miten päästä yli rakastumisesta?
On käynyt niin että olen rakastunut toiseen mieheen, olen siis rouvasihminen. Tämä toinen on renttu ja itsetuhoinen, keskenkasvuinen ja ihan väärä. Ei oikeasti ole mitään syytä että olen häneen rakastunut. Mutta silti olen. En haluaisi olla. Miten tunteen saa kuolemaan? Miten tällaisesta pääsee yli, pääseekö mitenkään? Kohtalotovereita?
Kommentit (23)
Vierailija:
Minusta ei vain ole reilua miestäni kohtaan, että asetan tuon toisen hänen edelleen. Tuo toinen on se jota ajattelen, josta murehdin, jota kaipaan ja jota haluan. Ei oma mies. Ei ole reilua itkeä toisen miehen perään oman miehen sylissä.
Ap, kuvittele mielessäsi tuleva elämä, jos muuttaisit tämän miehen kanssa yhteen (vaikka siis et sellaista kuvittelisikaan oikeasti, kuvittele nyt). Kuvittele lasten kanssa syntyvät ongelmat, yksinäisyys ja riidat, kun renttu alkaa juomaan. Alussa varmasti renttumies lirkuttelee sinulle ihmeellisiä ylistyksiä ja hoivaa sinua, mutta kun arki koittaa, kelkka kääntyy. Renttu ei välitä sinusta tippaakaan, juo ja haukkuu.
Asuttuasi rentun kanssa vähän aikaa luultavasti alat kaivata omaa miestäsi, jota et enää voi takaisin saada. Jos renttu sinua oikeasti rakastaisi, hön käyttäytyisi kuin aviomiehesi nyt. Viinan kittaaminen ei ole puolison kunnioittamista, vaan suunnatonta itsekkyyttä.
Nyt katkaiset kaikki suhteesi tuohon renttuun ja sanot miehellesi, että haluat tuntea hänet uudestaan ykköseksi, alatte tedä töitä sen eteen.
Siinä katoaa kaikki turhat kuvitelmat. Eräässä tuttavaperheessäkin on ongelma kun mies tapaili toista naista salaa, juttu paljastui ja miehen mielenkiinto tätä naista kohtaan lopahti mutta tämä reppana nainen ei osaa päästää irti. Edelleen ottaa yhteyttä mieheen aina välillä kai siinä toivossa että miestä alkaisi taas kiinnostaa tajuamatta että se vain ärsyttää miestä...
Minä taas en tajua mitä ne naiset näkevät siinä miehessä. Onhan hän hyvä seuramies mutta kohtelee omaa vaimoaan huonosti ja olettaa aina saavansa täyden palvelun... Eniten ihmettelen hänen vaimoaan.