Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka-apua: Toiminnanjohtajan työ!

Vierailija
06.02.2006 |

Hei!

Olen hakemassa erään yhdistyksen toiminnanjohtajaksi ja tähän tarttis laittaa palkkatoive.

Onko kellään hajuakaan mitä toiminnanjohtajan hommista maksetaan? Mulla on hommaan soveltuva amk-tutkinto, työ on kokopäiväinen ja vakituinen.

Mitään tes-palkkaa ei kai ole, en ainakaan ole löytänyt. Auttakaa!

Ettei toivos aivan mahdottomia, muttei myis itseään liian halvallakaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yhdistyksissäkin eroja ja siinä, kuinka iso alue sinulla on ja onko muita työntekijöitä jne. Vaativuus riippuu niin paljosta ja vaativuudesta tulee palkka.

Onko kyseessä sun eka työ? Ts. oliko työ helppo saada?

Tuttu 4H-toiminnanjohtaja saa muistaakseni 1800 Euroa/kk.

Vierailija
2/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiminnanjohtaja on kolmenkymmenen hengen toimiston esimies, voisi palkkatoive liikkua 3000-5000 euron kuukausipalkassa. Molemmanlaisia esimerkkejä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot poliittiset järjestöt sekä ammattiyhdistyksen maksavat toiminnanjohtajalle yli 3000 euroa kuukaudessa. Keskipalkka näissä yhdistysksissä noin 3800 euroa kuukaudessa.

On yksi ammattiyhditys joka hoitaa järjestösektorin työntekijöiden edunvalvontaa. Kysy sieltä. Googlettamalla löydät sen. Akavalainen liitto.

Vierailija
4/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin googlettaa, mutta en kyllä toistaiseksi löytänyt sellaista ammattiliittoa. Uskon sellaisen kuitenkin olevan olemassa, mutta nyt ei löydy.

Tämä yhdistys on aika pieni, mutta sillä on toinenkin johtotason työntekijä palkattuna, joten yksin en olisi vastuussa. Mutta työsarkaa olisi paljon ja alaisina kymmeniä jäseniä.

Ehkä siis jotain 1500-1600 e luokkaa vois miettiä...???

ap

Vierailija
5/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on edes amk koulutus niin 2000. kyllä ne sanovat, jos eivät sitä maksa.

Vierailija
6/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä yhdistys on aika pieni, mutta sillä on toinenkin johtotason työntekijä palkattuna, joten yksin en olisi vastuussa. Mutta työsarkaa olisi paljon ja alaisina kymmeniä jäseniä.

Ehkä siis jotain 1500-1600 e luokkaa vois miettiä...???

ap

Yhdistyksissä toimivaltaa käyttää hallitus, jonka nimeää vuosikokous=jäsenet.

Vierailija
7/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis he eivät ole maininneet mitään tiettyä vaatimusta koulutustaustaksi valittavalle henkilölle, mutta he tietävät minun olevan koulutukseltani medianomi (amk) ja lisäksi minulla on perusopinnot yliopistosta suoritettuna journalistiikasta ja 10v työkokemus kirjoittamisesta/tiedottamisesta.

Nämä kuulemma ovat juuri sellaisia taustoja, joita he työntekijälleen haluavat, koska toiminnanjohtajan vastuulla on yhdistyksen sisäinen ja ulkoinen tiedotus, markkinointi, viestintä sun muu.

Että ehkä sitten 1800-2000 euroa???

Vierailija
8/22 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toiminnanohjaaja (vuosi 2013) ja pyysin heti kättelyssä palkkaa 2800e/kk. Työaika 7,5h sis. ruokatauon 30 min, eli työaikaa varsinaisesti 7h. Minulla tradenomin ja restonimin tutkinnot. Tuo on silti mielestäni vasta kohtuu alkupalkka uudessa paikassa. Minulla on sitä ennen erilaista työkokemusta horeca-alalta ja yrittämisestä n. 8 vuotta. Olisin tyytyväinen jos palkka olisi joskus 3200-3300 ja varmasti onkin, kun menee muutama vuosi ja itse lisää pyytää. nyt käteen jää suunnilleen 2t, kuten miehellekkin ja ja kyllä ne kahden lapsen perheessä menee humisten. yli 3t/kk palkalla yltäisimme bruttona n. 70 000e vuosituloihin ja se on perheelliselle ihan ok.

Vierailija
9/22 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän järjestön toiminnanjohtaja nauttii yli 3000 euron kk palkasta. Riippunee tes:stä. 

Vierailija
10/22 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 11:09"]

Meidän järjestön toiminnanjohtaja nauttii yli 3000 euron kk palkasta. Riippunee tes:stä. 

[/quote]Ei se varmaan tessistä riipu, vaan järjestön koosta, järjestön taloustilanteesta, toiminnanjohtajan toimenkuvasta, toiminnanjohtajan kyvykkyydestä yms yms.

Vierailija
11/22 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta pakko kommentoida että vastuuseen nähden hyvin matalia palkka-ajatuksia ollut. Vähän rohkeutta palkkaTOIVEISSA naiset!

Vierailija
12/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sekoilen nyt, kun niin kiireessä tässä kirjoitan tätä ja teen hakemusta ja mietin sitä palkka-asiaa samaan aikaan. Olen siis jo työssä tässä yhdistyksessä (eri hommassa ja osa-aikaisena) ja tiedän nämä jutut, mutta sekoilen.

ap

Vierailija
13/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian halvalla.

Tai voisitko saada selville, mitä tälle toiselle johtotason hlölle maksetaan, ja olisitko hänenkin esimies?

Vierailija
14/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

zedillä on tää uusi palvelu eli jos tiedät henkilön nimen ja kotikunnan, voit tarkistaa hänen tulonsa

eli tsekkaa mitä edeltäjälle maksetaan!

Vierailija
15/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä lailla ne naisten palkat on ja pysyy alhaisina, kun ei edes osaa hinnoitella itseään oikein.

Kuka onneton lähtisi toiminnanjohtajaksi alle 2000e palkalla? Mä en edes keskustelisi alle 2500. Jos olet kerran noinkin koulutettu ihminen, pidä nyt hyvänen aika puolesi. Johan alan alkupalkatkin on pitkälti yli 2000 ja sulla on 10v. työkokemustakin.

Vierailija
16/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian halvalla. KUKAAN mies ei lähtisi tuohon hommaan alle 2000 euron kuukausipalkan. Tuolla koulutuksellasi saisit helposti jostain yrityksestä tiedottajan paikan ja palkka väh 3000 euroa kuussa. Kuka sen kissan hännän nostais, jos ei kissa itse eli nyt pyydät palkan, joka on oikeassa suhteessa koulutukseesi ja kokemukseesi sekä tulevaan toimenkuvaan.

Onnea matkaan!

Vierailija
17/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuolla koulutuksellasi saisit helposti jostain yrityksestä tiedottajan paikan ja palkka väh 3000 euroa kuussa.

Vierailija
18/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedottajaksi ei kukaan tuosta vaan pääse. Tarkoitan sitä, että ap:n alalla kilpailu paikoista on tosi kovaa!

Vierailija:

liian halvalla. KUKAAN mies ei lähtisi tuohon hommaan alle 2000 euron kuukausipalkan. Tuolla koulutuksellasi saisit helposti jostain yrityksestä tiedottajan paikan ja palkka väh 3000 euroa kuussa. Kuka sen kissan hännän nostais, jos ei kissa itse eli nyt pyydät palkan, joka on oikeassa suhteessa koulutukseesi ja kokemukseesi sekä tulevaan toimenkuvaan.

Onnea matkaan!

Vierailija
19/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajattelisikaan alle 2000, ja todellisuudessa siitä pitäisi saada varmaan 2400. Ei todellakaan alle 2000!!!!!

Ja minä olen tottunut tekemään työtä huonolla palkalla.

Vierailija
20/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tietenkin, että 2000 euroa on siinä ja siinä ok palkka tästä duunista. Mutta hän, joka kirjoitti kilpailusta, on niiiiiin oikeassa!!! Meidän alalla on todella rankka ja kova kilpailu töistä ja paikkoja n auki todella vähän/harvoin (paitsi helsingissä jonne en halua lähteä). Yleensä työt vielä menee epävirallista tietä eli työkkärissä yms ei näitä paikkoja näy.

Niin nytkin. Edeltäjää tässä hommassa ei ole, joten se ei auta palkka-asiassa yhtään. Jos olisikon niin kysyisin kyllä ihan suoraan, että paljonko hän saa palkkaa.

Tiedän, että haluaisin saada 2200 euroa -sen verran sain edellisessä työssä ennen äitiyslomaa. Se olisi mulle ok ALKUPALKKA. Mutta tässä tilanteessa mulle on tärkeämpää SAADA tuo työ vaikka sitten vähän alemmallakin palkalla.

Hakemus on muuten valmis, joten taidan nyt laittaa siihen palkkatoiveeksi tuon 2200 euroa ja toivon, että se on ok. Onhan se hitosti rahaa sekin ja sillä tulis tosi loistavasti toimeen.

-ap, jota hirvittää-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi