Lue keskustelun säännöt.
Kamu2:lta kysyisin...
04.02.2006 |
Tuhannesti onnea plussasta!!! Olette tekin saaneet tahkota hoidon jos toisenkin sen eteen! Ihanaa kuulla näitä plussauutisia. Ja kiitos, kun kertoilit mietteitäsi e-vitamiinista yms...
Mutta siis...tuosta kortisonista olisin kysynyt, että missä vaiheessa hoitoa aloit niitä napsimaan? Vasta siirtovaiheessa vai jo aiemmin? Itselläni punktio ja (toivottavasti) myös siirto piakkoin edessä ja ajattelin tuota kortisoniasiaa kysyä lekurilta...jos vielä ehdin :)
Kaikkea hyvää odotukseesi!
Pajunkissa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä aloitin kortisonin syönnin joskus lokakuussa inssejä varten, mutta en sitä sitten lopettanut, kun tiesin ivf:n olevan tulossa. Suolistotulehduksen vuoksi olen joutunut syömään joskus paljon suurempia annoksia ja pidempiä kuureja, joten siksi en asiaa liiemmin murehtinut. Mulle se on normaali lääke, vaikka en sitä nyt vuosikausiin olekaan joutunut käyttämään, kun suoli on ollut kunnossa.
Joskus vanhoista palstalaisista ainakin Je:ni:llä oli kortisoni ivf:n tukihoitona. Hänellä se aloitettiin muistaakseni samaan aikaan kuin hoitokin alkoi eli jo ennen punktiota. Kannattaahan asiaa silti lääkäriltä kysyä, voihan jossain olla erilainen käytäntö.
Kiitokset onnitteluista ja onnea myös sinun hoitoon!