Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahtelaiset kirppisasiantuntijat!

Vierailija
06.02.2006 |

Varasin ensi viikoksi Viikariin pöydän, oletteko myyneet siellä vaatetta, miten on mennyt kaupaksi? Ja hinnoittelu: Paljonko olette pyytäneet toppahaalareista, keväthaalareista, takeista, sisävaatteista? Vaatteet ovat hyväkuntoisia, koot 86cm-122cm.

Oletteko silittäneet vaatteet? Kannattako käydä joka päivä järjestelemässä pöytää vai riittääkä esim joka toinen päivä?

Muutkin saa vastata, tuo hinnoittelu tuntuu tosi vaikealta, kun ei niitä viitsisi kotiinkaan roudata. Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahaalarit olen laittanut 5-8¿ väliin. Kerran myin ihan uuden Lassie-haalarin 12¿. keväthaalarit voi olla suunilleen samaa hintaa, riippuen merkistä tosin ne ei taida vielä tehdä kauppaansa. En silitä niitä elleivät ole kun hiukan rypyssä säilytyksen takia. Joka päöivä kannatta akäydä siivoamassa pöytä ja viedä pikku hiljaa, mikään ei ole vastemielisempää kun se, että pöytä pursuaa tavaraa kukaan ei viitsi alkaa penkoa. Sukista olen ottanut -10 snt ja sukkahousuista 0.20-50snt.

Vierailija
2/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuttava, ja myös itse olen huomannu että viikarissa pikkasen on ylihinnoiteltuja tuotteita, ja siksi usein jää ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran myin vauvan vaatteita ja omia Veskun femmatorilla ja sieltä hävisi aivan uskomattomat määrät tavaraa vieraisiin pöytiin, niitä sai koko viikon kalastella eri pöydistä, eikä kaikkea löytynytkään :( Sen takia nyt ajattelin Viikaria kokeilla. Sukkia en jaksa viedä. Meneeköhän käytetyt sukkikset kaupaksi esim. 20 sentillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän