Miten otetaan hyvin suihin?

Vierailija

Olen pari kertaa yrittänyt (kahden eri miehen kanssa), mutta aina epäonnistunut. Ensimmäinen mies (ex) sanoi, ettei häntä ylipäätään suihin otto juurikaan innosta. Nykyinen mieheni taas vetosi jännitykseen.

Nyt itselläni on uskalluskynnys korkealla. Entä jos epäonnistun taas? En edes tiedä miten se kannattaisi aloittaa. Asennot ym.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Suihinotossa kaiken a ja o on kunnon kosteus eli kantsii hörppiä juomista ennen, että saa suunsa kosteaksi. Miellyttävämpää niin sekä miehelle että naiselle. Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta, mutta oma kokemus kertoo, että alkuun nuolemista ja kielellä kutittelua, sitten kunnon imut ja kädetkin saa ottaa mukaan. Asentona tykkään eniten niin, että mieheni on istuvassa tai puoli-istuvassa asennossa ja itse olen alempana jalkojen päällä jotenkin kuitenkin.

Vierailija

ime liian voimakkaasti, hyväile kielellä, käytä kättä alaosan hyväilyyn, mitä kosteampi suu, sitä paremi. Tosiaan, joku saattaa pitää kovista otteista, mutta yleensä naiset imuttavat aivan liian kovaa...;)

Vierailija

nainen pitää kättä takapuolellani ja toisella kädellä pitää kiinni kalun juuresta ja suu kosteana alkaa hitaasti syvältä ja eri tahdissa liikuttaa suussaan.

Vierailija

Voit myös välillä puristaa huuliasi tiukemmaksi ja välillä hellittää siis kun liikutat suutasi ylös ja alas. Minä en koskaan ime, vaan nuolen ja hellin. Ja mielettömän hyvältä on kuulemma tuntunut. Ja kyllä on ihme nainen jos siinä hommassa suu kuivuu... Ei siinä yleensä kovin montaa minuuttia mene, että mies jo tulisi, mutta yleensä toimii enemmänkin esileikkinä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat