Pissanhajuiset vanhemmat puumat.
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelissa on myös pissajuna.
Vieno pissanhaju kesäisin
Yli 40 wee naiset: huh sitä hiivan ja piintyneen pissan hajua, hikikin on imeytynyt kiinni ihoon - ihan pysyvästi. Onneksi ikä on jatkumo ;)
Jaahas, pyhä vulva -mies on taas saanut köniinsä pissanhajuisilta puumilta ja "kostaa".
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu?
Mikä johtuu? Kysymys ei selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosioireisiin kuuluu ajoittaiset kuumat aallot, jolloin hikeä pukkaa ihan lammikoittain, voi olla että hiki haisee samalle kuin pissa. Aina ei ehdi suihkuun.
Toisaalta myös housuun saattaa lirahtaa vähän pissaa, kun nauraa/hyppii/tanssahtelee eikä siinä mummotunnelin kovassa menossa asianomainen sitä itse edes huomaa. Eikä vaihtoalkkareita mukana, eikä sillä kai niin väliäkään.
Hyvä teoria
Sa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosioireisiin kuuluu ajoittaiset kuumat aallot, jolloin hikeä pukkaa ihan lammikoittain, voi olla että hiki haisee samalle kuin pissa. Aina ei ehdi suihkuun.
Toisaalta myös housuun saattaa lirahtaa vähän pissaa, kun nauraa/hyppii/tanssahtelee eikä siinä mummotunnelin kovassa menossa asianomainen sitä itse edes huomaa. Eikä vaihtoalkkareita mukana, eikä sillä kai niin väliäkään.Hyvä teoria
Samaan aikaan miehillä rupeaa paikat roikkumaan ja kusiputkessa kulkeva kusi ei tule kaikki kerralla ulos kustessa vaan jää roikkuvaan putkeen ja tiputtelee ulos vasta lihasten liikkuessa. Eli jos vaihdevuosi-ikäisellä naisella lirahtelee kovasti nauraessa tai hyppiessä, miehellä on kusitippa housuissa joka jumalan kusella käynnin jälkeen. Puhumattakaan siitä että 10-15 vuotta myöhemmin joka ikinen ukko ravaa öisin kusella.
2 lapsen jälkeen mulla alkoi lirahtelemaan vahingossa aina välillä. Nykyään käytän aina pikkuhousunsuojia, ei pitäisi haista.
Raskauden aikana alkava virtsankarkailu jää helposti pysyväksi. Vaihdevuodet laukaisee myös monella saman ongelman.
Tätini 72-vuotta iski 60-vuotiaan miehen. Harrastavat kuulemma päivittäin seksiä. Saa orkut ym...minä 43-vuotias "puuma" harrastan seksiä 34-vuotiaan kanssa. Hänen aloitteesta. Eikä todellakaan ole mikään ruma jätkä. Kuuluu mottoripyöräjengiin. Pahat ja komeet pojat...ah....ah...huh...mitkä kyydit (:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että tunnen aika monta naista, jotka on kertoneet, että niillä on mennyt oikeasti pissat housuun kun ovat nauraneet. Eikä kaikki ole olleet mitenkään vanhoja edes.
Sattuuhan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Raskauden aikana alkava virtsankarkailu jää helposti pysyväksi. Vaihdevuodet laukaisee myös monella saman ongelman.
Jos ongelma on paha niin kannattaa jutella lääkärin kanssa.
Alkaakohan mullakin lirahdella kahden vuoden päästä kun täytän 40? Miten tässä langassa haiskahtaa katkeruus?
Vierailija kirjoitti:
2 lapsen jälkeen mulla alkoi lirahtelemaan vahingossa aina välillä. Nykyään käytän aina pikkuhousunsuojia, ei pitäisi haista.
Mulla ei, mutta tein lapset pitkällä ikäerolla ja olen urheillut ja tunnen miten lantionpohja toimii.
Kouluttiko joku "puuma" kollia vai veikö vanhempi nainen miehesi? Kuulostaa vahvasti siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei, mutta tein lapset pitkällä ikäerolla ja olen urheillut ja tunnen miten lantionpohja toimii.
Eikö lirahdellut edes raskausaikana? Jotenkin en usko tuota
No ihan yleinen ongelma. Tosin hajulle voi kyllä tehdä jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pilates, jazz tanssi ja taitoluistelutausta. Kaikki lähtee lantiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pilates, jazz tanssi ja taitoluistelutausta. Kaikki lähtee lantiosta.
Pitää kokeilla itsekin tuota pilatesta.
:) näitä näkee