Vauvojen äidit! Saanko kertoa teille jotain?
Eli... Nyt on taas kovat pakkaset. Ja olen nähnyt monta pientä lasta muovisissa matkarattaissa pelkässä toppapuvussa. Erittäin tärkeää suojella lapsi viimalta. Se pelkkä toppapuku ei näillä säillä riitä. Laittakaa peittoa/makuupussia jne lapsen ympärille etenkin niissä matkarattaissa, koska ei ole mitään koppaa suojaamassa lasta kylmältä. Kiitos, kun luit.
Kommentit (5)
joo, minäkin olen näitä nähnyt, säälittää vauva parat.
Täälläkin oli lähes -30 astetta ja näin vauvan avonaisissa rattaissa, ei mitään peittoa tms. suojana, häneen tuuli suoraan :(
Melkein itku pääsi!
koko ajan ja kylmä ei pääse niinkään tulemaan. Mutta vauva on paikoillaan rattaissa. Siinä tarvitsee enemmän lämmikettä. Jos pakko mennä ulos, niin nyt se lampaantalja ois erinomainen sinne vauvan alle!
Olinpa sen verran hämmentynyt, etten älynnyt mennä sanomaan mitään.
vai että pitää pukea hyvin.
meidän tyttö (6,5kk) ainakin nukkuu parvekkeella hyvin paksusti puettuna ja kaikki reiät vaunusta peitettyinä...
ja minä lisään vielä että hengitys ei vauvalla kestä näitä pakkasia,joten suojatkaa hengitys niin että hengittää lämmintä ilmaa(harso tms.kuomun eteen)ja jos mahdollista:Älkää viekö pientä lasta näillä pakkasilla ulos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!