HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Jonna on kamalan väriset hiuset. Ei sovi kolmekymppiselle. :( Pukeutuu, kuten Tommikin, aivan liian nuorekkaasti. Ei olla enää kaksikymppisiä hei...
Mitähän Martalla ja tytöillä oli etkoilla lasissa? Näytti hyvältä. t. Bile-Daniela
Tuon näköisiä nuoria miehiä on Suomi täynnä,ei kukaan mikään erityinen.Sama nuo naiset.Kuka nämä on valinnut??
Oon helvetin hyvännäköinen,hohhoijaa,tuli miesten suusta useamman kerran.
Urheilijoissa on paljon paremman näköisiä ja lihakset hankittu urheilussa ja sitä varten.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:05"]
No nyt se alkaa. Myötähäpeä taattu.
[/quote]Su näin yhden jakson ja olin aivan häpeissäni ja säälistä soikeana,miten nuoret ihmiset pilaavat tulevaisuutensa.
Heitä ei enää kukaan koskaan ota tosissaan.
[/quote]
siis mitä ihmettä=DD millä tavalla pilaavat tulevaisuutensa eikä kukaan ota enää tosissaan?? kylläpäs alkoi naurattamaan
Vähän aikaa katsoin.
Eihän se homo pysty artikuloimaan kunnolla, kun sellainen lippa sojottaa nenän alla.
On tosi hottiksia. Kaikki ovat perus amisjuntteja, joiden laisia on ammattikoulujen röökipaikat täynnä.
Harmi ettei mukana ole Temptation Islandin Heidiä. Olisi ollut edes yksi hottis. Siinä vasta nainen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:01"]
Aika surullista, että mennään telkkariin näyttelemään ääliötä pienen rahasumman takia. Varmaan kyllä ovat kyllä luonteeltaankin juuri noin yksinkertaisia. Nämä on samassa sarjassa kuin laihdutus ohjelmat, kiva katsoa kun itse et ole noin huonossa jamassa :)
[/quote]Maksetaanko niille, mä luulin ihan päinvastoin, että joutuvat itse maksamaan tullakseen turhiksi julkkiksiksi.
Onkohan tämän illan jakso yhtä hulvaton kuin ensimmäinen :D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:07"]
Näytetään telkkarissa täydellisiä ja saavuttamattomissa olevia ihmisiä. :) Niin laatuu.
[/quote]
Miten tämä väittämäsi liittyy Hottiksiin?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:11"]
Toi Tommi olis onnellisempi vähemmän komeena jossain maaseudulla tms. Ei sovi yhtään tohon elämäänsä. Ei mitään omaa tyyliä, vaan kaikki vaatteet ja sisustus vähnä niinku sinne päi, mutta ei kuitenkaan yhtään sitä, mitä yrittää olla.
[/quote] Tommi oli mitäänsanomaton aikanaan BB:ssa eikä yhtään siitä kasvanut
[/quote]
Siis milloin tämä äijä on ollut BB:ssä? Ja minä olen sentään bb-fani? Nevöhöörd.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:11"]
Onkohan tämän illan jakso yhtä hulvaton kuin ensimmäinen :D
[/quote]
Piti just alkaa etsiä tietoa, milloin toka jakso tulee. Kiitos tästä. :)
martta on kehumassa tässä ketjussa itseään
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:59"]
Ei helvetti mitä jengiä. Onko täällä kukaan Iitistä? Ollaanko kylällä ylpeitä, että oman kylän tyttö on telkkarissa?
Toi Dani ei voi olla todellinen, sen verran on tyhmät jutut.
[/quote]
Iitin kunta lähettää oman kylän tytölle viirin. Ja sit myöhemmin lahjottaa rantatontin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:04"]Jonna on varmaan Iitissä ihan kuumaa kamaa, jos porukan keski-ikä on jossain 65:n tienoilla ja painoindeksi saman verran. Tervetuloa Helsinkiin, täällä joku Martta on ihan tavallinen tallustaja. [/quote] Minun puolestani Helsinkiin saa tulla syyrialaisia turvapaikanhakijoita jos heillä on oikea hätä, mutta tuollaiset Kouvolatukka-Jonnat saisivat kyllä suksia vittuun. Pysyköön muualla.[/quote]
Myöhästä. Se asuu jo Helsingissä ja on trendikampaamossa töissä. Just oli Juhan kanssa baarissa.
[/quote]onks ne sinkkui vielä?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:11"]
Toi Tommi olis onnellisempi vähemmän komeena jossain maaseudulla tms. Ei sovi yhtään tohon elämäänsä. Ei mitään omaa tyyliä, vaan kaikki vaatteet ja sisustus vähnä niinku sinne päi, mutta ei kuitenkaan yhtään sitä, mitä yrittää olla.
[/quote] Tommi oli mitäänsanomaton aikanaan BB:ssa eikä yhtään siitä kasvanut
[/quote]
Siis milloin tämä äijä on ollut BB:ssä? Ja minä olen sentään bb-fani? Nevöhöörd.
[/quote]
2012, samalla kaudella ku Hottis-Jonna.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:12"] Jotenkin masentavaa tajuta tätä kattoessa miten pinnallinen maailma on nykyään :( vain kauniit pärjää. [/quote] Kauniit?? [/quote] No eikö Marttakin sanonut että päivittäin tulee kehuja ulkonäöstä? Ei minua ainakaan kehuta kuin ehkä ulkomailla ja sielä nyt kehutaan kaikkia. Selvästi tavista kauniimpi nainen tuo Martta ja joka toista väittää on sokea tai kateellinen. [/quote] no varmaan somessa tulee kommenttia. Enpä usko että päivittäin tuolla uokomaailmassa rändömit ihmiset kehuu :P
[/quote]Some on syy siihen miksi jotkut luulee itsestänsä liikoja...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:59"]
Ei helvetti mitä jengiä. Onko täällä kukaan Iitistä? Ollaanko kylällä ylpeitä, että oman kylän tyttö on telkkarissa?
Toi Dani ei voi olla todellinen, sen verran on tyhmät jutut.
[/quote]
Mie oon Iitistä. Jonna kuului nuoruudessa kaveripiiriini ja varmasti juteltaisiin jos jossain törmättäisiin. Ihan omalta itseltään hän noissa ekan jakson pätkissä vaikutti. Tosin hieman yllätyin, miten kova hyväksytyksi tulemisen tarve Jonnalle on vuosien saatossa tullut. Parikymppisenä oli todella itsevarma ja hyväksyi itsensä sellaisena kuin on.
Yllätyin valtavasti kun Jonna meni BB:hen. En odottanut moista, vaikka onkin aina ollut aika sosiaalinen tapaus. Ja tää Hottikset sarjaan osallistuminen veti kyllä sanattomaksi. BB:n vielä jotenkin pystyi ymmärtämään, mutta tällaiseen ohjelmaan pitää olla jo jokin isompi syy, että lähtee. Ehkä Jonna rakastui siihen pikkujulkkiseloon ja sen tuomiin lisämausteisiin elämässä ja halusi takaisin ihmisten tietoisuuteen ja ehkä enemmänkin sinne baareihin ym. tilaisuuksiin muiden pikkujulkimoiden sekaan.
Ja mitäs myö täällä Iitissä Jonnasta tuumitaan. Onhan se hauskaa kun on tuttu telkkarissa. Paikallisissa kyllä jonkin verran naureskellaan ja ihmetellään. Ei täällä mitään myötähäpeää tunneta, ennemminkin pidetään hommaa läppänä. Jos Jonna tulisi paikalliseen käymään niin uskoisin vastaanoton olevan lähinnä iloinen ja humoristinen. Jonna pystyy myös nauramaan itselleen.
ei luoja tämä "räväkkä" pinkkihius. muistuttaa wilma schlizewskiä. asiakkaatkin sanoo että olet niin törkeeen hyvännäköinen. niinpä niin, känniset baaritiskillä sanoo. ja sitten tämä martta: keskitytään olennaiseen eikä jutella miehille. ei ne miehetkään teille juttelis, että se siitä. hieroja hartolasta on tavallisista tavallisin ja tylsä.
Tommilla ja Danilla on ihan kamalat hiukset. Tommilla myös näyttää että hiusraja olisi jo karannut ylöspäin.