Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet käyttänyt rahaa OMIIN vaatteisiin ja kenkiisi viimeisen vuoden aikana?

Vierailija
26.06.2008 |

Itse olen viime juhannuksen jälkeen ostanut muutamat sukat, muutamat alushousut ja muutaman t-paidan. En yhtäkään pitkähihaista, kenkiä tai housuja. Tammikuussa ostin alennuksesta talvitakin (130e). Yhteensä siis mennyt korkeintaan 190e, josta takki vei ison osan. Tosin puolitoista vuotta sitten olin Bangkokissa, josta tuli ostettua kerralla enemmän.

Paljonko sinulla kuluu vuodessa rahaa vaatteisiin ja kenkiin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 900 eurolla.

Vierailija
2/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit äitiyshousut ja imetyspaidat, pari hupparia ja yhdet kengät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mekko 15e, t-paita 7e eli 107e. En usko, että missään kuussa vähemmän eli mulla menee vaatteisiini noin 1200e vuodessa.

Vierailija
4/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että penniäkään nyt tämän vuoden puolella.

Inhoan vaatteiden ja kaiken muunkin ostamista.

Vierailija
5/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten puette päällenne??? Mä ainakin haluan pukea eri vaatteet eri päivinä ja esim jos tapaan saman ihmisen peräkkäisinä päivinä, niin eri vaatteet molemmille päiville. Nyt neljän päivän lomamatka eli neljä eri asukokonaisuutta.

T: 4

Vierailija
6/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkohan ostanut 200 €urolla? Takin olen ostanut, maksoi 30 €. Lenkkarit 25 €, kävelykengät 50 €. Pari paitaa (15-20 €) sekä yhdet housut! That's it!

Vähemmänkin olen joskus ostanut, nyt olen jopa brassaillut kun olen jopa ostanut parikin kenkäparia ja takin saman vuoden aikana.

Vierailija
7/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna vaatteisiin ehkä 70-80 euroa, ja yhdet kengät, nahkaiset siistit kävely/kevätkengät n. 70 euroa.

Vierailija
8/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, hmmhmm... menee varmaan lähemmäs yli 5000 euron.

Vierailija
9/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paitoja on muutama, mutta niissä on tahroja. yhdet lenkkarit ja feikkicrocsit. Kevät/ kesä takkia ei ole. Yhdet talvikengät jotka on miehen ja talvitakki joka on ostettu vuonna 99. Ihan helppoa valita mitä pistää päälle.

Vierailija
10/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla joka KUUKAUSI menee vähintään parisataa euroa ja joskus paljon enemmänkin. Tykkään ostella vaatteita ja kenkiä.

Vierailija
11/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkiä olen ostanut kaksi paria dinskon alesta,

Vierailija
12/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän jopa 5 vuotta vanhoja paitoja ja housuja! Vuodessa ostan ehkä 4-5 uutta paitaa. Kenkiäkään en edes osta joka vuosi.

Ostaisin mielelläni vaikka mitä, mutta rahat ei riitä:(. Sen sijaan lapsille ostan kyllä paljonkin.

Vierailija
13/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi ostaa uusia kun vanhat ehjiä ja siistejä. Kyllä mulla on jotkut vaatteet (esim. neuleet ja farkut) seitsemänkin vuotta vanhoja eli lukioajoilta. Ja hyvin mahtuvat.

Vierailija
14/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(näin keskimääräinen arvio: joskus en osta mitään isompaa koko vuotena, joskus uusin takin/kengät tms. enemmän maksavaa). Mihin ihmeeseen te paljon ostelevat tungette kaikki vaatteenne, niitähän kertyy valtavasti, jos joka kuukausi ostelee vaatteita? Vai pistättekö samalla tahdilla kiertoon? Itsekin kirpparikiertelijänä arvostan kyllä sellaista...

Inhoan vaateostosten tekoa ja minulla on kyllä monta vaatekertaa jo vuosien mittaan kertynyt, joita voin vaihdella (tiedoksi sille yhdelle, joka ihmetteli, käytetäänkö koko ajan samoja vaatteita).

Rahasta tämä ostoskäyttäytymiseni ei niinkään ole kiinni vaan periaatteista ja omista mielihaluista...

Vierailija
15/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen panostanut viime aikoina kenkiin ja toivon niiden kestävän pidempään kuin yhden sesongin. Talvitakin ostin myös. Muuten en juuri osta mitään koskaan...

Vierailija
16/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet ovat äitiysvaatteita tai imetys tm....

Vierailija
17/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tähän mennessä olen käyttänyt jo melkein 700 eur... HUI. Enkä ole vielä ehtinyt edes alennusmyynteihin.

tosin viime vuonna olin vielä kotona elokuuhun asti.

Tänä vuonna piikkiä toi lähinnä Hullut Päivät, joilta ostin kerrankin itselleni ison kasan vaatteita, ihan hyviä perusvaatteita, joskus niitäkin hommattava.

Vierailija
18/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi vaatteita joissa on vielä hintalaput..

Mulla on mennyt tuhansia euroja omiin vaatteisiin, kenkiin, laukkuihin. Hukun niihin..

Vierailija
19/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori yh-äiti ja rahaa ei ole kauheena, mutta kyllä mä nyt haluan pukeutua uusiin ja kauniisiin vaatteisiin... tässä viikon aikana olen ostanut alennusmyynnistä

adidaksen topin 30e

raiskin ferkkapuvun (en tiiä edes miten kirjoitetaan:D 60e

alusvaatteita n. 30e

laukun 10e

esprintin neuleen 40e

kaulakoru 5e

kengät 50e

ja varmaan jotain muuta...en muista...

Ja en mielestänbi edes ostele mitenkään paljon vaatteita, ystäväni ostelevat enemmän, eikä mielestäni kukaan meistä mitenkään liikaa.

Vierailija
20/29 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee lapsiin. Mulla olisi itselläni tarvetta vaikka kuinka paljon mutta ei koskaan varaa. Tarttis ulkoilupukua, joka sään kenkää, lenkkaria, syystakkia, perusvaatetta jne... Voih...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi