###NELIAPILAT uuteen viikkoon###
Kommentit (71)
Kuumeilevatko Neliapilat siis neljättään? Jos näin on, niin kuulun tähän sakkiin =) Tervehdys kaikille!
Kysäisen vaan, että mites muilla pariskunnilla vauvan" teko" luonnistuu kun minusta tuntuu ettei aina aika tai jaksaminen riitä petihommiin? Petihommelit on kyllä edelleen kivoja ja mieskin on mukana kuumeilemassa. Monesti illalla vaan ollaan jo liian väsyneitä ja arkiaamuina mies on hävinnyt jo kukonlaulun aikaan töihin. Viikonloppuisin muksut pyrähtelevät meidän sänkyyn tuon tuosta ja fiilikset katoaa samantien =/
Harmittaa vaan, jos ovis menee ohi ed. mainituista syistä ja taas homma menee kuukaudella eteenpäin. Minunkin kk-kierto on mitä sattuu, eli saa pian odottaa piiiiiitkään ennenkun on seuraava tärppi.
Saaga
täällä taas iloisena mukana! Saagalle tiedoksi, että täällä todellakin kuumeillaan sitä neljättä, toiset enemmän, toiset vähemmän... =).
Mutta asiaan. Ollaan vihdoin saamassa jokin tolkku tähän meidän pähkäilyyn; ajatuksissa olisi tähdätä siihen, että pikkuinen tulisi perheeseemme tammikuussa 2007 (tai sen jälkeen..). Tällöin ne asiat, jotka nytheti -raskautumista varjostaisivat, olisivat poissa ja saataisiin se niin toivomamme alkuvuoden pikkuinen. Eli huhtikuussa, kahden kuukauden päästä startattais...
Tuntuu tosiaan siltä, ettei kolmen lapsen vanhemmilla ole hirveesti aikaa vauvantekoon (omalla kohdalla ainakaan, kun iltaisin väsyttää niin..). Pitäis varmaan vähitellen piristyä...
Pakkanen paukkuu yhä, mutta ei se vauhtia hidasta sisätiloissa.
Tervetuloa [b]Saaga[/b]. Täällä meitä neljännestä haaveilevia ja yrittäviä on ihanan paljon. Hienoa että löysit meidät ja mukaan mahtuu :)
Kais@78:lle rohkeutta antennin poistoon...näin hiukan jälki junassa. Ihan hirvittää sun puolesta. Toivottavasti kaikki menee kuten pitääkin.
Mukava kuulla Kolmenmami-75 että teilläkin tosi toimet lähestyy. Itse haaveilen alkuvuoden vauvaa enimmäkseen, mutta kuten on tullut ilmi, vauvakuume vie eteen päin ja meillä on koko ajan yritystä.
Voi nakki...nyt tuli kiire...
nuorimmainen parkuu...
Jos tässä pyykivuoren valloituksen ja tuhansien muiden töiden välissä huokaisisi välillä. Tekemistä riittää loputtomiin..
Vieläkös joku jännäsi piinapäiviään?? Muumimamma? Riin@lle myös näin jälkikäteen tsemppiä, kerro sitten sattuiko se.. Itselläkin kun se " antenni" löytyy. Tosin poistamassa sitä ei nyt olla jos ei liikoja ala kiusata.
Kauppakierrokselle pitäis lähteä, kunhan esikoinen tulee kolusta ja olen itse syöny jotakin. Pikkuset ovat jo lounaansa syöneet aikapäivää sitten, heille vielä välipalaa ennen lähtöä. Kaikenlaisia puutteita olen lappu kourassa ympäri taloa kirjannut, saippuasta lähtien jääkaapin sisältöön päättyen. Hevoskuorma tavaraa tulee kotiin...
Taidan mennä nyt syömään, palailen lie illan mittaan, nyt kun mullakin on aikaa täällä enemmän pyöriä.. Jouten ollen, eihän kotiäidillä ole tekemistä millään.. ;)
ihan meinaa uni tulla silmään keskellä päivää. Kahvikuppi on kourassa, ei auta. Eikä liiemmin auta katsella miestä joka kuorsaa sohvalla. Tuli jo töistä kotiin kun on flunssassa, torstaihin asti sairaslomaa. Milloinkohan olen viimeksi nukkunut koko yön heräilemättä kertaakaan lasten huutoihin taikka päiväunia ehtinyt ottaa??
Ja asiaanhan auttaa hirveesti neljäs vauva, heh.
Jotenkin on taas niin saamaton olo. Tekemistä tosiaan riittäis mutten millään jaksais. Millähän sitä sais vähän lisää energiaa??
Saaga, Tervetuloa joukkoon!!
äitikki
yritän taas uutta juttua...tehdä sydäntä tekstiin :)
[color=deeppink][size=6]
♥
[/color][/size]
Jaa-a mitähän mahto tulla...
Ihan aluksi, [color=red]Saaga, olet lämpimästi tervetullut joukkoomme![color=black]Ihanaa nähdä, että meitä " tilastonrikkojia" , siis suurperheestä haaveilevia on näin paljon!
Ja sitten siihen varsinaiseen asiaan, eli 1.) meidän neidillä tosiaan ON keuhkoputkentulehdus ja sekös se vielä kiukuttaa kaiken muun lisäks. Jäi tänään kerho väliin ja uloskaan ei pääse. Ja äitikin on ihan tyhmä =). Sitä tavallista siis...
2.)Kierukka on historiaa kohdussani =) JES!!! Onginta kesti noin vartin, jona aikana mittailin lääkärin vastaanottohuoneen kattoa... (puistattaa vieläkin...) Toimenpide ei ollut aluksi papan ottoa kummempi, mutta langat tosiaan olivat niin ylhäällä, että lekuri joutui " pitämään kohdunsuusta kiinni" jollakin metallisella vempaimella. Se jo rupesi tuntumaan... Mutta kipu oli verrattavissa kovaan kuukautiskipuun, eli siedettävää vielä! Homman aluksi minua ei paljon helpottanut se, että lääkäri kertoi varanneensa kaikki tarvikkeet mitä talosta löysi :). Onneksi lääkäri oli mukava ja osasi asiansa!
[color=orange]Kiitos kaikille kannustuksesta! [color=black]
Nyt palaa jo ruoka hellalla, palataan myöhemmin...
Hieno [color=red]sydän!
[color=black]Kyllä meidän kelpaa, kun opittiin noita [color=blue]värejäkin [color=green]käyttämään =)
älkää antako häiritä :)
Hyvä hyvä Kais@-78. Olipa hienoa, että hökötyksen kalastaminen onnistui. Vieläkin kananlihalla kertomastasi tapahtuman kulusta.
Ja jee jee, sydän onnistui. Kuten tiedätte, en ole atk-nero, joten tämä oli jo suuri saavutus. Pakko koittaa uusiksi...
[color=blue][size=3]♥[/size] [color=deeppink][size=6][/size] [color=blue][size=3]♥[/color][/size]
Taas jännittää mitä sotkua tulee...
Nyt sitten sydämiä harjoittelemaan...
Eli pitää kirjoittaa [color=violet]& hearts ;[/color] ilman mitään välejä.
Kokoa pystyy vaihtelee esim [ size=4 ] ja taas ilman välejä. Koko 1 on tavallinen koko käsittääkseni ja siitä ylöspäin kasvaa. Värit tulee kuten ennen. Jos haluaa värin muuttuvan takaisin tavalliseksi, laitetaan sanan perään [ / color ] ja koon palautus tavalliseksi tulee [ / size ]...
jälleen kaikki ilman välejä.
Ja nyt sitten porukalla harjoittelemaan :)
Mokailuja sallitaan. Pääasia että on kivaa ja paljon värejä :)
Toivottavasti saitte selvää
Voi mahdoton sentään, piinailen täällä itsekseni, ja pidän teitäkin piinassa vielä, sillä tätiä ei ole näkynyt, ja oireet senkun jatkuvat ;)
Jaiks, äskenkin nousi oikein öklömaku suuhun ;(
En käsitä, joko tämä on sitä itseään tai sitten mä olen pahemman kerran vinksahtanut ;D
Eilen en päässytkään koneelle, sillä asialla oli mies...
otti ja porasi seinään reikää (josta piti pujoittaa tietokoneen johto) ja onnistui sitten rikkomaan sen johdon, ja eihän eilen tietty mikään liike ollut auki josta moista olisi saanut, joten podin eilen sitten vieroitusoireita netittömyydestä ;O
Että ei ne naiset aina ole syynä kaikkeen rikkomiseen, kyllä miehetkin osaavat ;D
Tänään kävi ostamassa uuden johdon, ja heti olen koneella :D
Tänään oli kuopuksen 2 v neuvolakin, ja teinpä taas a-haa elämyksen, että eihän tuo enää vauva olekaan :)
Vaikka äidin pikkuvauvana pysyy kunnes uusi tulee taloon :)
Mies on kipeänä, ja nyt sopii toivoa, ettei tuo " kurkkupöpö" tartu meihin muihin, ettei jää synttärit juhlimatta ;O
Niin olisi tehnyt mieleni poiketa apteekin kautta testiostoksilla, mutta maltoin vielä mieleni.
Alkaa oikeasti epäilyttämään, että voiko sitä haaveissaan " kehitellä" näitä oireita itselleen, vai voisiko tämä vihdoinkin olla sitä odotettua raskautta? ;O
*kysyy tyhmänä kolmen lapsen äiti* :D
Seuraamme oli liittynyt uusi kuumeilija: minunkin puolestani TERVETULOA! :) (anteeksi, en muista nickiäsi)
Ei, kaitpa se on mentävä laittamaan pesueelle ruokaa, etteivät nälkään näänny :)
Piinailu jatkukoon...
t: Muumimamma-72, kp 26/26-28, voiden pahoin
*KIRPAKKAA ALKANUTTA VIIKKOA!*
Muumimamma pidät meitä jännityksessä! Milloin meinaat testailla??
Hienoja sydämiä tosiaan, on edelleen niin väsy etten nyt viitsi edes yrittää, kun eihän tässä meinaa onnistua tämä oikeinkirjoituskaan. Kokoajan saa pyyhkiä ja kirjoittaa uudestaan.
Piinaviikkoa odotellessa..äitikki
[color=red&hearts] piti kokeilla kuitenkin. Eikä kuitenkaan onnistu!?
Terveppä terve kaikille; niin vanhoille ja uusillekin. Ollaanpas täällä oltu ahkeria kirjoittajia. En ole itse lauantai iltapäivän jälkeen koneella ehtinyt istuskelemaan (se remontti, se remontti...) ja kun äsken avasin sivut, niin vierähti mukavasti aikaa kun luin vanhat viestit alta pois.
Muumimammalle kovasti +++onnea. Oireet ovat todellakin lupaavia. Olishan se kiva, jos joku onnistuisi saamaan +, sais iloita toisen onnistumisesta tässä samalla kun itse yrittää hätistää tätiä pois...
Helmiinikö se sai aikaan upeita sydämiä. WAUTSI!! Täytyy joskus paremmalla ajalla harjoitella, kun laitoit ohjeetkin mukaan. Olen todellakin aivan onneton tän tietokoneen kanssa, joten voipi olla ettei meikäläisellä onnaa... Mutta eihän sitä koskaan tiedä :))))
Pakkasta juu pisaa täälläkin päin, laitoin äsken leivinuuniin tulet, täytyy käydäkin lisäämässä puita ettei mene ihan harakoille. Palailen myöhemmin...
-emma-
täällä mennään jo kohta tärppipäivissä kierron suhteen ja edelleen täti on paikalla, en ymmärrä. Yleensä se pakkaa kamansa 5-6 päivän sisällä mutta nyt viipyy jo peräti 9:ttä päivää... Uskomatonta!
Hienoja sydämiä ja värejä täällä on, en taida edes viitsiä koittaa, kun ei ne kuitenkaan onnistu...
Plussatuulia kaikille!
...onnistuin... pieni tuli, mutta sydän se on ;)
[color=red][size=3]♥ [/color][/size] " jännittyneenä kokeilee uudelleen..."
Nyt on puut taas uunissa ja aikaa pyöriä täällä. Ainakin hetkinen, lupasin lasten kanssa askarrella ystävänpäiväkortteja ruoan jälkeen. Mutta tulen kyllä myöhemmin vilasemaan taas kuulumisia.
-emma kp5/30-
Meillä nääs taas oltu viikonloppu puolitaloa ilman kylmää vettä (uusi tämän talven vaiva), ja järkevästi odotin maanantaihin kun pitäis lämmetä. No hulluksihan meinasin tulla, kun ei alkanut vettä tulemaan. Olin siis antanu putken jäätyä rauhassa kunnon jäähän! No onneks taas pelaa ja nyt annan muuten veden valua kesään asti!!!!!! No ehkei ihan niin pitkään...
Haavekuva; ihan samat hommat mulla menossa!!! Norm. vuoto kestää 3 päivää ja nyt VIHDOIN täti lähtenyt 9 päivän päästä. Mullahan puhkes ja puhkastiin viime kierron puolivälissä ne kystat ja sit kyllä sain keltarauhaskuurin, ETTEI seuraavat menkat veny epänormaaleiks!!!! Heh ne olis ollu varmaan 3 viikon menkat ne. Niin tärppipäivät tuntuu olevan vielä kaukasessa, mutta ons se noin 14 päivää menkkojen alkamisesta??? Kp 11 olis mullkin menossa sen ekasta " tulvasta" laskien. Yks päivä tulva, sit 2 päivää ei mitään, jonka jälkeen " norm." menkat 5-6 päivää. No just täti lähti, eikä oo kyllä ovis-olo yhtään. olen kuitenkin valppaana ja pidetään siittöt varoilla " koko" ajan( ei ihan jokapäivä kuitenkaan, huh huh), joten elämä jatkuu.
Mulla olis rästissä vähän paperitöitä, joka tahtoo sanoa sitä, että on tänään järjestetty vaatehuoneet ja maalattu kauan odottaneet listat... Eli teen kaikkea mahdollista, ettei tarvii ryhtyy papruhommiin. Pian siis paikat järjestyksessä ja sit on pakko....
Helmiini; oot ihan atk-nero!!! Hyvä hyvä jatka samaan malliin.
Muuimammalle kaikki sormet ja peukut pystyssä, kuulostaa TOSI hyvältä. Toivotaan nyt sitä +++++++!!!!
Tevetuloa Saaga. Keroppa itsestäsi vähän meille, vaikka rekisteröitymällä neliapiloitten sivulle. Just nostettu sinne etusivulle. Sieltä löydät tietoa meistä muistakin.
Alice kp 11
[color=orange]Jännittää...[color=black] Klo 13.40 on se lääkäriaika, taitaa tulla pitkä päivä... Tosin 12.00 on ensin tuolle esikoiselle lääkäriaika, kun epäillään että olis keuhkoputkentulehdus :(.
" Pakko" oli vaan pikaisesti tulla lukemaan teidän eilisen myöhäisillan juttuja ja toiveissa näytti olevan uusi pino... Minä en eilen illalla osallistunut keskusteluihin, oli muuta puuhaa kun saatiin muksut unille ;)...
Mutta palaan linjoille kunhan olen saanut antennin ulos itsestäni!! Silloin sitten tuoreita kuulumisia kohdustani... (ällöä...)
-K-