-5/-10kg vko 6
Se on taas maanantai ja paino pysyy edelleen paikoillaan. Täytyy ryhdistäytyä. Viikonloppuna sentään kävin pyörällä töissä vaikka olikinpakkasta, vähän kankea tuo pyörä oli :-)
ja viime viikolla kun joko kysyi että osaako tehdä tietokoneella niin minä en ainakaan osaa.
Olen kyllä miettinyt et jos pitäis soppaviikon tässä lähiaikoina
?
nanna
Kommentit (4)
taas on maanantai tosiaan,vaikka ei nuo viikot todellakaan kovin nopeasti mene.mieliteot jo hiipumaan päin,mutta vieläkin karkkihammasta kolottaa aika ajoin:0)mies mässyttää karkkia tosi paljon,ni minä sitten kieli vyön alla katselen;0)no,tuloksia ainakin taas,eli 1.5kg pudonnut viime viikosta!
BMI on nyt tasan 26,eli muutama kilo vielä...
ja pari kiloa kun vielä putoaa,pidän KARKKIPÄIVÄN!!!hyvin näytti muillakin menneen,eli HYVÄ ME!!
31.3-05 80kg(lähtöpaino)
23.1-06 62kg(uusi aloitus)
6.2-06 58.5kg
eli saan $ ja puolikas;0);0)
Minä saan $.
Jes!!!!
En oo tehny mitään ihmeitä, muutaman kerran kävin salilla, ja pikkasen oon yrittäny katsoa mitä syön.
Mutta voisin ihan hyvin vaikka viikon päästä aloittaa jonkun soppa tms jutun, niin lähtis kilot kunnolla tippuun.
Nyt on tullu karkkia ja herkkuja napsittua aina kun niitä on ollu tarjolla.
Eli paljon ois parantamisen varaa.
Paino on nyt 75,5 kg ja kesällä se oli 74,5 tai 74 eli pudotettavaa on ja parasta ois jos paino ois siinä 70 pinnassa, vaikka 72.
Mutta hiljaa hyvää tulee... (toivottavasti!)
Onko meidän porukka pienentynyt?
Siis muutenkin kuin kiloissa mitattuina, sillä tuntuu että viime viikollakin oli tosi vähän pinoutujia.
Hu-huu!!!
Kaikki tänne, saako joku auringon?
No, toivon teille kaikille ainakin aurinkoisia ulkoilupäiviä!
Mä en tiedä mitä mä saisin noista merkeistä siis... ehkä osan $ heh heh... mulla viimme viikolla pahimmillaan paino 76kg mutta nyt ollaa keskiarvollisesti sitten 75,2kg. Siis mulla toi paino menee kovaa vauhtia ylös päin ja ihan hirveellä rutistamisella vaan alas.
Mieliteot on vähän alkaneet hellittää kun en anna jokaiselle mieliteolle periksi, että kyllä se hyvän syömisen himo voi vielä laantua :)
Mä ajattelin tehdä tälle mun jokapäiväiselle punnitus himolle niin että käyn joka päivä puntarissa ja merkkaan ylös ja sitten sunnuntaina/maanantaina lasken aina keski-arvon niin siitä näkee mihin suuntaan paino menee, toivottavasti alas. Mulla paino voi viikon aikana heitellä vaikka ihan kilollakin niin tämä keski-arvo voisi olla parempi ratkaisu mulle.
Se pirtelö oli hyvä keksintö, en nyt muista luinko sen täältä vai jostain muualta että maito pakkaseen hetkeksi ja sitten vähän jäisiä marjoja sitten sauvasekoittimella mössöksi tonne hieman jääkylmään maitoon ja makeutusta jollain jos tarvitsee... tuli sellasta jäähile pirtelöä mutta auttoi pitämään itsensä muusta hyvästä mieliteosta pois.
Ensi viikkoon ja tavoitehan on edelleen se 70kg.
Viikonloppuna oli ennalta pelkäämäni juhlat, mutta onnistuin tosi hyvin. Söin vain pullan, suolaisen muffinin ja palana täytekakkua. Muutenkin syöminen meni suunnitelmien mukaan. Liikunta oli viikolla vähäisempää kuin edellisviikolla, jumppa, pari pientä hiihtolenkkiä lasten kanssa ja yksi reilun 10 kilometrin lenkki, mutta ihan tyytyväinen olen. Olen oikeastaan tosi hämmästynyt kuinka helposti tämä laihis on mennyt ja kun tulosta tulee,niin tsemppi pysyy päällä. Viikon saldo tasan -1kg. Ihmeellistä että vaikka vaaka näyttää 100g tarkkudella, niin viikko tulokset ovat " puolen kilon tarkkudella" .
lähtöpaino 60kg (3viikkoa sitten)
viikkopudotus -1kg
kokonaispudotus -3.5kg
paino nyt 56.5kg
Olen jo saavuttanut ensimmäisen tavoitteen eli paino on alle 57 kg:n. Lopulliseen tavoitteeseen (55kg) vielä 1.5 kiloa.
Mutta pahin koettelemus on vielä edessä eli reissu kuunvaihteessa eli pari seisovaa pöytää ja siellä en kyllä aio olla laihiksella eli takapakkia on kyllä tiedossa ja lisäksi heti perään on isommat juhlat eli saa nähdä, miten selviän.