Paras seksilelusi
Tästä on varmasti keskusteltu aikaisemminkin, mutta kysymys naisille. Eli millainen on paras/parhaimmat seksilelusi ja miksi? Tai onko mielessäsi jokin lelu, jonka ehdottomasti haluaisit ja miksi? Toivottavasti saisin asiallisia vastauksia kiitos!
Taustana, olen hankkimassa ensimmäistä leluani, joten kaikki vinkit otetaan vastaan millaiset ovat hyviä ja mitä välttää.
Kommentit (62)
Laatu maksaa joka asiassa. Älä siis osta halvinta. Jos haluat toimintoja, osta ladattava ja vesitiivis. Osta myös hyvä vesiliukoinen liukkari. Minä luulin, ettei liukkaria tarvitse, koska olen melkoisen märkä tapaus, mutta olin väärässä. Isompikokoinen silikonipintainen dildo ei menekään pimppaan ihan samalla tavalla kuin kulli. Vaikea sanoa, mitä sinä voisit harkita, koska ihmiset tykkää eri asioista. Toimintoja sisältävä dildo on hyvä, koska sillä voi tehdä kaikenlaista ja hyväillä itseään tai toista monella tavalla. Seksikumppani tykkäsi yllättäen kovasti siitä, että painoin dildon pään kovalla tärinällä pallien juureen samalla kun imin häntä. Jos tulet toimeen g-pisteesi kanssa, hanki sen kiihottamiseen sopiva väline. Omia runkkailujani saattaa joskus piristää ihan simppelit helmet ja pikkarit. Itse haluaisin pienehkön värisevän sauvan tms peppuun käytettäväksi. Haluaisin myös tiettyjä asusteita, mutta ainakaan suomalaisista kaupoista en ole löytänyt. Yksi kiva lelu, mitä ei tarvitse erikseen ostaa, on peili =)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:04"]
Minulla on Stefan Lindforsin suunnittelema Serpent. Siinä hyvää on pään muotoilu, kohokuviointi sivuilla ja häntä, josta saa hyvän otteen. Siihen kuuluu myös irrotettava pieni vibraattori, mutta sitä en käytä. Huonona puolena on ehkä se, että silikoni on aavistuksen verran liian kovaa. Jos tuosta olisi jonkinlainen pehmeämpi versio, niin se olisi ihan täydellinen.
[/quote]
Kivan näköinen. Millainen materiaali on paras jos silikoni on kova? Olen kuullut että sitä on kehuttu paljon.
- AP
Nible sellaisen ostin heti kun tuli kauppoihin. Pehmea, silkkisen ihana pinta ja toimintoja riittää. Helppo pitää puhtaana ja simppeli ladattava.
Mies on paras ja monipuolisin, muita leluja en tarvitse. Miehissä on erilaisia laatuja, kokoja ja toimintoja, ei maksa paljoa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:13"]
Mies on paras ja monipuolisin, muita leluja en tarvitse. Miehissä on erilaisia laatuja, kokoja ja toimintoja, ei maksa paljoa.
[/quote]
Voihan sen desinfioida kiehuvalla vedellä ja säilyttää lipaston laatikossa käyttökertojen välillä? Mitenkäs hävittäminen, kun leluun kyllästyy - voiko kipata sekajäteastiaan vai onko ongelmajätettä?
McHurtista tilattu wand on ehdottomasti paras leluni ikinä. Aivan kiistatta, ja on miehenkin mieleen kun voi antaa pakotettuja orgasmejakin sen kanssa vaikka kuinka ja paljon. Jos sen kanssa ei saa, niin ei mitenkään. Ei enää ikinä mitään patteripaskoja muutenkaan. Joko verkkovirtaleluja tai laadukkaita ladattavia, ne vain on niin paljon tehottomampia aina.
Jos vibraattori on hakusessa niin kaikkein paras valikoima on täällä.
http://sextoy.rocks/
Lelo-sarjan Wave. Ei ole tuota parempaa, eikä tule.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:45"]
Lelo-sarjan Wave. Ei ole tuota parempaa, eikä tule.
[/quote]
Tuo on tosi kiinnostava. Olen nähnyt mainkosen tästä ja kiinnosti kovasti. Toimiiko tuo liike oikeasti niinkuin mainostavat?
Nyt naiset tarkkana!!
Mielestäni ehdottomasti paras on ihan Gigantista ostettu hartiahieroja vai mikä lie. Sellanen missä on varsi ja vaihtopäitä ja töpseli laiteaan seinään. Ei lopu patterit kesken ja voimaa on kun pienessä kylässä.
Mutta mä en kaipaakaan mitään sisälleni, ulkoapäin vaan surauttelen. Sisääni haluan vaan ehtaa tavaraa, oikean peniksen.
Tämä on paras ostos, ei maksakaan kun joku pari kolme kymppiä!
Oma vaimo riittää, sitä ei voi sanoa leluksi.
Hän osaa tehdä kaikki hienot asiat pitkään tai nopeaan tyydytykseen.
Anustappi jota käytän ainoastaan pillussani. N40V
Jätti vibra. tilattu jenkeistä. N 36
Womanizer on ehdottomasti orgasmivarmin leluni. Sillä tulee aina ja nopeasti, orgasmit on voimakkaita. Jos haluan nautiskella pidempään käytän snowball-klitoriskiihotinta, jossa on useita erilaisia ohjelmia.
Jos N43 lukee tätä ketjua, niin olisi kiva tietää mikä on sinun lempilelusi minun jälkeenM50+.
Siis häh? Olen nainen, 43-vuotias, N43, tai yksi tuon ikäisistä, enkä tunne ketään viisikymppistä vanhusta. Olisi suotavaa, että naiset ja miehet pistäisivät tuon vuosimerkinnän jälkeen nimikirjaimensa, jotta samana vuonna syntyneet naiset edes vähän erottuisivat toisistaan. Ja jos nimikirjaimet eivät riitä erottumiseen, pistäkää vaikka sotu:n loppuosa näkyville. Ei tämä vielä riitä henkilöyden paljastamiseen. Vaikka aviopuoliso kyllä saa sen selville.
N43AK-0707
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:53"]
Jätti vibra. tilattu jenkeistä. N 36
[/quote]
Minkälaiset mitat, niikuin olen kirjoittanutkin vaimoni pitää kaikesta seksiin liittyvästäM50+.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:39"]
Siis häh? Olen nainen, 43-vuotias, N43, tai yksi tuon ikäisistä, enkä tunne ketään viisikymppistä vanhusta. Olisi suotavaa, että naiset ja miehet pistäisivät tuon vuosimerkinnän jälkeen nimikirjaimensa, jotta samana vuonna syntyneet naiset edes vähän erottuisivat toisistaan. Ja jos nimikirjaimet eivät riitä erottumiseen, pistäkää vaikka sotu:n loppuosa näkyville. Ei tämä vielä riitä henkilöyden paljastamiseen. Vaikka aviopuoliso kyllä saa sen selville.
N43AK-0707
[/quote]
Ensinnäkin en ole vanhus tai en pidä itseäni vanhana. Tuo nyt oli sattumaa ikä 43v. Airistolla on minun fantasia narttuni hän nyt sattuu olemaan myös 43v, missä lie kun ei ole nyt ollut kirjoituksia oikein missäänM50+.
Minulla on Stefan Lindforsin suunnittelema Serpent. Siinä hyvää on pään muotoilu, kohokuviointi sivuilla ja häntä, josta saa hyvän otteen. Siihen kuuluu myös irrotettava pieni vibraattori, mutta sitä en käytä. Huonona puolena on ehkä se, että silikoni on aavistuksen verran liian kovaa. Jos tuosta olisi jonkinlainen pehmeämpi versio, niin se olisi ihan täydellinen.