Supistuksia ja vähän verta ?
Mulla on viime viikon supistellut päivittäin, kuitenkin kivuttomia supistuksia. Nyt viikonloppuna mukaan mahtui myös kivuliaitakin supistuksia. Lisäks pe tuli ruskea läntti housuun ja tänään sitten jotain veriviiruja vessassa käydessä paperiin. Verta siis ei ole tullut juuri yhtään. Joskus kuukausi sitten oli myös yhtenä päivänä verenvuotoa, mutta silloin kaikki kunnossa. Mietin vaan, että millon noitten kivuliaitten supistusten kanssa pitäis mennä lääkäriin? Tiedän, että supistuksia saa kyllä jonkin verran tulla. Tää on mun toinen raskaus, ekassa ei ollut mitään tällasta. Ai niin raskausviikkoja tasan 19.
Kommentit (3)
...eli ota yhteytta neuvolaan/polille ja kerro tuo, pyytavat tod. nak. heti tulemaan naytille. Se etta supparit ovat kivuliaita seka verenvuoto (ihan pienikin maara) voivat kertoa muutoksista kohdunsuulla, nain ihan oman kokemukseni pohjalta ja myos laakari on mua nain valistanut, eli varmasti haluavat sen tarkistaa. Se etta edellinen raskaus on mennyt normaalisti on hyva merkki, mutta koskaan ei voi olla ihan satavarma (mullakin meni esikoisen kanssa huomattavasti paremmin kuin talla kierroksella) koska voi olla myos uusia tekijoita, esim. tulehdus tai fibroideja kohdussa tms. mita ei ollut ensimmaisella kierroksella.
Soitinkin sitten neuvolaan ja huomenna on neuvolalääkäri paikalla. Sain sitten hänelle ajan, joten nyt sitten vaan lepäilen siihen saakka. Onneks supistukset kyllä nyt loppuneet eikä vertakaan tule. Mutta, hyvä jo oman mielenrauhan vuoksi mennä tutkituttaan tilanne.
kohdunsuun tilanteesi. Kannattaa ottaa ihan vain rauhallisesti ja lepäillä niin ehkä supistuksetkin rauhoittuvat.