Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissanhajuiset vanhemmat puumat.

Vierailija
30.08.2015 |

Mistä johtuu?

Kommentit (274)

Vierailija
241/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusenpolttamat hiihtarit jalassa

:) näitä näkee

Vierailija
242/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummotunnelissa on myös pissajuna.

Vieno pissanhaju kesäisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 wee naiset: huh sitä hiivan ja piintyneen pissan hajua, hikikin on imeytynyt kiinni ihoon - ihan pysyvästi. Onneksi ikä on jatkumo ;)

Vierailija
244/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, pyhä vulva -mies on taas saanut köniinsä pissanhajuisilta puumilta ja "kostaa".

Vierailija
245/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu?

Mikä johtuu? Kysymys ei selviä.

Vierailija
246/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kirvelee

Vierailija
247/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosioireisiin kuuluu ajoittaiset kuumat aallot, jolloin hikeä pukkaa ihan lammikoittain, voi olla että hiki haisee samalle kuin pissa. Aina ei ehdi suihkuun.

Toisaalta myös housuun saattaa lirahtaa vähän pissaa, kun nauraa/hyppii/tanssahtelee eikä siinä mummotunnelin kovassa menossa asianomainen sitä itse edes huomaa. Eikä vaihtoalkkareita mukana, eikä sillä kai niin väliäkään.

Hyvä teoria

Vierailija
248/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosioireisiin kuuluu ajoittaiset kuumat aallot, jolloin hikeä pukkaa ihan lammikoittain, voi olla että hiki haisee samalle kuin pissa. Aina ei ehdi suihkuun.

Toisaalta myös housuun saattaa lirahtaa vähän pissaa, kun nauraa/hyppii/tanssahtelee eikä siinä mummotunnelin kovassa menossa asianomainen sitä itse edes huomaa. Eikä vaihtoalkkareita mukana, eikä sillä kai niin väliäkään.

Hyvä teoria

Samaan aikaan miehillä rupeaa paikat roikkumaan ja kusiputkessa kulkeva kusi ei tule kaikki kerralla ulos kustessa vaan jää roikkuvaan putkeen ja tiputtelee ulos vasta lihasten liikkuessa. Eli jos vaihdevuosi-ikäisellä naisella lirahtelee kovasti nauraessa tai hyppiessä, miehellä on kusitippa housuissa joka jumalan kusella käynnin jälkeen. Puhumattakaan siitä että 10-15 vuotta myöhemmin joka ikinen ukko ravaa öisin kusella.

Vierailija
249/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lapsen jälkeen mulla alkoi lirahtelemaan vahingossa aina välillä. Nykyään käytän aina pikkuhousunsuojia, ei pitäisi haista.

Vierailija
250/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana alkava virtsankarkailu jää helposti pysyväksi. Vaihdevuodet laukaisee myös monella saman ongelman.

Vierailija
251/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini 72-vuotta iski 60-vuotiaan miehen. Harrastavat kuulemma päivittäin seksiä. Saa orkut ym...minä 43-vuotias "puuma" harrastan seksiä 34-vuotiaan kanssa. Hänen aloitteesta. Eikä todellakaan ole mikään ruma jätkä. Kuuluu mottoripyöräjengiin. Pahat ja komeet pojat...ah....ah...huh...mitkä kyydit (:

Vierailija
252/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että tunnen aika monta naista, jotka on kertoneet, että niillä on mennyt oikeasti pissat housuun kun ovat nauraneet. Eikä kaikki ole olleet mitenkään vanhoja edes.

Sattuuhan sitä.

Vierailija
253/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauden aikana alkava virtsankarkailu jää helposti pysyväksi. Vaihdevuodet laukaisee myös monella saman ongelman.

Jos ongelma on paha niin kannattaa jutella lääkärin kanssa.

Vierailija
254/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakohan mullakin lirahdella kahden vuoden päästä kun täytän 40? Miten tässä langassa haiskahtaa katkeruus?

Vierailija
255/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 lapsen jälkeen mulla alkoi lirahtelemaan vahingossa aina välillä. Nykyään käytän aina pikkuhousunsuojia, ei pitäisi haista.

Mulla ei, mutta tein lapset pitkällä ikäerolla ja olen urheillut ja tunnen miten lantionpohja toimii.

Vierailija
256/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttiko joku "puuma" kollia vai veikö  vanhempi nainen miehesi? Kuulostaa vahvasti siltä.

Vierailija
257/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei, mutta tein lapset pitkällä ikäerolla ja olen urheillut ja tunnen miten lantionpohja toimii.

Eikö lirahdellut edes raskausaikana? Jotenkin en usko tuota

Vierailija
258/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yleinen ongelma. Tosin hajulle voi kyllä tehdä jotain

Vierailija
259/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pilates, jazz tanssi ja taitoluistelutausta. Kaikki lähtee lantiosta.

Vierailija
260/274 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pilates, jazz tanssi ja taitoluistelutausta. Kaikki lähtee lantiosta.

Pitää kokeilla itsekin tuota pilatesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi