Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
2901/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ minĂ€kin huomautan, jos joku ajaa  liian pienellĂ€ vaihteella. Varsinkin omalle miehelle. Ja se huomauttaa mulle. "Vaihde!" Sama kuin heittĂ€isi rahaa roskiin, jos pienellĂ€ vaihteella ajaa. 

Kertokaas minulle, miten vaihdejuttu oikein menee. Antti ajoi vaihteella 5. Sari huomautti, ettÀ sehÀn syö bensaa ihan hirveÀsti, ja kÀski vaihtaa vaihteelle 3. Onko oikeasti jotenkin huono, jos ajaa liian isolla vaihteella? Olivat kÀsittÀÀkseni ajelemassa maantiellÀ.

MinÀkÀÀn en ymmÀrrÀ tÀtÀ Sarin kommenttia yhtÀÀn. YmmÀrtÀÀkö joku?

Motivan sivulla lukee: "Taloudellisin ajotapa niin taajamassa kuin maantiellÀkin on kÀyttÀÀ suurinta mahdollista vaihdetta, jolla moottori vetÀÀ hyvin".

Moottori ei vetÀnyt hyvin Antilla.

Vierailija
2902/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miian instassa nĂ€kyy kuva kun tytöt (Mari, Miia, Tanja, Pia) kĂ€vi Lady Moonissa, vissiin..  Mahdollisesti spoiler et ketkĂ€ jÀÀ sulhoitta? Samoin kuin pojat? Esaa en kyllĂ€ huomannut Ollin insta-kuvassa.. mutta en ookkaan vilkaissu snĂ€ppiĂ€.

Ollilla instasta pÀÀtellen uusi tyttöystÀvÀ, Tanja nimeltÀÀn?

Tanja on Ollin opiskelukaveri. Ei siis erityisen uusi eikÀ tyttöystÀvÀ.

MistÀ tiedÀt ettei ole roihahtanut lempi heidÀn vÀlillÀÀn? Ja mistÀ siis tiedÀt ja tunnet taustat, pÀivystÀÀkö tÀÀllÀ nyt joku asianomainen, kerro ihmeessÀ lisÀÀ juoruja.

Ei ole ainakaan Tanjan Facebookissa mitÀÀn merkkejÀ tÀllaisesta. Oikeasti, nainen ja mies voivat olla vaan kavereita keskenÀÀn. NÀmÀ ovat olleet jo vuosia, miksi nyt yhtÀkkiÀ lempi roihahtaisi?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joka toinen liitto pÀÀttyy eroon ja suomalaisen avioliiton keskimÀÀrĂ€inen kesto on kymmenisen vuotta, ohjelman tulos on minun mielestĂ€ni huono. Ainakaan tĂ€mĂ€ konsepti ei ole ratkaisu avioelĂ€mĂ€n ongelmiin (mikĂ€ ei sinĂ€nsĂ€ yllĂ€tĂ€). 

Joo, en minÀkÀÀn usko, ettÀ televisioitu suhde on kovinkaan toimiva konsepti.

Asiantuntijoiden valitsema puoliso ja asiantuntija-apu liiton alkutaipaleella ilman mitÀÀn televisiointia tai tuotantotiimiÀ (joka kÀskee ettÀ nyt puhutte tÀstÀ ja nyt hommaat sille kukkia tai lahjan) olisi kyllÀ konsepti, jota olisi kiinnostava kokeilla.

Vierailija
2904/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jouni kÀyttÀytyisi Maria kohtaan samalla tavalla kuin Mari Jounia, kaikki mammat olisivat tÀÀllÀ mÀÀkimÀssÀ, ettÀ jÀtÀ se sika.

Veikkaan pÀinvastoin: heillÀ menisi hyvin silloin. Tai ainakin paremmin kuin nyt.

Vierailija
2905/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ minĂ€kin huomautan, jos joku ajaa  liian pienellĂ€ vaihteella. Varsinkin omalle miehelle. Ja se huomauttaa mulle. "Vaihde!" Sama kuin heittĂ€isi rahaa roskiin, jos pienellĂ€ vaihteella ajaa. 

Antti ei ajanut liian pienellÀ vaihteella. Ajoi vitosella, ja Sarin mielestÀ olisi pitÀnyt ajaa kolmosella.

Vierailija
2906/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas minulle, miten vaihdejuttu oikein menee. Antti ajoi vaihteella 5. Sari huomautti, ettÀ sehÀn syö bensaa ihan hirveÀsti, ja kÀski vaihtaa vaihteelle 3. Onko oikeasti jotenkin huono, jos ajaa liian isolla vaihteella? Olivat kÀsittÀÀkseni ajelemassa maantiellÀ.

Motivan sivulla lukee: "Taloudellisin ajotapa niin taajamassa kuin maantiellÀkin on kÀyttÀÀ suurinta mahdollista vaihdetta, jolla moottori vetÀÀ hyvin".

Moottori ei vetÀnyt hyvin Antilla.

Itse en muistanut tuota "moottori ei vedĂ€" -kommenttia. EnkĂ€ saa aina selvÀÀ puheesta.

Mutta jos ei moottori vetÀnyt eikÀ Antti tajunnut vaihtaa pienemmÀlle, niin kai se Antti sitten on todellakin niin tyhmÀ miltÀ vaikuttaa.

Vierailija
2907/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Sari paljasti kommentillaan, ettei ymmĂ€rrĂ€ miten auto vaihteisto toimii. Eli isolla vaihteella (mahdollisimman alhaisella moottorin kierrosluvulla) kannattaa ajaa niin kauan kuin moottorissa vÀÀntöÀ riittÀÀ ja sit kun alkaa ylĂ€mĂ€essĂ€ vauhti putoamaan niin pienempÀÀ pykĂ€lÀÀ sisÀÀn. Ajoivat ilmeisesti aika jyrkkÀÀn ylĂ€mĂ€keen ja moottorin puhti loppui, jolloin kuuluukin vaihtaa pienemmĂ€lle. TĂ€mĂ€n Antti taisi huomatakin. On kyllĂ€ melkoista saivartelua alkaa kuskia neuvomaan, jos muutaman sekunnin ajelee hieman optimista poikkeavalla vaihteella.

Vierailija
2908/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ooko mÀ ainut joka edelleen on vÀhÀn niillÀ fiiliksillÀ ettÀ Antti ja Sari eivÀt ole millÀÀn tasolla meant to be? :D Musta nÀyttÀÀ siltÀ ettÀ siinÀ suhteessa toimii vaan se, ettÀ molemmat tahtoisivat ettÀ valittu pari olisi heille oikea. Toinen haluaisi ettÀ se valittu muuttuisi oikeanlaiseksi, kun vÀhÀn ohjailee ja mÀÀrÀilee ja toinen haluaisi taas olla toiselle se oikea. Antin osalta musta edelleen nÀyttÀÀ ettÀ se tekee kaiken, niinkuin ajattelee ettÀ umpirakastuneen ja toisilleen tÀydellisen parin kuuluisi tehdÀ.

Mut yksi potentiaalinen parisuhteen toimimisen kehityssuunta Voisi ehkÀ olla se, ettÀ Antti alkaa pikkuhiljaa kyllÀstyÀ esittÀmiseen, ja ne omat oikeat mielipiteet ja vahvempi luonne alkaa tulla mukaan kuvioihin, ja Sari saakin siitÀ vihdoinkin sitÀ vastakaikua ja "rouheutta" mitÀ olis ehkÀ tolla pikkuasioihin puuttumisellaan kokoajan hakenutkin. And they lived happily ever after!

Vierailija
2909/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Sari paljasti kommentillaan, ettei ymmĂ€rrĂ€ miten auto vaihteisto toimii. Eli isolla vaihteella (mahdollisimman alhaisella moottorin kierrosluvulla) kannattaa ajaa niin kauan kuin moottorissa vÀÀntöÀ riittÀÀ ja sit kun alkaa ylĂ€mĂ€essĂ€ vauhti putoamaan niin pienempÀÀ pykĂ€lÀÀ sisÀÀn. Ajoivat ilmeisesti aika jyrkkÀÀn ylĂ€mĂ€keen ja moottorin puhti loppui, jolloin kuuluukin vaihtaa pienemmĂ€lle. TĂ€mĂ€n Antti taisi huomatakin. On kyllĂ€ melkoista saivartelua alkaa kuskia neuvomaan, jos muutaman sekunnin ajelee hieman optimista poikkeavalla vaihteella.

JyrkkÀÀn ylÀmÀkeen jaetaan sillÀ vaihteella millÀ tullaan mootorijarutuksella alaspÀin.

Vierailija
2910/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuntuu ettÀ ovat kierteessÀ, jossa Mari yrittÀessÀÀn saada Jounista edes jotakin irti saa Jounin vain vetÀytymÀÀn entistÀ enemmÀn kuoreensÀ, mikÀ taas provosoi Maria yrittÀmÀÀn entistÀ enemmÀn. Kierteen suunta pitÀisi saada kÀÀnnettyÀ!

KierteestĂ€ tai kehĂ€stĂ€ puhuu myös Mikael Saarinen nĂ€iden kohdalla (kuten myös Tanjan ja Ronin): http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art

Onpa muuten virkistÀvÀÀ, ettÀ mukana tÀllÀ kertaa on asiantuntija, joka uskaltaa myöntÀÀ ettei kaikki menekÀÀn hyvin! Muut on niin "tsemppiÀ, teissÀ on potentiaalia" -linjalla.

Vierailija
2911/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miian instassa nĂ€kyy kuva kun tytöt (Mari, Miia, Tanja, Pia) kĂ€vi Lady Moonissa, vissiin..  Mahdollisesti spoiler et ketkĂ€ jÀÀ sulhoitta? Samoin kuin pojat? Esaa en kyllĂ€ huomannut Ollin insta-kuvassa.. mutta en ookkaan vilkaissu snĂ€ppiĂ€.

No siellĂ€hĂ€n se snĂ€pissĂ€ Esakin nĂ€kyi olleen menossa mukana :) en usko muutenkaan ettĂ€ mikÀÀn sen kummempi spoileri olisi ollut, sattumalta vaan juuri Viola ja Sari eivĂ€t ole pÀÀsseet paikalle tai ole kuvassa. Ihanaa kun ovat löytĂ€neet kavereita ja ystĂ€viĂ€ toisistansa :)

Vierailija
2912/3683 |
22.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mari:

"SÀ et koskaan heittÀydy mihinkÀÀn."

"SÀ oot ihan mÀlsÀ."

"MÀ en saa susta mitÀÀn irti."

"Ei oo viime aikoina paljon rakkaudentunnustuksia nÀkynyt jÀÀkaapissa. PitÀiskö tosta pÀÀtellÀ jotain?"

"Ei tÀstÀ mitÀÀn tuu." (pari pÀivÀÀ hÀiden jÀlkeen)

"MikÀ toi ilme on?"

"Jos mua paijataan, mÀ kehrÀÀn kuin kissa tyytyvÀisenÀ sun kainalossa."

"MĂ€ tartten iltasuukon."

"SĂ€ tarvitset prinsessan, MÄ olen kuningatar."

PelkkiĂ€ vaatimuksia, itsekeskeisyyttĂ€ ja typeryyttĂ€ tĂ€ynnĂ€ koko nainen! Ihmettelen, jos kukaan mies tĂ€mĂ€n jĂ€lkeen haluaa koskea pitkĂ€llĂ€ tikullakaan. Mari, jos luet tĂ€tĂ€: SINÄ et tarvitse muuta kuin sen Tikrun kehrÀÀmÀÀn kainaloosi - voin luvata, ettei se tuota sinulle koskaan pettymystĂ€... ; ) 

Vierailija
2913/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooko mÀ ainut joka edelleen on vÀhÀn niillÀ fiiliksillÀ ettÀ Antti ja Sari eivÀt ole millÀÀn tasolla meant to be? :D Musta nÀyttÀÀ siltÀ ettÀ siinÀ suhteessa toimii vaan se, ettÀ molemmat tahtoisivat ettÀ valittu pari olisi heille oikea. Toinen haluaisi ettÀ se valittu muuttuisi oikeanlaiseksi, kun vÀhÀn ohjailee ja mÀÀrÀilee ja toinen haluaisi taas olla toiselle se oikea. Antin osalta musta edelleen nÀyttÀÀ ettÀ se tekee kaiken, niinkuin ajattelee ettÀ umpirakastuneen ja toisilleen tÀydellisen parin kuuluisi tehdÀ.

Mut yksi potentiaalinen parisuhteen toimimisen kehityssuunta Voisi ehkÀ olla se, ettÀ Antti alkaa pikkuhiljaa kyllÀstyÀ esittÀmiseen, ja ne omat oikeat mielipiteet ja vahvempi luonne alkaa tulla mukaan kuvioihin, ja Sari saakin siitÀ vihdoinkin sitÀ vastakaikua ja "rouheutta" mitÀ olis ehkÀ tolla pikkuasioihin puuttumisellaan kokoajan hakenutkin. And they lived happily ever after!

Et ole.

Sari rakastui rakastumiseen ja se huuma on ollut vakaassa laskussa. Ei se silti tarkoita, etteikö oikeitakin tunteita ole ja synny, mutta kyllĂ€ Sarille ainakin on jo selvĂ€sti veljennut, ettĂ€ heissĂ€ on paljon myös eroja. 

Antti jatkaa edelleen non stop silmÀt lautasina ja yrittÀÀ miellyttÀÀ parhaansa mukaan Saria. Olen ihan samaa mieltÀ, ettÀ mitÀ enemmÀn Antti raaskisi luopua tuosta teennÀisyydestÀÀn, niin sitÀ paremmin nÀillÀ kahdella voisi mennÀ.

Vierailija
2914/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Musta on oikeastaan tosi sÀÀli, jos ja varmaankin kun Tanjasta ja Ronista ei tule paria. NiillÀ on parhaiten yhteen sopiva huumori nÀistÀ kahdesta ja ehkÀ myös rehellisintÀ puhetta. Jotenkin niitÀ on kaikesta huolimatta kiva katsoa yhdessÀ.

MinĂ€k olen aika varma, ettĂ€ Roni tulee vielĂ€ katumaan (ero)pÀÀtöstÀÀn ja saattaa hyvinkin yrittÀÀ lĂ€mmitellĂ€ Tanjaa myöhemmin.

Vierailija
2915/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuntuu ettÀ ovat kierteessÀ, jossa Mari yrittÀessÀÀn saada Jounista edes jotakin irti saa Jounin vain vetÀytymÀÀn entistÀ enemmÀn kuoreensÀ, mikÀ taas provosoi Maria yrittÀmÀÀn entistÀ enemmÀn. Kierteen suunta pitÀisi saada kÀÀnnettyÀ!

KierteestĂ€ tai kehĂ€stĂ€ puhuu myös Mikael Saarinen nĂ€iden kohdalla (kuten myös Tanjan ja Ronin): http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/arti...

Onpa muuten virkistÀvÀÀ, ettÀ mukana tÀllÀ kertaa on asiantuntija, joka uskaltaa myöntÀÀ ettei kaikki menekÀÀn hyvin! Muut on niin "tsemppiÀ, teissÀ on potentiaalia" -linjalla.

Mikael on kyllÀ yllÀttÀnyt positiivisesti.

Vierailija
2916/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PelkkiĂ€ vaatimuksia, itsekeskeisyyttĂ€ ja typeryyttĂ€ tĂ€ynnĂ€ koko nainen! Ihmettelen, jos kukaan mies tĂ€mĂ€n jĂ€lkeen haluaa koskea pitkĂ€llĂ€ tikullakaan. Mari, jos luet tĂ€tĂ€: SINÄ et tarvitse muuta kuin sen Tikrun kehrÀÀmÀÀn kainaloosi - voin luvata, ettei se tuota sinulle koskaan pettymystĂ€... ; ) 

Tuo nyt on liioittelevasti sanottu kuitenkin. Onhan Mari ollut monessa suhteessa Jouniin tyytyvÀinenkin, ja myös ilmaissut tÀmÀn.

Jounin sijasta Mari olisi voinut hankkia kotiinsa miestĂ€ esittĂ€vĂ€n pronssipatsaan: Sekin on kiva katsella, se ei sotke, se vain olla möllöttÀÀ hiljaisena, eikĂ€ siitĂ€ saa mitÀÀn irti. Tikru on siihen verrattuna sentÀÀn pehmeĂ€ halittava.

Vierailija
2917/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi tÀÀllÀ jotkut olettavat ettÀ on huono asia jos parin osapuolet ovat erilaisia keskenÀÀn (esim. EdellÀ Sarin ja Antin suhde). Itse en ainakaan haluaisi puolisokseni itseni kaltaista ihmistÀ. On paljon helpompaa kun mieheni on rauhallisempi ja positiivisempi kuin mitÀ itse olen.

Vierailija
2918/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on oikeastaan tosi sÀÀli, jos ja varmaankin kun Tanjasta ja Ronista ei tule paria. NiillÀ on parhaiten yhteen sopiva huumori nÀistÀ kahdesta ja ehkÀ myös rehellisintÀ puhetta. Jotenkin niitÀ on kaikesta huolimatta kiva katsoa yhdessÀ.

MinĂ€k olen aika varma, ettĂ€ Roni tulee vielĂ€ katumaan (ero)pÀÀtöstÀÀn ja saattaa hyvinkin yrittÀÀ lĂ€mmitellĂ€ Tanjaa myöhemmin.

MÀ oon ihan samaa mieltÀ siitÀ, ettÀ Tanjan ja Ronin huumori ja sellainen tietty kanssakÀyminen on kaikesta huolimatta luontevinta nÀistÀ kaikista. Aidon oloista ja banter toimii. RiittÀisikö se sitten parisuhteen toimimiseen, vaikka Roni olisikin sitoutumishaluinen - hankala sanoa.

Vierailija
2919/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mikael huomautti Tanjalle toinen-puheesta ("ja toinen on vaan tÀlleen") ja Tanja muotoili sanottavansa sen jÀlkeen niin, ettÀ kÀytti Ronin nimeÀ. Ihmettelin tuota Mikaelin huomautusta siksi, kun ohjelmassahan on koko ajan puhuttu "toisesta". Omaan korvaani se on kyllÀ pistÀnyt joka kerta. Miksi vain Tanja sai asiasta moitteet?

TÀhÀn tyyliin tuolla kaikki ovat puhuneet, keksitty esimerkki: "Ite oon ehkÀ rauhallisempi ja toinen ei sitÀ ehkÀ ymmÀrrÀ."

Vierailija
2920/3683 |
23.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollilla instasta pÀÀtellen uusi tyttöystÀvÀ, Tanja nimeltÀÀn?

Tanja on Ollin opiskelukaveri. Ei siis erityisen uusi eikÀ tyttöystÀvÀ.

MistÀ tiedÀt ettei ole roihahtanut lempi heidÀn vÀlillÀÀn? Ja mistÀ siis tiedÀt ja tunnet taustat, pÀivystÀÀkö tÀÀllÀ nyt joku asianomainen, kerro ihmeessÀ lisÀÀ juoruja.

Ei ole ainakaan Tanjan Facebookissa mitÀÀn merkkejÀ tÀllaisesta. Oikeasti, nainen ja mies voivat olla vaan kavereita keskenÀÀn. NÀmÀ ovat olleet jo vuosia, miksi nyt yhtÀkkiÀ lempi roihahtaisi?

No  mutta kovin paljon  tuo Olli nĂ€yttÀÀ Tanjan kanssa viettĂ€vĂ€n aikaa. Jos he eivĂ€t ole suhteessa, niin ei varmaan Miiasta tunnut kivalta noita Tanjan ja Ollin yhteiskuvia katsella. En tiedĂ€ mikĂ€ tarve Tanjalla on nĂ€itĂ€ yhteiskuvia tuoda esille!

Ketju on lukittu.