HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Katoin eilen hottikset ja jotenki dani oli mun mielestä symppis? En osaa selittää. Tuntuu, että on vaan niin tyhmä ettei tajua mitä kaikkea suustansa päästää. Mutta kyllä mua nauratti vähän sen jutut ja säälitti kun oli niin hermona ja koko ajan kyseli naiselta että mitä mieltä danista on.
Ja tavallaan ymmärrän tuon timmin vartalonkin hakemisen, jos tykkää sellaisesta niin miksi ei sais sitten rajoittaa deittailuaan vain timmeihin naisiin? Tässäkin ei ehkä ymmärrä miten ilkeältä kuulostaa puhuessaan lihavista tai ehdottaessaan että jokainenhan voisi virosta käydä kipaseen silarit... Mutta jos esimerkiksi minä tahtoisin ehdottomasti miehen, joka on minua pidempi, miksi pitäisi "säälistä" deittailla lyhyempiä?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:05"]
No nyt se alkaa. Myötähäpeä taattu.
[/quote]Su näin yhden jakson ja olin aivan häpeissäni ja säälistä soikeana,miten nuoret ihmiset pilaavat tulevaisuutensa.
Heitä ei enää kukaan koskaan ota tosissaan.
[/quote]
siis mitä ihmettä=DD millä tavalla pilaavat tulevaisuutensa eikä kukaan ota enää tosissaan?? kylläpäs alkoi naurattamaan
[/quote]Ihan totta. Kysypäs joltakin työnantajalta, jos hakijoiden joukossa on hottis ja joku toinen, niiin kumpi saa paikan. Olen nimittäin itse ollut ottamassa työntekijöitä ja ikinä ei olisi vastuulliseen työhön otettu "hottiksia"
Naura vapaasti, mutta hottkisa ei sitten enää naurata, kun muut alkaa nauraa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:05"]
No nyt se alkaa. Myötähäpeä taattu.
[/quote]Su näin yhden jakson ja olin aivan häpeissäni ja säälistä soikeana,miten nuoret ihmiset pilaavat tulevaisuutensa.
Heitä ei enää kukaan koskaan ota tosissaan.
[/quote]
siis mitä ihmettä=DD millä tavalla pilaavat tulevaisuutensa eikä kukaan ota enää tosissaan?? kylläpäs alkoi naurattamaan
[/quote]Ihan totta. Kysypäs joltakin työnantajalta, jos hakijoiden joukossa on hottis ja joku toinen, niiin kumpi saa paikan. Olen nimittäin itse ollut ottamassa työntekijöitä ja ikinä ei olisi vastuulliseen työhön otettu "hottiksia"
Naura vapaasti, mutta hottkisa ei sitten enää naurata, kun muut alkaa nauraa.
[/quote]siis hottiksia
Martan puheesta on välillä hankalaa saada selvää. Ikään kuin ei saisi suutaan tarpeeksi auki tai ei jaksaisi artikuloida kunnolla. Plus se hiljainen käheähkö ääni. Aika yksitotiselta ja takakireältä vaikuttaa muutenkin. Rentoutta ja huumoria lisää elämiseen ja olemiseen, niin varmaan alkaisi niitä pontetiaalisia kumppaniehdokkaita ilmaantumaan enemmänkin.
"Mistä näitä tuulitunneleita oikein sikiää? Tämä ja se bile-dani ja se tampereen hemmo. Ei ole edes sen vertaa miehillä älyä päässä että tajuaisivat pitää suunsa kiinni ja piilottaa tyhmyytensä."
Pisa-tulokset taitaa olla propagandaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:52"]Tommin deitti on ihan paras!!! Loistavaa. Mahtava huumorintaju. Mä voisin ottaa ton naisen. T: bi-nainen
[/quote]
Minä myös! T: toinen bi-nainen
Niko päästelee suustaan kaikkea ulos telkkarissa mitä jokainen mies miettii vain päässään tai naureskelee kavereiden kesken.
Kyllä miehet ovat seksistisiä apinoita
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:29"]Nauroin kyllä aika paljon kun Jonnan deitti pamahti ruutuun - BB-Ristohan se siinä! :D Hevi-Ristolla ihan järkyttävä hillbilly-tukka nykyään. Mutta kutsuttiinko sitä ohjelmassa Johnnyksi? Miksi ihmeessä? Anyway, olisivat Jonnan kanssa juuri sopiva pari. Omaa tasoaan. Seuraavaksi Jonna kenties menee treffeille BB-Antin (Kurhinen) kanssa..? :)
[/quote]
Joo Johnnyhan se, pian häntä näkee lisää Paratiisihotellissa :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:55"] Hiukan jopa säälittävä tapaus tämä Tommi. [/quote] Selvä aspergeri. [/quote] Elä mollaa aspengereitä...
[/quote]
En mollaa, mutta kait niistäkin kusipäitä löytyy. Eihän tuolla Tommilla ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja tai empatiantunnetta tms.
[/quote]
Varmasti löytyy kusipäitä, mutta empatiantunnetta asseilla on jopa keskivertoa enemmän. Taisit tarkoittaa jotakin sosiopaattia/psykopaattia/narsistia nyt. Se on täysin eri asia kuin asperger.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:29"]Nauroin kyllä aika paljon kun Jonnan deitti pamahti ruutuun - BB-Ristohan se siinä! :D Hevi-Ristolla ihan järkyttävä hillbilly-tukka nykyään. Mutta kutsuttiinko sitä ohjelmassa Johnnyksi? Miksi ihmeessä? Anyway, olisivat Jonnan kanssa juuri sopiva pari. Omaa tasoaan. Seuraavaksi Jonna kenties menee treffeille BB-Antin (Kurhinen) kanssa..? :)
[/quote]
Risto Kuoppala eli Kuoppalan Ristohan vaihtoi nimensä Johnny McMetalliksi. Muistan huvittuneeni suuresti, kun tästä uutisoitiin BB:n jälkeen. Vaikka Risto ei ehkä mikään coolein ja katu-uskottavin nimi olekaan, niin on se nyt huomattavasti kornia Johnny McMetallia parempi. :D:D
Kyllä se elämä opettaa vielä noita "täydellisiä".
Ah Tommi vasta todellinen saalis onkin.. Ei koulutusta, ei töitä, ei päässä järkeä. Ja jos lähetään tälle ulkonäkölinjalle, niin huono kroppa. Ei lihaksia. Tyyli perus amisbensalenkkarilla.
Mm. Että sellanen saalis.
Maistuisiko sille tommille viina kun nassu on niin punakka? Vähän sellainen alkoholistin ura alussa ja nyt vielä onnistuu olemaan suhtkoht ihmisiksi, mut kuppi kyllä maistuu?
Jokaisella hottis-miehellä on kovin huono hiustyyli.
Sellasta kananpersettä.
Juha on paras! niin koominen, ihana :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:07"]
Maistuisiko sille tommille viina kun nassu on niin punakka? Vähän sellainen alkoholistin ura alussa ja nyt vielä onnistuu olemaan suhtkoht ihmisiksi, mut kuppi kyllä maistuu?
[/quote]
Polttanut itsensä solariumissa, niin kuin kehu ekassa jaksossa käyvänsä
Ihme naukkailija tuo Niko, aina kyytipoikana jokin pieni snapsi siinä sivussa :) Ei riitä se tuopillinen olutta tai lasillinen viiniä ruuan kanssa ei.
ihan mahtava toi juhan posse<3 :D oon ihan varma että se juha saa oikeesti jonkun oman shown
En ymmärrä mitä Jonnan mielessä on liikkunut, kun on käynyt laitattamassa luonnottoman isot silarit, jotka a) lihottaa häntä ainakin 10kg, b) korostaa hänen perseettömyyttään ja c) tekee oikeankokoisten vaatteiden löytämisestä mahdotonta. MIKSI?