Miksi vastapaata asuva naapuri kayttaa kerhotilan vessaa omansa sijasta? Alakerrassamme on pyykkitupa ja kerhotila, jossa on vessa. Ovi naihin on suoraan makuuhuoneemme alla.
Suoraan vastapäätä asuva naapurimme käyttää kerhotilan vessaa kotimatkoillaan, yleensä joko aikaisin aamulla (6-8) tai myöhään illalla (23 ->). Olen jo muutaman kerran herännyt oven käymiseen, kun kundi käy siis pelkästään vessassa, vaikka asuu itse ihan vastapäätä. Tätä jatkunut n. kuukauden. En ymmärrä mistä voi olla kyse. Miksi ei käy kotonaan vessassa????????????????????????????????????????????
Kommentit (17)
on suoraan makuuhuoneemme ikkunan alla.
Erään kerran heräsin sunnuntaina kuudelta siihen, kun pariskunta käytti tätä vessaa ja meni sitten suoraan himaan. Ovi pitää melkoisen ryskäyksen, josta syystä heräsin siihen.
Pyykkituvan käyttöajat ovat 8-21 arkisin ja sunnuntaisin on tietääkseni kiinni kokonaan.
Kerhotilalla lienee myös omat järjestyssääntönsä.
ät siellä vessassa. Minusta se, anteeksi vaan, on omituista.
Oisko hänellä vessaremontti käynnissä? Tai pytty sillai rikki, että sen käyttö on epämiellyttävää. Muuta selitystä en keksi...
Tuskin niillä vessa rikkikään on kuukauden päiviä.
On melko ikävää herätä tuohon kirottuun oven käymiseen. Kukaan muu ei siellä käy minään " outoina" aikoina paitsi hän.
Mietin, että onko jätkä tosiaan niin laiska, ettei milloinkaan pysty pidättelemään kustaan kun tulee kotiin. Sekään ei toisaalta oikein päde, sillä vessa ei kyllä ole lähempänä kuin hänen omakaan vessansa, kun siis asuu ihan suoraan vastapäätä tätä pyykkituvan ovea.
Kehtaako tuosta isännöitsijälle sanoa mitään? Muutoin asia ei siis kiinnosta, mutta tuntuu typerältä joutua turhaan heräämään oven ryskäämiseen jonkun laiskuuden vuoksi...
kylppäriremonttia. Olisiko se syynä naapurillasi.
Näissä vuokrataloissa on kylppäri ja vessa erikseen, eikä ainakaan mitään yhteistä remppaa ole, joten en tiedä mitä jätkä oikein säätää. Onko itse hajottanut vessansa vai mistä on kyse.
Näissä vuokrataloissa on kylppäri ja vessa erikseen, eikä ainakaan mitään yhteistä remppaa ole, joten en tiedä mitä jätkä oikein säätää. Onko itse hajottanut vessansa vai mistä on kyse.
käydä vaikka piikillä...tiedän tyypin joka kävi pistään itteensä saunatilan wc:ssä ja jätti neulat sinne roskiin!!! siis narkkari?
että naapurisi tekee ehkä vessaremonttia omassa kämpässään?
1 kk tuntuu aika pitkältä ajalta vessaremppaan. En oikein jaksa uskoa remppaan, mutta varmahan en tietysti voi olla.
Sitä en tiedä käyttääkö päivisin, mutta myöhään illalla ja aikaisin aamulla kun TULEE KOTIIN, niin käyttää vessaa. Tulee siis josku puolenyön aikaan, joskus taas aamuyöstä kotiin. Ja aina sitä ennen käy pisulla yleisissä tiloissa.
Se kai sen paremmin tietää kuin me täällä!!
Kundi on muutenkin vähän oudon oloinen. Jossain vaiheessa harrasti sitä, että joko myöhään yöllä tai aikaisin aamulla, ajoi vanhan romunsa tyhjäkäymään keskelle sisäpihaa. Auto jurrutti siinä kaikessa rauhassa kymmenisen minuuttiakin. Kundi ajoi sen aivan portaidensa alle. Tästä vissiin joku valitti, kun se on sentään loppunut.
Ehkäpä on tosiaan vain niin patalaiska tapaus, ettei jaksa pidätellä kustaan sen verran, että saa omat portaansa käveltyä ylös vaan mieluummin menee vessaan, johon pääsee katutasolta.
Esim. Huom! Tämä wc ei ole tarkoitettu kenenkään jatkuvaan, päivittäiseen käyttöön.
Vierailija:
Esim. Huom! Tämä wc ei ole tarkoitettu kenenkään jatkuvaan, päivittäiseen käyttöön.
Kaipa se on mentävä itse päivystämään sinne joku aamu ja pitää vessa varattuna. Tai sitten istua tyynesti kerhohuoneen sohvalla ja kuunnella saako jätkä kusen virtaamaan kun on vieraat korvat ihan vieressä.