KOKEMUKSIA? oireettomana plussaaa?
Mulla pas:n pp 11 menossa. Ei oireen oiretta ja väkisin hiipii mieleen että negaa pukkaa???!!!! Mulla oli ihan pikkasen riinat arat n pp pp5-pp8 mutta sen kälkeen ei sitäkään vähää. Mulla on normaali kierrossa rinnat aina arat n kp 22-26. Nyt tuntuu, että negaa tulee koska kai ne rinnat ois jatkaneet aristelua jos kiinnittyminen olisi tapahtunut: eikö se arkuus lopu juuri siksi että hormoonitao alkaa laskea kun raskaus ei ala????
onko kokemuksia? heitänkö kirveen kaivoon vai vieläkö yritän uskoa johonkin.... Voiko sitä täysin oireettomana plussasta??? Milloin oireet yleensä alkaa ja voiko se poiketa samallakin ihmisellä raskaudesta toiseen??? Esikoisesta olen muistavinani että rinnat tuli heti kipeäksi kun menkat jäi tulematta. Mutta aikaa siitä on ikuisuus, yli 7 vuotta joten muisti voi tehdä kepposen......
Kommentit (4)
Älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon! Mulla ICSIsin tuoresiirrossa rinnat alko kipeytymään joskus irrotuspiikin jälkeen ja aristelu loppui olisko ollut pp 6-8. Olin ihan varma, että hoito ei ole onnistunut, koska luomukierroissakin rintojen aristus loppuu aina muutamaa päivää tai jopa viikkoa ennen menkkoja. Mutta toisin kävi, raskaus alkoi ja rinnat kipeytyivät uudelleen vasta plussatestin jälkeen (pp 14). Muitakaan oireita ei juuri ennen testiä ollut, ei ainakaan mitään jotka eivät olisi voineet olla menkkaoireitakin. Eli toivoa on!
Tsemppiä molemmille!
Loviisa & ICSI-masuasukki rv 25
yritän vielä uskoa...lohdullista kuulla että voi tulla plussa vaikka rinnat olisikin lurpahtaneet kesken piiinan.. mulle kun nyt on niin käynyt.
Mulla siis ei edelleenkään oireen oiretta... Ei ainakaan mitään sellaista mikä ei voisi viitata menkkoihin.
No; jos jotain positiivista niin se, että ei ole tullut myöskään tuhrua. Ja nyt kuitenkin jo kp 29. Mulla ei yleensä lugetkaan pidä vuotoa pois enempää kun päivän yli normaali kierron...
no: parin päivän päästä ollaan viisaampia. Nyt mulla siis pp12. Torstaina viimeistään alkaa vuoto jos on alkaakseen.
... oireettomuudesta huolimatta =)
Eli takana 2 x onnistunut pas elokuussa -03 ja syyskuussa -05.
Ja tästä jälkimmäisestä passista voin sanoa, että oireettomampi ei voinut olla =)
Ekan onnistuneen passin jälkeen rinnat tulivat tosi aroiksi ja turposivat, joten odotin viime syksynä jatkuvasti samoja oireita, mutta toisin kävi.
Olin jo täysin heittänyt toiveet onnistumisesta, koska oireita ei tosiaankaan ollut juuri mitään, paitsi jatkuva vilu ja menkkamaiset nipistelyt alavatsalla. Olinkin tosi yllättynyt, kun kuitenkin positiivisen tuloksen saimme. Rinnat alkoivatkin turvota ja kipeytyä vasta n. rv 8, muistaakseni.
Eli kokemuksesta voin sanoa, että oireet voivat näköjään olla hyvinkin erilaiset eri raskauksissa.
Älkää siis heittäkö toiveita liian aikaisin romukoppaan!
Olenkin käynyt kurkkimassa teidän pinoanne tuolla lapsettomien puolella.. Passilaiset kun on jostain syystä :) sydäntä lähellä!
Kaikille kovasti plussasäteitä!!!
Toivoo: katti rv 22 sekä pas-tyttönen 1v8kk
täällä pp7. Mulla rinnat ovat täysin varma ennustaja, eli ns. lörpähtävät aina muutama päivä ennen menkkoja. Minulla on myös ollut täysin oireetonta muutamia nippailuja alavatsalla lo. Olen välillä jo vaipumassa epätoivoon, koska meillä menossa nyt 2. IVF ensimmäinen PAS, jossa siirrettiin 2 alkiota - ne ainoat pakkasessa olleet. Minulla on myös tavallisesti tosi pinkeät rinnat ovulaation jälkeen, mutta nyt aivan pehmeät olleet koko ajan. Ei edes luget annostuksella 2X2 ole muuttaneet tilannetta.
Toisaalta olen lukenut täällä, että moni on plussannut nimenomaan täysin oireettoman piinisajan jälkeen,joten eiköhän sitkeästi vielä toivota....!