HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Martta menee seuraavassa jaksossa treffeille naisen kanssa. Yllätyin!
Vierailija kirjoitti:
Martta menee seuraavassa jaksossa treffeille naisen kanssa. Yllätyin!
Kaikkea ne tekeekin julkisuuden eteen...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntui että se Suvin deitti oli tahallaan ilkeä ja valmiiksi torjui Suvin, koska varmaan pelkäsi että jos osoittaa kiinnostusta ja sit Suvi teilaaki hänet, niin hän näyttää pelleltä. Eli epävarma asshole joka ei yhtään miettinyt toisen tunteita. Tosi tylyä.
Jospa sitä ei vaan kiinnostanu töyhtöpää-Suvi? Olisko se niin mahdotonta? Miks pitäis esittää kiinnostunutta, jos ei ole?
Halasihan se sentään lähtiessä :)
Nyt kun joku heitti, että Tommi voisi olla seuraava Unelmien poikamies niin mulle tuli ihan sellanen fiilis, että se varmaan on se! Jotenkin osaan niin nähdä sen siinä roolissa. Noh, näkee sitten kun se sarja tulee ulos tv:stä.
Miksi sarjan nimi on Hottikset, kun Narsistit olisi täysin tarkasti noita kuvaileva? Eikä noi ole edes mitään hyvännäköisiä, luulevat vain, mikä on viite narsismista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joku heitti, että Tommi voisi olla seuraava Unelmien poikamies niin mulle tuli ihan sellanen fiilis, että se varmaan on se! Jotenkin osaan niin nähdä sen siinä roolissa. Noh, näkee sitten kun se sarja tulee ulos tv:stä.
Tommi on TYÖTÖN ja R-vikainen. Ei oikein unelmien poikamies ainesta. Vähänkö repeilin kun hän kuvaili itseään Maseratiksi ja että muut miehet ovat toyotoja tai vastaavaa. Kovat luulot on tällä nököhampaisella työttömällä duunarilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi sarjan nimi on Hottikset, kun Narsistit olisi täysin tarkasti noita kuvaileva? Eikä noi ole edes mitään hyvännäköisiä, luulevat vain, mikä on viite narsismista.
Kai se on ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi on TYÖTÖN ja R-vikainen. Ei oikein unelmien poikamies ainesta. Vähänkö repeilin kun hän kuvaili itseään Maseratiksi ja että muut miehet ovat toyotoja tai vastaavaa. Kovat luulot on tällä nököhampaisella työttömällä duunarilla. :D
http://m.nettiauto.com/maserati/coupe/7484332?vifAdCount=0&vifNav=Y Kyllä toi musta on tosi paljon Tommin näköinen hei!
Ja mun mies on ainakin selkeä Toyota, uudehko hybridi, ei mikään amiscorolla.
Hyyh, katoin just ensviikon jakson ruudusta ja voi jumalauta tuo Dani on ällötävä!!
Ehdottakaa Tommille Tampereelta hyvää puheterapeuttia. Saisi R-vian kuntoon.
Tommi on ammattimalli ja Mr Turku.
Kiitos! Hienoa, että muistutit. Melkein olin jo unohtanut.
Not.
Miesmalli. Haluaisinpa tietää, mitä muuta nainen voisi mieheltä haluta. Onko mitään? Yhtään mitään? En keksi.
Mun mielestä Suvi on vähän hupsu, kun se mainostaa hyviä tissejä ja peppuaan. Tissit on ihan jees, mutta eihän sillä oo persettä nimekskään. Ihan nätti naama sillä on, mutta aika pissapää...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Suvi on vähän hupsu, kun se mainostaa hyviä tissejä ja peppuaan. Tissit on ihan jees, mutta eihän sillä oo persettä nimekskään. Ihan nätti naama sillä on, mutta aika pissapää...
Todella kammottavat tatuoinnit sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Hyyh, katoin just ensviikon jakson ruudusta ja voi jumalauta tuo Dani on ällötävä!!
Tosi "high lifee" mennä jonnekkin saaterin Bulgariaan viikoksi vetää viinaa :D Ite harrastin tota joskus tyyliin teininä, kyllä mä nyt aikuisena meen mieluummin jonnekkin vähän paremmille mestoille..
Kuka oli se Tommin vosu, joka korkokengissä tepasteli kesämökillä? Jostain muusta tositeeveestä tuttu sekin?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun on ylipainoinen nii on ne tissitkin.
Kuka myöntää edes katsovansa tätä paskaa? Kyllä olisin ylpeä jos oma tytär osallistuis... Se lapsi olis hyvin pian äiditön!
Koomista oli pari jaksoa sitten, kun Rosanna oli yliopistossa teologiaa opiskelevan kundin kanssa deiteillä ja Rosanna arvosteli häntä, koska kundi ei vielä ollut varma haluaako valmistua papiksi vai opettajaks;. "Hän ei tiedä mitä haluaa elämältään ja on jo sen ja sen ikäinen...!!! blablabla". Näin siis sanoo Rosanna joka on baarimirkkuna ollut viimeiset vuodet ja baarimirkkuna vielä keski-iässäkin.
Viimeisessä jaksossa Rosanna valitti kun deitti oli ihan totaalisen jäässä, mutta hänelle ei itselleen tullut mieleen, että ehkä deitti ei ollut hänestä kiinnostunut ja ei jaksanut/halunnut panostaa 100 %:sti koko tilanteeseen. Surkeeta katsottavaa.
Suvi sai kylmää kyytiä, vaikka esitteli selkäläskejään sovituskopissa kameroille. Mahtaa olla aika erilainen kuva omassa pikku päässään itsestään. Mahtaako syy olla tuo korea kakadun/papukaijan töyhtö niin kuin eläimillä. Niin nuoria ja maailmankuva in vinksallaan lähes kaikilla...