Naiset.Käytättekö makkarissa puolikuppiliivejä
Tykkääkö miehenne kyseisistä liiveistä?onko jotai muita seksihepeneitä käytössä.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on välillä puolikupit päällä, mies näyttää tykkäävän. Ainakin alkaa pullottaa housuissa ☺
Omistatko muita asuja?
Eri värisiä sukkanauhoja, stringejä ja pari halkio pikkareita. Olen ajatellut yllättä mies helmi stringeillä mutta onkohan kauhean oloiset jalassa? Onko kellään kokemusta helmi stringeistä.
Vierailija kirjoitti:
Eri värisiä sukkanauhoja, stringejä ja pari halkio pikkareita. Olen ajatellut yllättä mies helmi stringeillä mutta onkohan kauhean oloiset jalassa? Onko kellään kokemusta helmi stringeistä.
Olen ostannu kahta eri mallia.Toisessa on yks helmi Ja toisessa 2 helminauhaa.Vaimo tykkää enempi niist miss on 2 helminauhaa.Ne on aika sexyt kun laittaa ne menemää häpyhuulten väliin.Yleensä se alkaa suuseksillä.Samalla kun nuolen ni hieron niillä helmillä klittaa.Kanattaa tilata ne 2 nauhan versiot.Omistko mitää seksileluja?
Olisi mukava kuulla nais näkökulma helmi stringeistä.
Kyllä helmistringit on ihan mukavat päällä tai jopa kiihottavat kun helmet välillä pikkusen hieroo tussua.
Eli itseeni eivät helmet haittaa vaan päinvastoin.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, pitää kerää rohkeutta ja yllättää mies, saa nähdä miten reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä helmistringit on ihan mukavat päällä tai jopa kiihottavat kun helmet välillä pikkusen hieroo tussua.
Eli itseeni eivät helmet haittaa vaan päinvastoin.
Huhuh, kuulosta oikein hyvältä.
Eikö ne helmet tunnu pahalta haaroissa, miten hygienia? Voiko pestä koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne helmet tunnu pahalta haaroissa, miten hygienia? Voiko pestä koneessa.
Juu, ne helmet tuntuu vallan hyvältä.
Ja että mitä hygieniasta? Ei kai ne vähemmän hygieeniset ole kuin kalsaritkaan hinkaamassa pillua.
Voi pestä koneessa, ite pesen ne pesupussissa ettei jää helminauha kiinni muihin vaatteisiin (aika epätodennäköistä tosin).
Huippu seksikkäät, löytyykö monelta naiselta tällaiset. Itse en ole vain tuollaisiin törmännyt, vaimo ei tykkää käyttää seksikkäitä alusasuja, harmi!
Tottakai. Teen mieheni hyväksi mitä vaan.
Sinulla on onnellinen mies. Pienillä teoilla saa miehen tekemään mitävaan
En käytä, mulla on suhteellisen isot rinnat eikä puolikuppiliivit tue niitä kunnolla, näyttää omasta mielestäni lähinnä koomiselta :D
Helmistringit, stay uppeja, sukkanauhaliivejä ja yöasuja löytyy kyllä.
Miltä helmistringit tuntuvat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miltä helmistringit tuntuvat päällä.
Kutkuttelee mukavasti kun liikkuu.
Minulla on välillä puolikupit päällä, mies näyttää tykkäävän. Ainakin alkaa pullottaa housuissa ☺