Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidan 11kk huomasi tanaan oman pippelin, oli kyl hassu naky kun se sita pippeliaan venytteli ja kiskoi ja yritti saada sita suuhunsa

Vierailija
05.02.2006 |

kun poika on vielä siinä vaiheessa että kakkea pitää maistaa ja pistää suuhun. Suuttui sitten kun ei saanutkaan sitä pippeliä suuhunsa. On hän aikaisemmin pippeliään venytellyt ja kiskonut mut tänään ihan katsomalla katsoi sitä kun varmaan yhtäkkiä hoksasi että mitäs mulla onkaan täällä haarojen välissä. Olis kyl hassu näky kun aina tupsahti naamalleen lattiaan kun yritti saada pippeliä suuhun. ;)

Mä odotan ihan hirveesti sitä kun poika oppii puhumaan ja niin kuin kaikki lapset niin varmasti hänkin sit letkauttelee hyviä juttuja joita saa sit nauraa ja kirjoittaa ylös että poika saa sit isompana lukea että mitäs sitä on pienenä tullut sanottua!!! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuttua monessa perheessä, mutta täällä kertomana hieman öhöm, miten sen sanois...siis noi pippelinvenyttelyjutut...

Vierailija
2/13 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2vee huomas vasta toooosissaan pari päivää sit pikkuveljen pipelin ;) Ei saanut toinen kontata rauhassa pylly paljaana ja isoveikka oli kokeilemassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vähä kalskahtaa " inhalta" ku täällä kertoillaan tollai... En tarkoita mitään pahaa. Mullakin on 2 poikaa.

-2-

Vierailija
4/13 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varsinainen kauhistus ja häveliäisyys jos pieni tyttö tutkii pimppiään vai pitäisikö sanoa häveliäisyyssyistä etupylly?

Vierailija:

Meidän 2vee huomas vasta toooosissaan pari päivää sit pikkuveljen pipelin ;) Ei saanut toinen kontata rauhassa pylly paljaana ja isoveikka oli kokeilemassa..

Vierailija
5/13 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kerhossa tätien naamat venähti, kun tyttö (2v) sanoi, että pikkuveli tuli äidin pimpistä, kun kerhotäti kysyi, että joko haikara toi vauvan..

Vierailija
6/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vaipanvaihdon yhteydessä tuli kysymään, että onks se poika? Onks sillä pippeli? Tätä kesti varmaan pari kuukautta.

Vierailija
7/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esikoinen kyseessä, poika 10kk ja pippeli on kanssa nyt löytynyt ja sekös pojasta vasta mielenkiintoinen on. Heti kun on vaippa veke niin poika ei muuta haluaisi tehdä kun räplätä pippeliä.

Olen kieltänyt nätisti ja nyt ollaan tosi vähän ilman vaippaa. Koska mä en oikein tiedä miten sitä pitäisi kieltää. Vaikka noin pieni ei oikein ymmärrä niin oon koittanut aina kun kiellän niin sanoa että pippeliin saa koskea vain puhtailla käsillä ja aina pitää pestä kädet kun on koskenut siihen.

Kun musta tuntuu väärältä sekin että vihaisesti kieltää sitä että koskee pippeliin. Kun se nyt kuitenkin on luonnollinen kapistus pojalla niin ei mun mielestä siitä saa suuttua että se siihen koskee. Sehän vaan ihmettelee mikä tuo uloke on jonka harvoin näkee =). No siis kuitenkin en halua että poika sitä koko ajan räplää. Että te joilla enemmän kokemusta poikavauvoista miten olette asiaan suhtautuneet?

Vierailija
8/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika päässä, jos näette siinä jotain likaista????

vaipanvaihdon yhteydessä täysin ok. Myöhemmin opastusta, että kyseessä on yksityisasia, jota tehdään vessassa/kylvyssä/omassa sängyssä + puhtaat kädet ennen ja jälkeen (kuka tota pystyy sitten valvomaan, on jo nipo).

Tämä on tärkeää lapsen seksuaaliselle kehitykselle.

Vierailija
9/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä että en tykkää että poika räplää pippeliään ja laitaakin sitten hetkenpäästä esim. kädet suuhun tai toisin päin on likaiset kädet kun ihmettelee ja venyttelee pippeliään. En ehdointahdoin halua mitään virtsaputkrn tulehdusta. Se on nimittäin jo kerran ollut ja siitä tuli 4 päivän reissu lastenklinikalle.

Ei tässä ketjussa varmasti kukaan muukaan ajattele että siinä olisi jotain pahaa. Mutta ei se nyt niin kivaakaan ole kun poika esimerkiksi kylässä ei muuta tee kun kädet pippelissä. (lähinnä nyt tarkoitan jos olisi vaikka kesä ja helle ilma.) Eihän kenenkään lapsi näin talvella varmasti paljoa alasti ole.

Mutta on myös tärkeää alusta asti olla johdonmukainen laspen kanssa. Meneekä vähän sekaisin jos nyt saa likaisilla käsillä mielimäärin kosketella alapäähän ja kohta ei saakaan. Pieni lapsi kyllä sellaista ihmettelee..

Vierailija
10/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika päässä, jos näette siinä jotain likaista????

vaipanvaihdon yhteydessä täysin ok. Myöhemmin opastusta, että kyseessä on yksityisasia, jota tehdään vessassa/kylvyssä/omassa sängyssä + puhtaat kädet ennen ja jälkeen (kuka tota pystyy sitten valvomaan, on jo nipo).

Tämä on tärkeää lapsen seksuaaliselle kehitykselle.

[/quote]

Toki toki, mutta ei nut varmasti ihan pienelle kuitenkaan kannata opettaa että joo mene van peiton alle tai vessaan ja hiplaa siellä pippeliä niin paljon kun haluat.. On toki luonnollista mutta vähän nyt järkeä päähän.. ei esim 2 vuotiaan tarvitse saada masturboida! Tai opettaa häntä siihen, eihän se ymmärrä koko juttua. Mun mielstä riittää juuri tuollaiset hygiania selitykset noin pienille mitä joku sanoi.

Vierailija
11/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nollisesti. eri asia joo sitten vanhempana mutta se on pojille ihan normaalia niitä räplätä! ei siitä tarvitse numeroa tehdä niin kauan kun pysyy normaalin rajoissa. minulle ei ole tullut mieleenkään miettiä mitään bakteereja, niitä tuo poika saa niin paljon varmaan kaikkialta että hulluksi tulee jos kaikkea alkaa varomaan.

Vierailija
12/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme miksi nykypäivän lapset aloittavat seksin harrastamisen ala-aste iässä. vastaus löytyy äideistä jotka opettavat taaperonsa vetämään käteen!

Tää on loistava tää av palsta, mitä porukkaa voikin olla olemassa!

Vierailija
13/13 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun kieltää lapsiani puhumasta pimppa ja pippeli -juttuja, kun he ovat huomanneet toistensa erot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi