raskaanaako?
lopetin pillereiden(cerazette) syömisen kolme viikoa sitten, eikä menkkoja ole vielä kuulunut. se tietenkin on ihan normaalia ettei ne heti ala, mutta mietin tässä nyt vain kuitenkin mahdanko olla raskaana, kun seksiä on tullut harrastettua ilman ehkäisyä ja jo pari viikkoa on ollu omituisia oireita. vähän niinkun menkat olis tulossa, mutta ei vaan näy. mahtaako olla mahdollista että olisin tullut rakaaksi heti. mitä mieltä olette?
Kommentit (3)
oikeassa olet. epäilen ettei vielä näy raskaustestissä mitään. mutta kunhan tässä pohdiskelen.
En halua palauttaa sinua kolauksella maanpinnalle, mutta kerron vähän omaa tarinaa.
Minä lopetin Cerasetet vuoden ´05 vaihteessa. Vuotoa ei tullut eikä plussaa kuin vasta maaliskuussa ´05. Neuvolasta jo sanoivat, että jos vuotoa ei 3kk:n kuluessa tule niin lekuri määrää jotain tabuja.
Noita minipilsuja napsiessa vuotoa minulla oli yleensä joka toinen kk. Että en tiedä oliko hormooneja vielä elimistössä vai miksi ei heti menkat alkaneet pilsujen lopettamisen jälkeen.
+++++onnea sinulle :)
On mahdollista että olet raskaana, ja on mahdollista toisaalta, että menkat antavat odottaa itseään.
Itse aloin odottaa esikoista suoraan pillereistä.
Tee testi, niin selviää - valitettavasti ei taida kukaan pystyä näppäimistön kautta tunnistamaan, oletko raskaana :)
Coe kp 30/36-38