Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan ymmärtää Pekka-Erikiä...

Vierailija
26.06.2008 |

olen lopettanut masennuslääkkeet. Nyt viimeisen 3 viikon aikana on ollut kovia vastoinkäymisiä joihin en ole itse voinut vaikuttaa. Tänään Kela ryssi asiani täydellisesti, mutteivat ota vastuuta asiasta. Minun piti lähteä lenkille ja kylmään suihkuun etten olisi kanavoinut vihaani väärin ja vahingollisesti.

Voi jee, kun meinasin räjähtää! T. vieroitusoireista kärsivä äiti-ihminen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä siitä Jokelan tapauksestakin opittiin? Kysyn vaan. Turhia kuolemia. Ei tarvitse pitkään mennä, niin kukaan ei muista

Vierailija
2/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sulla harvinaisen älykäs tuo otsikko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tartuttu ja apua on saatavilla. Ap, ota ne lääkkeet!

Vierailija
4/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan lääkärin ohjeistuksella lopettanut lääkkeet, se nyt vain on selvää, että kun pitkän syömisen jälkeen lopettaa tulee vierotusta. Sen aikuinen ymmärtää ja osaa toimia tai olla toimimatta... -ap joka ei koe mitään pahaa otsakkeessaan tai viestissään. Ongelmia ei tule lakaista maton alle, vaan pyrkiä oppimaan ja tekemään muutos!

ap joka vieläkin ihmettelee missä oli pojan hoitotahon vastuu..

Vierailija
5/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan puututa, ajoissa.

Vierailija
6/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä olet juuri näitä joiden virheet ei oo koskaan omaa syytä ja saa taas hyvän tekosyyn vittuuntua ja olla ah niin masentunut kun joku instanssi on jota syyttää?

Otappas nyt vaan vastuu niskaasi omasta virheestä ja hyväksy se, ettet ole täydellinen.. voit kummasti paremmin!

Vierailija
7/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan eikä mitään otettu asiasta opiksi. Mun oma poika oli abivuonnaan masentunut, eikä hänen hoidostaan oikeasti kukaan kantanut mitään vastuuta. Itse tehtiin se, mikä kyettiin, mutta hoitohenkilökunta ei. Psykiatrille ei päässyt, kun pojalla ei itsellään ollut voimia varata aikaa. Tk:ssa lätkäistiin vain masennuslääkeresepti kouraan ja toivotettiin hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
8/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekö samasta asiasta ollut kyse? nuoren henkilön itsetuhoisuus, masennus

Vierailija
9/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen tehnyt 3kk sitten viralliseslla lomakkeella muutoksen uudesta tilistä, toimistossa. Lapsilisät oli silti mennyt tänään väärälle tilille.. Ja eivät ota vastuuta.. Ei ole kukaan vielä soittanut ja kertonut mitä tehdään.. Sinulle kuule samaa, että kun kela laittaa etuutesi väärälle tilille niin kanna itse vaan vastuu! Missä teitä sikiää? Kelassa tapahtuu vuosittan useita virheitä, toiset pienempiä toiset suurempia. ja voin kertoa kyllä se sitten ottaa päähän! Sinuakin joka siellä viisastelet. Entistä enemmän alan ymmärtää Pekkaa.. (pelottavaa) : (

Yhteiskunta on mätä ja iso osa ihmisiä on tunteettomia paskakasoja.

-ap

Vierailija
10/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko kuitenkin niin, että sun asenteesi on mätä?

Vierailija
11/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei kiinnostanut koko lukio ja pakko se vain oli silti käydä, ettei olisi luuseri. Päähänhän se otti, kun elämä tuntui valuvan hukkaan homeisessa luokkahuoneessa.

En silti ymmärrä päätymistä P-E:n ratkaisuun. Jatkoin yliopistoon ja valmistuin sieltä ja nyt olen työtön kotiäiti. Elämä siis kantaa aina, kannattaa vain kärsivällisesti tehdä niin kuin käsketään niin lopulta se palkitaan.

Vierailija
12/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa ollut ainakin kolmesti lopettaessani lääkkeet eikä se ole koskaan onnistunut. Haluan niin hirveästi tappaa kaikki ihmiset ei lääkittynä. Tännekin varmaan kahteen kertaan olen huutanut pahaa oloani ja luvannut tappaa kaikki. Lenkkeily kylläkin auttaa agressioiden purkuun, mutta ei sitä loputtomiin jaksa vihata vaan haluaa rauhan ja siihen auttaa vain lääkkeet.

Vierailija
13/13 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ei tee mitenkään kroonisesti mieli pahaa kellekään. Tänään vaan keitti niin yli. Jos en olisi mennyt lenkille olisin mennyt huutamaan kelaan (joka ei olisi tuottanut hedelmää).. EN TAHDO TAPPAA KETÄÄN. Silti ymmärrän pekka-erikiä, vaikka en todellakaan tekoa hyväksy! Yritän silti ymmärtää!!! Vastuu on hoitotaholla ja myös omaisilla valitettavasti! Sairaalahoitoa kun ei tässä massa mt-ongelmaiset herkästi saa.. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan