Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vihaavat minua?

Vierailija
13.09.2015 |

Minulla on PALJON hyviä kavereita, mutta paljon on myös ihmisiä jotka syystä tai toisesta vihaavat minua. Mikä ajaa ihmiset vihaamaan minua vaikken tee heitä kohtaan mitään väärää, päin vastoin.

Olen aina ystävällinen ja kohtelias, olen usein porukan hauska tyyppi ja kohtelen kaikkia tasapuolisesti. Jos joku on minua kohtaan oikeasti ilkeä osaan kyllä olla takaisin myös ilkeä ja ennen kaikkea osaan pitää puoleni.

Minulla on kuitenkin kertynyt varsin paljon tällaisia ihmisiä jotka vain vihaavat minua syystä tai toisesta enkä tajua miksi?

Jotain miehiäkin tähän porukkaan kuuluu, mutta pääosin toiset naiset syyllistyvät tähän. Yksikään nais esimies ei ole esimerkiksi pitänyt minusta vaikka olen ahkera ja tunnollinen työntekijä.

MIKSI?:(

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:48"]

Luultavasti he eivät vihaa sinua, vaan sinä heitä. Kuvittelet siis että vihaavat.

[/quote]

En ollut edes kiinnitänyt tähän kyseiseen työkaveriin huomiota sen enempää kuin muihinkaan (olen vasta aloittanut kyseissä työssä) kunnes tajusin että hän jättämällä jättää minua porukan ulkopuolelle.

Enkä tätä minua vihaavaa lukiokaveriakaan vihaan, päin vastoin kun kaverini alkavat kertomaan hänestä jotain sanon usein että ei heidän tarvitse hänestä puhua minulle pahaa.

Eli suurinosa näistä ihmisistä on ihmisiä joihin en ole erityisemmin kiinnittänyt huomiota posiitivisessa taikka negatiivisessa mielessä.

AP

Vierailija
22/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota Ää tuota 14 kaurapussia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo mikään erityistapaus. Ihan kaikkia ihmisiä sekä rakastetaan että vihataan, vihaa kohtaa siis takuulla kaikki. Fakta. joten älä yritä nosta itseäsi jalustalle tai tekeydy marttyyriksi, se on heistä itsestään kiinni eikä sinusta, paras on kun ei kuvittele miellyttävänsä kaikkia. 

Vierailija
24/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"]

No tuota Ää tuota 14 kaurapussia :D

[/quote]

Mikä tää juttu oli?? :D en tajunnu

Vierailija
25/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pidetty ja vihattu kun näkymätön ja mauton. Menestyneet ihmiset on yleensä niitä joita vihataan ja rakastetaan!

Vierailija
26/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama, olen todennut että taitavat olla kateellisia... Parasta on antaa heidän olla ja olla vielä ehkä extra ystävällisiä heitä kohtaan. On nimittäin kauheaa vihata ihmistä joka on super mukava:D

Vierailija
27/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama tilanne ja kerran baarissa pyysin vieraalta naiselta tulta ja hän sanoi, että näki minut vessassa ja ajatteli minun olevan oikea bitch:D ahha repesin nauruun ja sanoin en kyllä ole sain tulta ja tää nainen pahoitteli ennakkoluuloaan

Vierailija
28/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:58"]

Johtuu kehosi aromista, joka on varmaan paskan katku?

[/quote]Mitä tämmösillä vastauksilla oikein halutaan sanoa?

Vierailija
29/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, kun asioista ei puhuta, ehkä olet liian voimakas luonne.  Ystävällinen ja kohtelias, kai senkin tähden voidaan vihata.  Lakkaa olemasta liikaa sellainen.

Vierailija
30/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vihataan. Luultavasti ulkonäöstäni ollaan kateellisia, koska minuun tutustuneet ovat aina sanoneet että olen todella mukava ja ihana ihminen. :) mutta antaa vihata, ei ole minulta pois. Olen oma itseni ja tyytyväinen elämääni. Parempi kun ei tutustu heihin jotka vihaavat.
Älä ap välitä, olet varmasti ihana ihminen! Niillä vihaajilla on jotain henkisiä ongelmia! Sinä olet hyvä sellaisena kuin olet :)

Vierailija
31/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:58"]

Sepä se, kun asioista ei puhuta, ehkä olet liian voimakas luonne.  Ystävällinen ja kohtelias, kai senkin tähden voidaan vihata.  Lakkaa olemasta liikaa sellainen.

[/quote]

Joo voimakas luonne herättää aina ihastusta ja vihastusta! Meillä esim tyttö töissä joka on niin mitään sanomaton kun olla voi. Kenelläkään ei ole mitään fiiliksiä vihata häntä mutta ei hän myöskään tuolla luonteella liikaa kaverita kerää. Ja AP, se miksi nais puoliset esimiehet eivät pidä sinusta johtuu siitä että nais esimiehet kaupanalalla, noissa mainitsemissasi kassatädin töissä, ovat usein nuorten kusettajia ja kyllästyneitä elämäänsä, jos pidät puolesi etkä katso tällaista käytöstä esimiheltä niin et pääse heidän suosioonsa. Itse esim päädyin työnantajan mustalle listalle kun valitin hänelle ettei hän voi puhua minun saikuista muille... Olin kuulemma lintsannut vaikka kaikki töissä kyllä näkivät että olin kipeä ennen ja vielä jälkeenkin saikun. Tarjouduin tuomaan todistuksen, mutta ei kuulemma tarvinnut ja silti paskan puhuminen jatkui...

Vierailija
32/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva saada kommenttia sellaiselta ihmiseltä joka kerää näitä vihattavia ihmisiä, että mitä syitä heiltä muunmuassa löytyy!

Itse en ole ketään vaan päättänyt vihata, vaan kyseisen ihmisen on pitänyt tehdä jotain oikeasti väärää tietoisesti minua kohtaan.

Vierailija
33/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tyyli sinulla on? Meikkaatko liikaa/paljon? Sellaisetkin asiat voivat luoda negatiivisia mielikuvia, jos ihmiset eivät sinua tunne.

Vierailija
34/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihmetellyt samaa.. Minulla ei ole montaa tällaista "vihaajaa", mutta muutama on. He ovat mm. poistaneet minut fb-kavereistaan, tai eivät ole hyväksyneet ollenkaan (vaikka muut saman työpaikan ns. puolitutut ovat kavereiksi kelvanneet). Lisäksi eivät moikkaa, tai katsovat tosi pahasti, jos nään eitä jossain esim. kaupungilla. En ole keksinyt mitään syytä, miksi he toimivat näin. Jotenkin todella vaikea olisi uskoa, että joku käyttäytyisi noin esim. kateuden vuoksi. Mutta kaipa kaikki sitten on mahdollista. 

Vierailija
35/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:31"]

Millainen tyyli sinulla on? Meikkaatko liikaa/paljon? Sellaisetkin asiat voivat luoda negatiivisia mielikuvia, jos ihmiset eivät sinua tunne.

[/quote]

Meikkaan todella luonnollisesti, hiukseni ovat luonnaastaan vaaleat enkä ole niitä koskaan värjännyt. Pukeudun aika klassisesti enkä mainosta kalliita vaatteitani. AP

Vierailija
36/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:34"]

Olen itsekin ihmetellyt samaa.. Minulla ei ole montaa tällaista "vihaajaa", mutta muutama on. He ovat mm. poistaneet minut fb-kavereistaan, tai eivät ole hyväksyneet ollenkaan (vaikka muut saman työpaikan ns. puolitutut ovat kavereiksi kelvanneet). Lisäksi eivät moikkaa, tai katsovat tosi pahasti, jos nään eitä jossain esim. kaupungilla. En ole keksinyt mitään syytä, miksi he toimivat näin. Jotenkin todella vaikea olisi uskoa, että joku käyttäytyisi noin esim. kateuden vuoksi. Mutta kaipa kaikki sitten on mahdollista. 

[/quote]

Joo AIVAN samanlaista käytöstä mua kohtaan enkä keksi miksi... AP

Vierailija
37/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:38"]

[/quote]

[/quote]

Meissä on samaa ainakin tuo luonnollinen tyyli ja persoonallinen, mutta ihan nätti ulkonäkö :) Ehkä se sitten todellakin on se kateus, joka noita ihmisiä vaivaa. Jotenkin tosi hassua. 

Vierailija
38/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:38"]

[/quote]

[/quote]Sama.Luultavasti vähän kaikilla on sellasta- Älä välitä

Vierailija
39/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: usein porukan hauska tyyppi

Yliaktiivinen?! Yrität vähän liikaa ja olet jotenkin teennäinen?! Eli vedät jotain roolia, että olen hauska kaikkien kaveri. En osaa selittää, mutta sellaisessa ihmisessä on jotain hirveän ärsyttävää, joka yliaktiivisuudella yritää hakea huomiota olemalla koko ajan äänessä muka hauskasti.

Vierailija
40/74 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:45"]

Lainaus: usein porukan hauska tyyppi

Yliaktiivinen?! Yrität vähän liikaa ja olet jotenkin teennäinen?! Eli vedät jotain roolia, että olen hauska kaikkien kaveri. En osaa selittää, mutta sellaisessa ihmisessä on jotain hirveän ärsyttävää, joka yliaktiivisuudella yritää hakea huomiota olemalla koko ajan äänessä muka hauskasti.

[/quote]

En ole ap, vaan toinen jolla samanlainen ongelma. Mietin, että voisikohan tämä kuvaus sopia minuun. Olen perusluonteeltani melko ujo, mutta joissain tilanteissa ehkä vaikutan juuri tuollaiselta, kun kerrankin pääsen vauhtiin. Tässä voi olla selitys minun vihaamiselleni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan