miten miehenne kosi teitä?
Miten miehenne kosi teitä oliko romanttinen illallinen?Mua on kosittu just kun mentiin nukkumaan illalla eli ei kovin romanttisesti,mut oli hieno tunne kumminkin,jota en unohda ikinä.
Kommentit (12)
sai alkunsa siitä, että vedin herneet edellisellä viikolla jostain asiasta ja tuli sanottua että ilman noita lapsia me ei varmaan oltais yhdessä koska ei oo vissiin kiinnostusta vihille edes viedä.yleensä aloitetaan häät-lapset. me lapset -häät.
PIsti aamulla viestin että on tässä vähän miettinyt kuinka hyvin meillä asiat on ja eijkös me voitais asia ihan virallistaakkin, haluasisitko tulla rva.... ja sopii alkaa katsoa kalenterista päivämäärää.
Kun olin päässyt veteen, hän (mieheni) painoi minut käsillään veden alle kasvot ylöspäin. Hän laittoi pääni puristuksiin polviensa väliin ja samalla kaivoi esiin paperin, joka oli laitettu vedenpitävän minigrip-pussin sisään ja työnsi sen eteeni veden alle. Siinä luki: HALUATKO KANSSANI NAIMISIIN? JOS VASTAAT KYLLÄ, ÄLÄ TEE MITÄÄN, SILLÄ HILJAISUUS ON MYÖNTYMISEN MERKKI. Erotin vedenpinnan yläpuolella mieheni hymyilevät kasvot. Säärten puristus kaulani ympärillä oli kuitenkin niin voimakas, että suustani pääsi ilmakuplien vana. Sen mieheni tulkitsi kieltäytymiseksi. Kosinta meni siis sillä kertaa pieleen, täytyy yrittää uudemman kerran :-(
Ennen jälkiruokaa mieheni haki metsäsätä kanervan varvun, polvistui eteeni ja kertoi rakastavansa minua ja haluavansa elää loppuelämänsä kanssani. Sitten kysyi tuletko vaimokseni ja ojensi kihlasormuksen.
Kukaan ei tiennyt asiasta etukäteen, mutta vastattuani myöntävästi poksahti pari pullollista kuohuviiniä. Oli tosi romanttista ja tulen muistamaan sen koko ikäni.
Meillä mies kosi minua Venetsiassa polvistumalla kauniissa puistossa =). Aivan ihanaa ja muistan varmasti ikuisesti.
en muistanut mitään seuraavana aamuna, mutta kyllä olin kuulemma vastannut. nyt on eropaperit vetämässä..
aprillipäivänä sano mulle että saanko kysyä sulta yhtä juttua? Minä sihen että mitä nyt TAAS? polvistu mun eteen ja otti kädestä kiinni ja kysyi " meeks naimisiin mun kans?" siis APRILLIPÄIVÄNÄ, vastasin että joo, ja nyt ollaan naimisissa....
Mies oli käynyt ostamassa etukäteen kaverin neuvojen avulla, sellaisen, mistä kaveri tiesi että pidän.
Eräänä iltana sitten mies ehdotti, että juhlistetaan yhtä pikkuista tapausta (olisiko mun tenttituloksen tulleet tai muuta vastaavaa) ja sanoi, että laittaa ruokaa. Minä puuhasin jotain muuta ja olin ihan ällikällä lyöty kun mies haki puku päällä mut syömään. Oli kokannut hienon illallisen, ostanut hyvää viiniä, kattanut olohuoneeseen kauniisti kynttilänvaloon. Ja minä tyhmä en arvannut mitään, kunhan vaan päivittelin, että mitä sä nyt tällasta... Syötiin ja juotiin ja jälkiruoan päätteeksi mies polvistui, otti esille sormuksen ja pyysi vaimokseen... :)
Jonkin ajan kuluttua kaveri ja muutama muukin kaveri ilmestyi meille kurkkimaan, miten oli mennyt - kaikki muut tiesivät kosinnasta ennen mua, jopa tuleva anoppi!
Sitten ku hypättiin se kesken ilmalennon se veti povarista hienon viirin jossa luki että " pirjo, tuletko vaimokseni?" enhän mie sitä tekstiä nähnyt ko tuuli viuhu. Alhaalla sitten huomasin että on paskat housussa. kyllä se kosinta sai nolon lopun. mutta Erkki vei minut vihille seuraavana kesänä. Tämmönen oli meijän stoori. Niin erikoisen romanttinen. Erkki on muuten kalamiehiä.
Kihlasormukset ostettiin samantien. Olin todella yllättynyt, en ollut yhtään osannut odottaa. Naimisissa nyt 4,5 v.
ihanista kertomuksista ;) Ottaa koville kun muilla on ihania, rakastavia ja fiksuja miehiä.
Oltiin vietetty juhannusiltaa mökillä, ensin tanssittiin vanhan kunnon lavatansseissa läheisessä hotellin juhannusjuhlissa (minä olen kaupunkilainen enkä osaa kovin kummoisesti tanssia, oli ensimmäinen kerta kun tanssin lavatansseissa) Juotiin ja nautittiin elävästä musiikista ja iloisista ihmisistä. Sitten lähdettiin kävelymatkan päässä sijaitsevaan mökkiimme. Kun sitten istuttiin hiljaa ulkona ihaillen yötöntä yötä ja kaunista kesäiltaa, kun mies polvistui ja pyysi vaimokseen. Ihana hetki :)
Ei turhaa romantiikkaa...