Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

###NELIAPILAT uuteen viikkoon###

06.02.2006 |

Täällä taas pinoa aloittelemassa :)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Tervetuloa joukkoomme Saaga!

[color=pink]Helmiini, vau miten hieno sydän. Miten sä teit sen?

[color=orange]K@isa, mä olin varma, että se vehje lähtee sulta tänään! Tosiaan sen verran hyviä työkaluja sitä varten on olemassa, virkkuukoukut ja kaikki..... Olet nyt varmasti tosi helpottunut. Nyt ei muuta kun tositoimiin vaan ;)

[color=green]Kamala kun aika rientää...... pakko lopetella ja lähteä jumppaan (aerobicciin tälläkertaa) ...illalla sitten omat jumpat miehen kanssa... jos nyt vielä jaksaa.. =)

[color=purple]Minnilotta kp 19 tai jotain

Vierailija
22/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vähän aikasemmin se " sydän ohje" jo tulikin. Huomasin sen vasta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen mutkan kautta sain ruoan tulemaan, ja nyt sitä sitten vasta odotellaan, joten kerkeän muutaman rivin kirjoittamaan.

Pääni ei kestä tätä piinaa, vekslaan mielessäni vaihtoehtoja, ja hulluksi tulen kohta ;D

Olo on omituinen, mittasin lämpönikin, 37,19 c.

Voiko lämmöt kertoa mitään? ;O

*tumpelona kysyy*

Ällö olo vaivaa kaiken aikaa, ja ei kyllä paljoa puutu, etten syleilisi Idoa ;O

Jollei pakkasta olisi noin paljoa, lampsisin jo apteekkiin, mutta ei, en jaksa taas kerran lähteä tuonne hyiseen ilmaan.

Taidan oikeasti huomenna poiketa apteekin kautta, ja pääsen tästä piinasta :)

Miehen viekkuun jo kömmin (lepää kipeänä), ja kysyin siltäkin, että " sano nyt, olenko mä raskaana?" ;D

Kyselin, että " koskas testailtais?" , vastaus oli " no, vaikka viikonloppuna" ;O

Meinaako tosiaan, että mun pääni kestäisi tämmöistä piinailua montaa päivää ja yötä, ei jeskamandera, taidan olla todella malttamaton ;O

Kaikkia kolmea odottaessani olen voinut pahoin, ja aina vannonut, että " ei enää koskaan..." , ja nyt jo mietin, että onkohan tämä vasta alkua (jos on...), en kestä sitä jatkuvaa etovaa oloa ;O

Miten voin pokkana olla sukulaisten edessä viikonloppuna, mikäli tämä oloni jatkuu tämmöisenä? ;O

Mieshän ei halua asiasta puhuttavan aikoihin kellekään, joten " hys hys" meiningillä mennään, jos mennään...

äsh, sekoan tän pääni kanssa ;D

Anteeksi vaan, mun stoorini pyörii niin tasan ) . ( (=oman navan) ympärillä, päässä ei liiku juuri mikään muu kuin " ollako vaiko eikö olla?" ;D

Siinäpä vasta kysymys ;D

Nyt keittiöön takaisin vie askeleeni...

Vierailija
24/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkaan, että TÄNÄÄN tulee Teema-kanavalta klo. 21.00 dokumentti nimeltään TOIVOTUT LAPSET.

Mies jo " viisasteli" tuossa, että " joo, arvasin että haluat katsoa" ;D

Vinkiksi siis muillekkin, mitä pikaisesti luin mitä sisällään pitää, niin kertoo pariskunnista jotka yrittävät raskautua, eli meistä kaikista ;)

Ja nyt syömään...

Vierailija
25/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä siivoilen. Sen siitä saa kun luistin siivouksista viikonloppuna. En mä mitään suursiivousta tee. Imuria juoksutin ympäriinsä ja suurimmat villakoiran ketaleet pyydystelin.

[color=limegreen]Voi ihanaa Muumimamma-72 noita sun oireita :)

Pidän sulle peukut pystys bd bd bd bd bd bd bd. Toivotaan että noi riittää. Kyllä nyt olis jo aika jonkun saada plussa. Mielellään vaikka kaikkien. Jos nyt yks alkuun, niin sit muut osais ottaa mallia.[/color]

Nyt jatkan hommia...

ja kiitos kehuista...hyvinhän se alkaa muillakin sydämiä putkahtelemaan. Jatketaan harjoituksia.

[color=violet][size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vierailija
26/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakollinen kokeilu:[color=violet]♥[size1][/color][/size]

ja saa nauraa, jos ei onnistunut... mulla oli ainakin huvitus päällä kun katselin noita yrityksiä ja hienoja onnistuksia (onko tuo edes sana...)

Mutta kun muistan omat värikokeiluni niin tiedän että vain kokeilemalla oppii!!

[color=red]Muumimamma[color=black]: Miten kauan oikeasti jaksat pitää itseäsi piinassa (saaati meitä ;))... Mie olisin jo varmaan marssinut apteekkiin, tosin en ole kyllä ekana päivänä kenenkään aikaan testannu, mutta mulla ei toisaalta ole noin selviä oireita ollut ikinä... ++++++++onnea vielä kerran!!

Ja [color=orange]pupuiluintoa[color=black] kaikille joilla on se aika, miksei tietty muillekin... Pysyy mielessä, että mites sitä tehtiinkään;)

Kierukan poiston jälkeen vielä vähän " juilii" vatsanpohjassa ja pientä ruskeaa tuhrua on vuotanut, mutta onpahan värkki paremmalla puolella!! Nyt alkaa sitten parin viikon piinailu :) (en kyllä jaksais uskoa että heti tärppäis, mutta luin jostain että se VOI olla mahdollista, joten tottakai näin uskon :))

Pysytään linjoilla, käyn välillä viskaamassa iltapalaa muksuille...

[color=red]♥[size1]

Vierailija
27/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan, mutta en lopeta ennen kuin onnistun =)

[color=violet]♥

[color=red]♥[size4]

Vierailija
28/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokomat kokotiedot..!

[color=red][size4];&hearts

joko nyt?!? =)

Vierailija
29/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän osaan, vai...[color=red]♥

joten pysyn pienissä sydämissä...

Vierailija
30/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli [ color=red ][ size=6 ]& hearts ; siitä pitäis tulla tämmöinen, jos kaikki kirjoittaa yhteen, ilman välejä...

[color=red][size=6]♥[/color][/size]

Toivottavasti se nyt mullakin onnistui. Meinaa itelläkin mennä sormet ja ajatus sekaisin.

Harjotelkaa ihan oikeesti. Jos menee metsään, sitten vaan uusiksi. Tekemällä oppii. Ja jos joku tietää lisää kivoja juttuja, niin kiva olis jos kertoisit miten niitä väsätään.

Tää sydän muuten onnistuu myös otsikkoon..

kuten varmaan ootte huomannu. Otsikkoon ei vaan värejä taida saada.

Nyt se himputin siivous ja kääk...

iltapala painaa päälle.

Heippa taas hetkeksi

Vierailija
31/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän minun lukea noita ohjeita paremmin. Sori Neliapilat... minua ainakin tämä jo huvittaa...

[color=violet]♥[size=4] [color=red]♥[size=3]

Vierailija
32/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]♥[size=5]

[/color][/size]nyt lopetan vähäksi aikaa....

Vierailija
33/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en jaksa nyt alkaa näpräämään tän koneen kanssa, mutta ajan kanssa joskus opettelen sydämen tekemisen, ja näytän vielä sen teillekkin :)

Taidan huomenna lampsia apteekkiin, ei kait tässä muukaan auta ;O

On tää kuumeilu vaan niin jännä juttu, vaikka neljättä yrittää niin sitä intoilee ihan kuin esikoista aikanaan ;)

Esikoisesta taisin aikanaan testailla vasta reilusti kuukautisten oltua myöhässä, keskimmäisestä alkoi pahoinvoinnit jo viikkoa ennenkuin olis pitänyt alkaa, ja kolmannesta taas ei ollut kuin yksi " outo" pahoinvointi " kohtaus" (autossa), ja pitkäänhän oltiin yritelty, ja mun kierrot heittelivät niin pitkiksi, ja oltiin jo gynen luona käyty juttelemassa clomien aloittamisesta, joten olin jo heittänyt hanskat nurkkaan, mutta totaalisena yllärinä plussasinkin :)

Saas nähdä kuinka nyt käy ;O

Nyt jäikin lyhyeksi, Salkkarit kutsuvat :)

Niin, sitä pitikin vielä kommentoida kierukasta, että ainakin yksi ystäväni raskautui heti seuraavista kuukautisista kierukan poiston jälkeen :) Kuka kyselikään kierukasta? Anteeksi lahopäisyyteni :)

Jepulis, palataan taas!

Vierailija
34/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink][size=6]&hearts

[color=blue][size=5]&hearts

Vierailija
35/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se onnistui!

=)

Vierailija
36/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvia hivelevä hiljaisuus...

Ihania nuo lapset, mutta kyllä niistä osaakin lähteä meteliä. Nyt kaikki nukkuu, miestä myöten.

Ei taida tänäkään iltana olla siemeniä tiedossa. Täytyy kai kimppuun hyökätä. Ukolla vaan meinaa mennä iltajumpan jälkeen yöunet. Veri varmaan kohisee suonissa niin, ettei uni tule. Monesti touhutaan aamulla, kukonlaulun aikaan. Siinä vaan saa hiukan pidätellä ääniänsä. Viikonloppuisin jumppailaan vaikka keskellä yötä, jos sattuu jompi kumpi heräilemään. Se on kyllä totta, että kolmen muksun kanssa on jo iltaisin niin väsy, ettei eväänsäkään viitsisi heilauttaa.

Kuinka ihmeessä Muumimamma-72 maltat ootella testaamista?? Oon jo ihan hepulissa sun puolesta.

*ojentaa testiä veskin kaapista malttamattomana*

Täällä ei arkea ihmeempää. Kosteet päivät käsillä...

Ensimmäiset merkit lähestyvästä oviksesta jo bongattu...

limat

Helmiini kp 12/28-31

Vierailija
37/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä oli dokumentti toivotuista lapsista, kiitos että muistutitte. Olisin varmasti unohtanut koko jutun. Tuli vaan mieleeni sellainen asia, että en enää neljättä lasta lähtisi hoitojen kautta tekemään eli jos ei luomuna onnistuisi, niin sitten saisi kyllä olla tulematta. Meillä ei kyllä ole tähän asti tarvittu mitään vippaskonsteja, luomuilu on riittänyt.

Muumimammalla alkaa olla lupaavia oireita, hitsi. Myönnän, olen kade. Täällä vasta kp 4, joten vielä on matkaa seuraavaan piinailuun. Mieskin lähti tuossa viimeiseen yövuoroon ennen vapaita. Vihjailin sille, että voitaisiin aloittaa täällä ne hedelmöityshoidot... huomenna sitten. Oli näköjään vain kolmen päivän tätivierailu. Hyvä niin, ei toivotut vieraat voivat poistua yhtä pian kuin saapuivatkin.

Tuo kierukanpoistokokemus kuulosti tasan yhtä houkuttelevalta kuin juurihoito hampilääkärissä. Olen entistä varmempi siitä, että mulle ei ikinä tule moista värkkiä. Ja itse asiassa olenkin melko varmasti päättänyt, että nelosen jälkeen meikäläisen putket lähtee kiinni. Ellen sitten saa miestä ylipuhuttua laittamaan omiaan, mutta en oikein usko. Sillä on joku kumma päähänpinttymä, että miehisyys jotenkin siitä kärsisi. En tiedä miten saisin sen pään käännettyä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että miehelle sterilisaatio on huomattavasti helpompi tehdä kuin naiselle. No, sama se, kerranhan se vaan kirpaisee.

Haukotus, nyt on väsy. Työn merkeissä meni puoli kahdeksaan saakka. Oli tosin hiukan vapaamuotoisempaa, mutta silti vähän stressaavaa. Ja se motivaatiokin on vähän kateissa, kun intressit on ihan muualla kuin työyhteisön kehittämisessä. Mä vaan keskityn tähän omaan projektiin...

T. Riin@

Vierailija
38/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista on täällä nyt, eikös täällä normaalisti tähän aikaan vasta herätä kirjoitteluun? ;)

Mutta niin on hiljaista meilläkin täällä kotona :)

Esikoinen puuhaa omiaan, keskimmäinen nukkuu omassa " pesässään" (kuten oikeasti nimittää omaa sänkyään :) ), ja kuopus härää unisena isänsä liepeillä, mies ottaa pian sen viereensä nukuttaakseen hänet, joten " yksinäisyys" koittaa ;)

Helmiini on jo hepuleissaan piinailuni kanssa ;)

Taidan vapauttaa huomenna itseni ja teidät tästä piinailusta, ja käyn ostamassa testin, niin päästään tästäkin pähkäilystä :)

Samanmoisia ajatuksia meillä ollut tuon " joskus tulevan ehkäisyn" suhteen kuin Riinallakin, eli mietimme, että kummalta meistä pistetään piuhat poikki ;O Meillä tosin mies suostuisi hilata itsensä operoitavaksi, mutta mietinkin kovasti, että miten tuo vaikuttaa miehen ja naisen kroppaan/mieleen? ;O

Kun tiedän jo valmiiksi, että jos se " Nelkku" saadaan aikaiseksi, tulee hän syntymään suunnitellulla sectiolla (molemmat pojat syntyneet sectioilla, joten ei enää alatiesynnytysmahdollisuutta), niin olettaisin tuon section yhteydessä olevan mahdollisen tehtävän tuon sterilisaationkin, tämä siis olettamus ;O

Vaan, vaikka nyt tuntuu siltä, että neljä lasta on se max meille, niin mietin kuitenkin sen operaation lopullisuutta, ja sikäli kallistuisin mieluummin mieheni operointiin, sillä kuulin jostakin, että väestöliittoon voi pakastuttaa miehen " tuotoksia" , joten mahdollisuus sikäli vielä säilyisi, mahd. viidenteen ;D

Tuntuu vaan niin " tehdyltä" , ja niin päätin nytkin tästä työstettävästä nelosesta, että `tulee jos on tullakseen, ja jos ei, niin harmi, mutta sille vaan ei voi mitään`.

Tuo dokumentti käsittelikin siis lapsettomuutta. No, hyvä se oli silti :)

Herkistelin kun niin eläydyin noiden pariskuntien aatoksiin ja vauvahaaveisiin, ja niin ihanaa oli kuulla sen vastasyntyneen vauvan itku, ja veljesten hellyttävä ensitapaaminen :)

Sniif! Tahtoo myös :)

Myönnän olevani jossakin määrin " yliherkkä" , ja juuri tuommoiset onnelliset loput saavat aikaan liikutuksen kyyneleitä ;)

Milloinkohan tulee ne kaksi osaa? Tuohan on kolmiosainen.

Olen seurannut läheltä(kin) tuttavapariskuntien lapsettomuusjuttuja, ja niin pahalta tuntuu välillä, mutta onneksi on ollut monta onnellistakin loppua, eli se kaivattu vauva on saatu maailmaan :)

Myönnän joskus nuorempana (ihan kuin olisin vanha nytkään ;D ) ajatelleeni, että `lapsiahan saadaan tuosta noin vaan, kun niitä halutaan`, mutta ikävä kyllä näin se ei aina ole ;(

Itse en ole asiaa henk.koht. kokenut, mutta " jouduinhan" kauan (vuosia) kuumeilemaan tuota keskimmäistä (ensimmäistä yhteistä), joten tiedän miten pahalta tuntuu, kun sukulaiset/tuttavat/työkaverit yms. kyselevät, että " mitä, ettekö te meinaa tehdä lapsia?" ;/

Siinä sai kyllä selitellä yhtä jos toista, ellen rehellisesti kertonut kuinka asian laita oikeasti oli.

Saati sitten, jos kyse olisi ollut tahattomasta lapsettomuudesta ;O

Meillä mies on sairaslomalla muutaman päivän, joten aikaa olisi tehdä vaikka mitä yhdessä, mutta miehestä ei nyt taida olla seuraa juuri mihinkään muuhun kuin löhöämiseen ja tv:n katseluun :)

Taitanen nyt painua tuon nuorikon nukuttamispuuhiin mukaan, vaikka epäilenkin, että se olen ensiksi minä kun nukahdan ;D

Siis öitä!

t: MM-72, edelleen se 26/26-28, tai no, vaihtuupa tuo tunnin kuluttua 27:ksi, ellei täti yllätä ;O

Vierailija
39/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan heti Muumimamma-72 kertomaan, kun oot ostanut testin ja meinaat siihen pissiä.

Lähetän täältä suuria[color=pink][size=4] + + + + [/color][/size]säteitä!

Kaikille muillekin Onnea yritykseen ja sitä valtavaa pupuilu intoa :)

Kohta kömmin kullan kainaloon ja eihän sitä tiedä mitä siellä peion alla voi tapahtua :)

Nukkukaa hyvin Neliapilat...Onnenapilat :)

Vierailija
40/71 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tulen, tuskin maltan olla kertomatta, etenkään, jos vastaus on positiivinen ;)

Mies kävi jo pyytämässä kanssaan nukkumaan, joten nyt menee kone kiinni :)

Öitä! Ja huomisiin!

Kauniita unia!