##syysSÄTEET maanantaina" "
Voi ei miten huonoja uutisia täällä onkaan:( Jonzu olen todella pahoillani, ei osaa muuta sanoa, eikä varmaan mitkään sanat lohduttaisikaan :((
Nyt unohtui kaikki muu mitä piti sanoa, joten myöhemmin sitten.
nellariina
Kommentit (22)
Ihan pikaisesti pitää käydä pinoutumista, ennen kuin silmät menee kiinni *yrittää vielä sihrustaa*
Eli täällä vointi todella hyvä ja iloinen. Vuoto loppui hetimiten jo sen alettua. Kovasti kerkesin säikähtää, mutta onneksi pääsin ainakin toistaiseksi vähällä.
Olo on edelleen aika epätodellinen, loppuviikosta varmaan käytettävä vielä se kolmaskin kaapissa lojuva testi (jonka alkuun meinasin lahjoittaa raskautta yrittävälle kaverilleni). Mitäs jos siihen ei enää viivoja tulekaan??? Tällainen kahjo pelko sitä on takaraivossa koko ajan.
Oireista tallella on edelleen jatkuva paleleminen (tossut on jalassa joka ilta, ja ylimääräinen fleece-takki päällä normaalin vaatetuksen lisäksi), joka edelleen johtunee siis tästä huimasta ruumiinlämmöstä (oli taas pakko äsken mitata) 37,2 (normaalisti mielestäni 36,4). Normaalisti olisin siis jo " kuumeessä" kun näitä lämpöjä pitelee, mutta nyt on niin mahdottoman hyvä olo että :=) Ainut " inhottavuus" on vas. nänni, mitä kutiaa niin vietävästi koko ajan. Liekö kasvukipuja jo, sillä mies niin vakuuttavana sanoi saunassa eilen, että tissit on kyllä jo kasvaneet :)
JONZULLE voimahaleja (((((halaa)))))) TOIVON TODELLAKIN KOKO SYDÄMESTÄNI, että se olisi ollut väärä hälytys. Kun tuossa laitoin la-iltana tuon oman pinon alkuraskauden vuodoista, niin tuli jos jonkinlaista tarinaa, mitkä kaikki olivat päättyneet onnellisesti. Eli ei sitä voi koskaan tietää onko se harmitonta (runsaskin vuoto) vai sitä pahinta. Joka tapauksessa vaikkei näillä sanoilla juuri painoarvoa ole, niin silti lähettelen täältä parhaani mukaan onnen säteitä Jonzulle.
Nyt äkkiä nukkumaan,
-Olivia *puoliunessa*
Olen samaa mieltä kuin muutkin tässä pinossa, että meihin on sattunut suvaitsevainen ja kannustava porukka! :) Saa rauhassa purkaa mieltään ilman toisten tuomitsemista!
Ihana kun kaikki suunnittelee matkoja ja mökkireissuja... EI pitäisi olla kateellinen, kun itse on käynyt reilu kuukausi sitten Egyptissä, mutta kyllä se vaan on aina kaipuu jonnekkin muuallekin kuin kotiin! Pariisi on kuulemma tosi ihana paikka, varmaan juuri oikea paikka häämatkalle!
Kathy: Kiitos kannustuksesta! ;) Vaikka oli ilmeisesti tarkjoitettu Taelsalle, kun minulla tuota pahoinvointia ei ole vielä ilmennytkään! Mutta uskon silti, että meidän masuasukill aon kaikki hyvin. Ja niin on kyllä Taelsallakin. ;)
Uskomatonta tämä unen tarve! Miehelle jo kirosin, että vaikka raskaus on vasta näin alulla, voin jo sopia, että seuraavan vauvan kasvattaa mahassaan mies. ;) Ja kuten monella muullakin, minullakin on totaalinen opiskeluväsymys. Tänään alkoi taas työharjoittelu ja mikään ei voisi olla tylsempää! Ja kun tulen kotiin tylsästä työharjoittelusta, menen nukkumaan ja nukun aamuun asti lähes tauotta... Voiko elämä olla sen tylsempää... Onneksi tälle kaikelle on ihana tarkoitus! ;)
Mutta mukavaa illan jatkoa! toivottelee Hippis ja kroko rv 5+3