HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Tota Danielia tekee mieli vetää turpaan. V*ttu mitä naamanvääntelyä. Hyi helvetti!
Eiks noi vois sikiää keskenään, sehän ois täydellisen hottista.
Danilla on kamalan huonot hampaat.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:42"]
Bb-tommi mutta mikä kausi
[/quote]
2012, samoin jonna
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:11"]Mistä toi Juhan bff Joni on tuttu? [/quote] Tuksun kavereita. Se on myös pannu juliaa.
[/quote]
Eikö se ole Tuksun tämänvuotinen suuri elämän rakkaus, edellinen olikin tuo Juha jonka kanssa Tuksu omien puheidensa mukaan asui pari vuotta ja oli kihloissa..
[/quote]
Ei ole. Eikä juha ole tuksun suuri rakkaus vaan "sika-mika" tai sitten ruotsalainen äijä jonka nimeä en muista.
Miksi muut on deiteillä ja Jonna vaan baarissa? Ei deittiä löytynyt Iitin isolle Iitalle?
Tommilla r-vika!!! Todella hottia hahahaha!!!! :D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:42"]
Bb-tommi mutta mikä kausi
[/quote]
2012
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:06"]Tommi on näistä miehistä kyllä parhaimman näkönen. [/quote] Kovasti kehuu itseään
[/quote]
Tuotantotiimi on varmaan suunnitellu sille reploja, sen verran huonosti tuottaa juttua.
Nyt tässä kävi näin, että oikeastaan Bile-Dani on noista kaikista lähimpänä sydäntä. Jos jättäisi tuon (käsikirjoitetun?) itsensä kehumisen pois niin olisi varmaan ihan kivaa ryyppyseuraa. Vaikuttaa rennolta kaverilta vaikka ei tosiaankaan mikään hottis ole hänkään.
- mies
Kiitti vaan vitusti kaikille Persuja äänestäneille. Tähän on tultu.
Huoh. Miksiköhän mä edes katon tätä kun tiesin pahottavani vaan mieleni... Olisipa edes pisara noiden itsevarmuutta :(
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:45"]
Tommilla r-vika!!! Todella hottia hahahaha!!!! :D
[/quote]Itse asiassa on.
Uskon vahvasti että bile-Dani on oikeasti valeasuinen Av mamma. Saa varmaan hyvät rahat
Mua säälittää erityisesti Dani ja Martta miten pilkusieluisia ihmisiä ovat. Miten Martallakin on otsaa ja kehtaa haukkua ihmisiä. Itsellään ei ollut mitään käytöstapoja treffikumppanin roolissa.
Muutamia huomioita ohjelmasta:
Miten nuo Tommi ja Jonna eivät bonganneet toisiaan BBstä jos molemmat ovat niin ylivertaisia?
Tommi on suhteellisen hyvännäköinen mutta edellämainitun BBn perusteella todellinen tylsimys. Kuin myös kaksoisleuka-Jonna.
Martalla on kamala hiirenhäntä. Miten paljon rahaa tuohon tukkaan on mennyt kun siitä noin huonon on saanut?
Keitä nää treffikumppanit ovat? Ovatko tienneet millaiseen soopaan ovat suostuneet?
Kyllä toi Tommi mut sytyttää. Kun olis vaan hiljaa..
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:46"]
Huoh. Miksiköhän mä edes katon tätä kun tiesin pahottavani vaan mieleni... Olisipa edes pisara noiden itsevarmuutta :(
[/quote]
Teeskennelty itsevarmuus ei ole itsevarmuutta.
Martta näyttää joltain takavuoden seiska-julkulta? joku Fingeroos..?
Ihanan empaattista ja eettistä mennä delfinaarioon treffeille.Not!