Naiset.Käytättekö makkarissa puolikuppiliivejä
Tykkääkö miehenne kyseisistä liiveistä?onko jotai muita seksihepeneitä käytössä.
Kommentit (124)
Kaunis kiltti kesäinen mekko ja alle hävyttömän seksikkäät halkiostringit, mies käy silloin melko kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kiltti kesäinen mekko ja alle hävyttömän seksikkäät halkiostringit, mies käy silloin melko kuumana.
Pystyykö niit hyvin käyttää tuoll ulkona.normialushousuina?
Jaa eli kaikki vissiin käyttää nyt itten seksikkäitä alusvaatteita? en jaksa uskoa
Vierailija kirjoitti:
Jaa eli kaikki vissiin käyttää nyt itten seksikkäitä alusvaatteita? en jaksa uskoa
Ei kaikki käytä, vain he jotka haluaa näyttää hyvältä.
Rinnat puolikupissa, todella sexikästä.
Onko suomessa sellaista alusvaateliikettä, josta saisi kauniita alusvaatteita? Siis korsetteja, sukkanauhaliivejä jne. Mielellään uudellamaalla :) Tekisi todella paljon mieli, mutta on kyllä pakko sovittaa.
Korsettia on kyllä vaikeata ostaa netistä. Minä ole kyllä onnistuneesti ostanut netistä sukkanauhoja, pikkuhousuja sekä puolikuppiliivejä. Sellaista liikettä mistä puolikuppeja löytyisi, en tiedä löytyykö.
Vierailija kirjoitti:
Korsettia on kyllä vaikeata ostaa netistä. Minä ole kyllä onnistuneesti ostanut netistä sukkanauhoja, pikkuhousuja sekä puolikuppiliivejä. Sellaista liikettä mistä puolikuppeja löytyisi, en tiedä löytyykö.
Kyseessä lienee korseletti, ei korsetti. Puolikuppiliivilläkin tarkoittanet neljäsosakuppisia, jotka jäävät siis nännin alle.
Hyvä, että koulut alkaa. Opet pääsee töihin.
Minkälaiset on puolikuppiliivit m 38v
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä saanut ja nähyt naisten hepeneitä, suosikkini on mustat seksivaatteet. Mutta noi puolikuppiliivit kiinnostais.
Vierailija kirjoitti:
mä oon aina alasti.
Siis kotona, nyttenkin kun oli helteet oli mukava tunne kun ei ollut päällä mitään. Siinähän se mulkku heilahteli, tosi eukkoon myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä saanut ja nähyt naisten hepeneitä, suosikkini on mustat seksivaatteet. Mutta noi puolikuppiliivit kiinnostais.
Jaa että "mustat seksivaatteet"...:) Johan oli kommentti...
Vierailija kirjoitti:
vähän niinku rintaliivit.mutt niissä on vähemmän kangasta .Nännit jäävät näkymää.Tukee niinku alapuolelta niitä.Myös yleensä läpinäkyvää pitsikangasta.Helpoiten selvää katsot vaa netistä noilla hakusanoilla.
Puolikupit on saatanan seksikkäät. Ostin muijalle synttärilahjaksi ja molemmat ollaan digattu niitä, ite tosin vain katselijana.
Olen feministi enkä käytä rintaliivejä.
Käytätkö niitä muuallaki kuin makuuhuoneessa?