Pissanhajuiset vanhemmat puumat.
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli mieleen tämä toinen ketju: http://www.vauva.fi/keskustelu/1460146/ketju/kerro_noloin_housuun_pissaamiskokemuksesi_aikuisia/
ja esimerkkitapaus tuosta ketjusta:
palautumisjuoma vaikuttaa minuun kuin siideri. kusettaa, kusettaa & kusettaa!!! viime talvena poistuin salilta & piti kulkea bussilla, kun auto rikki. matkaa salilta pysäkille ehkä km. JA KÄVIN KYLLÄ KUSELLA ENNEN SALILTA POISTUMISTA!!! vaan eipä auttanut, pysäkkiä kohti kävellessä rupesi rakko huutelemaan että lisää tavaraa tulossa. bussi oli pysäkillä ja ajattelin, että pystyyhän nyt jumalauta aikuinen nainen tuon matkan pidttämään ! ja olisin ehkä pystynytkin, ellen olisi aivastunut juuri ennen kotipysäkkiä..oli muuten vähemmän mukavaa nolona kämpiä kotiin kusisissa toppahousuissa ! mies nauroi kamalasti ja 6v kertoi kaikille, että äidiltäpä tuli pissit housuun
Repesin. Vaikkei varmaan saisi.
Vierailija kirjoitti:
How common is urinary incontinence?
Urinary incontinence is common, especially in women. It can occur at any age but it is more likely to develop as you get older. It is estimated that about three million people in the UK are regularly incontinent. Overall, this is about 4 in 100 adults.However, as many as 1 in 5 women over the age of 40 have some degree of urinary incontinence.
Yleisempää kuin luulin. Itsellä ei onneksi ole. Eikä kukaan tuttu ole kertonut että heilläkään olisi.
Tää on tän apinan toinen aloitus aiheesta tänään. Puhukaa nyt sen kanssa pissanhajuisista pilluista, kun ei siltä muuten tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli mieleen tämä toinen ketju: http://www.vauva.fi/keskustelu/1460146/ketju/kerro_noloin_housuun_pissaamiskokemuksesi_aikuisia/
ja esimerkkitapaus tuosta ketjusta:
palautumisjuoma vaikuttaa minuun kuin siideri. kusettaa, kusettaa & kusettaa!!! viime talvena poistuin salilta & piti kulkea bussilla, kun auto rikki. matkaa salilta pysäkille ehkä km. JA KÄVIN KYLLÄ KUSELLA ENNEN SALILTA POISTUMISTA!!! vaan eipä auttanut, pysäkkiä kohti kävellessä rupesi rakko huutelemaan että lisää tavaraa tulossa. bussi oli pysäkillä ja ajattelin, että pystyyhän nyt jumalauta aikuinen nainen tuon matkan pidttämään ! ja olisin ehkä pystynytkin, ellen olisi aivastunut juuri ennen kotipysäkkiä..oli muuten vähemmän mukavaa nolona kämpiä kotiin kusisissa toppahousuissa ! mies nauroi kamalasti ja 6v kertoi kaikille, että äidiltäpä tuli pissit housuun
Repesin. Vaikkei varmaan saisi.
Kiva tuo lapsi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:56"]Jos pitäisi valita satunnainen virtsankarkailu ja toi vanhojen ukkojen ongelma että öisin pitää käydä monta kertaa kusella (mitä olen itsekin lähipiirissä todistanut), niin virtsankarkailu kiitos. Kuinka kukaan jaksaa vanhana ravata kusella pitkin yötä :o.
Vanhoilla naisilla sama ongelma. Eikä mikään naurun asia.
Kuitenkin kun meen kotiin aina välillä viikonlopuksi niin öisin vessassa ravaa isä eikä äiti vaikka ovat saman ikäisiä. Isä on kyllä tehnyt sitä jo monta vuotta sitä paitsi.
Voihan olla, että äitisi nukkuu yönsä rauhassa yövaippa housuissa.
Ei virtsan karkaiku tarkoita samaa kuin vessassa hyppääminen öisin. Miehet joutuu käymään yölläkin vessassa ja pissa ei tahdo tulla tai "suihku on heikko". Naisilla ei nukkuessa virtsa karkaike, vaan yskiessä, nauraessa tai vaikka hypätessä. Yöllä vessassa käyminen ja virtsankarkailu on kaksi eri vaivaa. Ja on kyllä pakko sanoa, kun vanhusten kanssa paljon joudun työn puolesta tekemisiin, että kyllä ne keltaiset housunetumukset on enempi papoilla(siis jotka ei käytä vaippoja) kuin mummoilla. Mutta nykyään vaipat ovat lähes joka mummon ja papan pöksyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 lapsen jälkeen mulla alkoi lirahtelemaan vahingossa aina välillä. Nykyään käytän aina pikkuhousunsuojia, ei pitäisi haista.
Mulla ei, mutta tein lapset pitkällä ikäerolla ja olen urheillut ja tunnen miten lantionpohja toimii.
Eikö lirahdellut edes raskausaikana? Jotenkin en usko tuota
Mulla on 4 lasta, eikä ikinä kyllä ole raskausaikana lirahtanut pissat housuun. Kuullutkaan koskaan tuollaisesta. Mutta jos se tuo liikunta ja hyvät vatsa-lantionpohjalihakset sitten ovat auttaneet. Ei kyllä lirahtele vieläkään, vaikka oon jo yli parasta ennen.
Lantionpohjan lihakset löystyneet, jumppa auttaa siihen, kävellessä, istuessa voi tehdä lantionpohjalihasten jumppaa. Kyllä iän myötä tulee kaikenlaista, pissaa lirahtaa teelusikallinen joskus, esim.aivastaessa.
Kumma että nainen aina mainitaan pidätyskyvyttömyyden vuoksi.Miehet ne vasta haisevatkin.Kumma että naisten muka pitäisi ymmärtää miesten vaivoja ja miehet haukkuvat naisia tuollaisesta.Toivottavasti haukkumisasiassa saavutetaan tasa-arvo
Vierailija kirjoitti:
Kusenpolttamat hiihtarit jalassa
Hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjan lihakset löystyneet, jumppa auttaa siihen, kävellessä, istuessa voi tehdä lantionpohjalihasten jumppaa. Kyllä iän myötä tulee kaikenlaista, pissaa lirahtaa teelusikallinen joskus, esim.aivastaessa.
Ihan luonnollista. Itse käytän Tena ladya. Eka kerran pissat alkoi lirahtaa housuihin ensimmäisen raskauden aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätelle kalahti pahasti kusisen puumalauman nilkkaa
Siiderintuoksuiset puumat
Voi teitä kateellisia pikkunaisia..on tainnut miehesi päästä oikean tädin kyytiin. Ainut mikä tuoksuu on nuorien uroksien myski kun he antavat kaikkensa puumalle
Muistaa vieläkin viime vapun. Oltiin miehen kanssa parisuhde lomalla. Oli ollut puhetta vieraasta miehestä.
Mua tanssitti ihanan söpö nuori mies,ja juteltiin siitä mieheni kans. Mieshän oli heti valmis,kutsutaan se mökille. Se vielä teki lisä kiemuroita että nuorella miehellä seisoi kaiken aikaa,hinkkas sitä mun lantioon.
Pyydettiin pöytäämme ,ja hänen kaveri tuli siinä mukana..
Mua tanssittiin,ja muutama siideri tuli otettua.
Mies pyysi jatkoille,ja tietysti molemmat.
Olin vihainen.
Mua pissatti jo silloin,mutta ajattelin et käyn sitte mökillämme,ja pesen pyllyn,sillä ajatukse meni siihen suuntaan.
Mutta eihän mua päästetty pissalle ,vaa hame ja pikkarit puoliväkisin pois ja makaamaan pöydälle. Ja nuolemaan.
Lensipä komeasti pissa ,ja hävetti.
Eipä näyttänyt haittaavan,kohta tuli ja kovaa.
Varmaan about samasta kuin pidätyskyvyn heikkeneminen miehillä iän myötä.
On itse asiassa yleisempi ongelma miehillä kuin naisilla. Joten edessä myös sinulla, ap.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…