Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset.Käytättekö makkarissa puolikuppiliivejä

Vierailija
06.09.2015 |

Tykkääkö miehenne kyseisistä liiveistä?onko jotai muita seksihepeneitä käytössä.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saa?

Oikeat puolikuppiliivit (half cup bra) ulottuvat nänniin asti, mutta nämä Suomessa myytävät ovatkin neljäsosakuppiliivejä, eli avokuppiliivejä. Omani olen ostanut Saksasta, nettimyymälästä. Suomesta en ole puolikuppiliivejä löytänyt.

Vierailija
2/124 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:47"]

Mistä niitä saa?

Oikeat puolikuppiliivit (half cup bra) ulottuvat nänniin asti, mutta nämä Suomessa myytävät ovatkin neljäsosakuppiliivejä, eli avokuppiliivejä. Omani olen ostanut Saksasta, nettimyymälästä. Suomesta en ole puolikuppiliivejä löytänyt.

[/quote]kiitos vastauksesta.voitko laittaa osoitteen.mistä olet tilannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja mieheni on aivan hulluna silloin. Axamin valmistetut on upeita.

Vierailija
4/124 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen vastaa: Minun liivini ovat Axamilta. En löytänyt sivustoa, mutta esimerkiksi tässä on vastaava Axami:

http://www.rakuten.de/produkt/axami-bh-mesmerise-me-von-axami-v-5221-1329466121.html

Minullakin on liiveissä kahdet olkaimet, ratsastaessani mies irrottaa nuo niskan takana olevat, jotta pääsee nänneihin huulillaan.

Kun menet hakusivulle ja laitat Axami, saat yli 600 vaihtoehtoa. Ja on turvallista tilata. Korkeintaan menettää sen 30 euroa, mutta koskaan minulle ei ole käynyt niin.

Vierailija
5/124 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä puolikuppeja, mut reikähousuja joskus salarakasta kiihottaakseni. Ne on sellaiset pikkuhousut, joissa on reikä emättimen kohdalla, jolloin miehen ei tarvii riisua niitä ennen yhdyntää. Ovat kuulemma tosi kiihottavat.

Vierailija
6/124 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon noita ostanut U.K:n ebaystä, ovat halpoja ja tulevat nopeasti. Hakusanaksi vaikka open bra. Ja myös niitä halkiohousuja, hemmetin kiihottavat näin miehen mielestä.

t. m-50

Vierailija
7/124 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mun äijjä diggailee kun oon ilman liivei

Vierailija
8/124 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattokaas ämmät dx.com siel on halpoi vaattei siis käyn niihin iha kuumana ja ite ostin sielt borathousut ja mun muijja käy iha kuumana kun mun perskarvat näkyy ni se voi nuolla niitä

Vierailija
9/124 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä hepeneitä. Lentää samantien pois kuitenkin. Kokeiltu on. Ollaan miehen kanssa molemmat kolmekymppisiä. Onko noi tollaset pukuleikit vähän vanhempien ihmisten hommaa? Joilla kenties seksielämä jo vähän kulahtanut muuten...?

Vierailija
10/124 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne meilläkin lentää pois, mutta mukavaa esileikkiä niiden kanssa on.

t. m-50

Vierailija
11/124 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuminen on meidän leikeissämme molempia kiihottavaa.

Vierailija
12/124 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaan, että vaimo laittanuut alle jotain seksikästä niin kyllä se innostaa. Hidas esileikki mihin kuuluu riisuminnen on upeeta. Vaimo laittaa minun iloksi joskus puolikuppi liivit.

Vierailija
13/124 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuppiliivit on hyvä tapa piilottaa silikonileikkauksen arvet. Eihän niitä tarvitse ottaa pois sängyssäkään, jos ne ovat neljänneskuppimalliset avoliivit. Näin minä hämään miestä, kunnes hänen on liian myöhäistä lopettaa suhde.

Vierailija
14/124 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up1!

Vierailija
15/124 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sellaisia kalastajanhaalareita ja vielä huppua päässä. On miehen mielestä tosi kiihottava asu, toimii aina!

Vierailija
16/124 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan leikkaisi reiän niihin beigen värisiin mummo-alkkareihin ja nanson yöpaituliin myös reiät tissien kohdalle ;) Sexy mama...

Vierailija
17/124 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hepeneet ovat todella kiihottavia, varsinkin sellaiset joita ei tarvitse ottaa pois seksin aikana. Rupes tekemään mieli. m

Vierailija
18/124 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll ne sexyt.Ne tuavat rintoja ihanasti eteenpäin ja nännit näyttävät paremmilta ovat aivan eteen päin työntyvät.Voi rakastelun aika ottaa pelkän nänni .suuhun.Esim kun nainen ratsastaa..Täytyy vaimolle ehdottaa ett laittaa ne päälle ens kerralla.Ja viälä halkio pikkarit kruunaa kaiken.nam nam.

Vierailija
19/124 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervojen kokoontumisajot taas!

Vierailija
20/124 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervojen kokoontumisajot taas!

Miksi olet kateellinen? onko pimpsan saanti hiipunut?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi