HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Toppahousut päällä kulkeva talidomi :).
IHANA JUHA:D!!
Mikä tämä tankki Jonna on? Hottis?? Nottis.
Jonna on aika kaukana hottiksesta. Tatuoinnit vielä päälle
2/10
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:27"]Juha näyttää väykkäreiden Valerialta.
[/quote]
Haha, mun mielestä Sofialta. :D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:11"]Hahahaha luulin Juhaa naiseksi
[/quote]
Mä luulin sitä levänuoliaiseksi, ihan samannäköinen kuin tyyppi meiän akvaariossa.
Pissiksiä eikä mitään hottiksia.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:06"]Tommi on näistä miehistä kyllä parhaimman näkönen.
[/quote]
Kovasti kehuu itseään
Jonnaa ja Tommia enemmän BB:n ajoilta:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLs_wcIZlQg4nLCE3zcT9i_1clkNoI3TaV
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:22"]
Martan kaveri on hot!
[/quote]
Katsoin kanssa, että tämän Martan kaverin tässä ohjelmassa pitäisi olla.
Reidet oli todella kadehdittavassa kunnossa, mitä siinä sovituskoppikohtauksessa näkyi.
[/quote]
Sillä on muuten blogi, mutta en enää muista nimeä. Tais olla huume-jennin kavereita
Juhasta olisi voinut tehdä oman ohjelman. Todella symppiksen oloinen. Tykkään.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:31"]Jonna on aika kaukana hottiksesta. Tatuoinnit vielä päälle
2/10
[/quote]
Makuja on monia. Musta taas ulkoisesti tosi kaunis. Mutta bb:ssä kun näki millainen ilkimys on luonteeltaan, rumentaa se pakostikin mun näkemystä hänestä. Kaunis kuitenkin on.
Toppatakissa kulkeva Tuksu-klooni vihaa toppahousuissa kulkevia hobitteja, vaikka on itse sellainen. :D
Jos yhden miehen iskuyritys/baari-ilta pikkupaikkakunnalla lasketaan hottiudeksi, munkin kuuluis olla tässä sarjassa!
Jonnan tukka ei ole jotenkin onnistunut. Se sivukalju ei näytä sivukaljulta vaan tekee naamasta pallomaisen kun ei ole hiukset kehystämässä kasvoja.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:29"]
Onko Tommi ottanu vähän liikaa aurinkoa...
[/quote]
Eiku Tommi käy solokussa :D
Mä tykkään Juhasta. Ihan huippujutut. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä.
Hauska ohjelma :D nyt on rima alitettu.
Olen hämmentynyt. Voiko noi ihmiset oikeesti ajatella noin? Onku joku tosiaan noin pinnallinen? Käsittämätöntä...
Jonnasta näkee kyllä että on tullut juotua. Naama turvoksissa ettei leukaa kaulasta erota.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:22"]
Martan kaveri on hot!
[/quote]
Katsoin kanssa, että tämän Martan kaverin tässä ohjelmassa pitäisi olla.
Reidet oli todella kadehdittavassa kunnossa, mitä siinä sovituskoppikohtauksessa näkyi.