Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy 20v kotiäidiltä jotain, mitä vaan=)

Vierailija
04.02.2006 |

No ni, kyselkää kyselkää:)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kaikki tarkotuksella tehtyjä??

Vierailija
2/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy oli se, että halusin. Itsekästä tai ei;) Tottakai miehenkin mielipide vaikutti ja paljon.

Olen aina halunnut lapset nuorena, olla mahdollisille lapsenlapsille nuori mummi yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt kaksikymmentävuotias. Aiotko olla koko elämäsi kotiäitinä, vai haluatko jossain vaiheessa mennä töihin? Jollet enempää lapsia saa, olet nelikymmenvuotiaana yksinäsi kotona. Aiotko peruskoulupohjalta päästä jonnekin töihin?

Vierailija
4/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin kuinka usein?

Vierailija
5/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olithan ihan lapsi vielä itsekin ensimmäisen saadessasi ja tosi, tosi nuori olet vieläkin.

Vierailija
6/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ollut vahinkoja yhtään

vai kaikki tarkotuksella tehtyjä??

- Ei ole ollut vahinkoja. Kolmatta ei yritetty, yllätyksenä tuli. Ehkäisyä ei ollu, joten tiedettiin että mahdollisuus on tulla raskaaksi. Ihana yllätys oli, vaikkakin hämmentävä.

Olet nyt kaksikymmentävuotias. Aiotko olla koko elämäsi kotiäitinä, vai haluatko jossain vaiheessa mennä töihin? Jollet enempää lapsia saa, olet nelikymmenvuotiaana yksinäsi kotona. Aiotko peruskoulupohjalta päästä jonnekin töihin?

- Haluaisin olla kotona, mutta töihin on varmaan mentävä viim kun pienin 3v. Aluksi siis töihin ja myöhemmin olen ajatellut ehkä opiskellakin. Vaikea on päästä mukavaan työhön pelkällä peruskoululla.

Masturboitko koskaan?

Jos, niin kuinka usein?

- Harvemmin enää, ei tunnu jäävän siihen ees aikaa.

Vierailija
7/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä haluaisit opiskella?

Mikä miehesi on ammatiltaan???

Vierailija
8/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan tuntunut että vanhempanakin olisi ehtinyt.

Olithan ihan lapsi vielä itsekin ensimmäisen saadessasi ja tosi, tosi nuori olet vieläkin.

- Kyllä on tuntunut, varsinkin rankimpina aikoina ollessani masentunut. Mutta olen tyytyväinen, että elämäntilanteeni on tämä. Baarielämä ei kiinnosta.

Oletko ajatellut miten mahtavaa on, kun lapset on saatu nuorena niin se " oma" elämä on ihanaa sitten kun pienokaiset ovat isompia! =)

- Kyllä, tätä varsinkin ajatellut=))))

Vierailija
9/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta haluaisit vielä lisää?

Miten vanhempasi suhtautuivat ensimmäiseen raskauteen?

Itse sain esikoisen 16 vuotiaana ja seuraavan kun olin juuri täyttänyt 19

eli kaksi lasta minulla

äitini sekosi aivan täysin kuullessaan esikoisesta, mutta nyt on maailman paras mummi

Vierailija
10/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä olet ajatellut sitten kun niitä pitää ruveta harkitsemaan?

Entä mitä haluaisit opiskella?

Mikä miehesi on ammatiltaan???

- Hm, mm;henk.koht avustajan paikkaa, ehkä kauppaan(vaikka inhoan ajatustakin..) Haluaisin opiskella matkailualaa,mutta olen surkea kielissä. valokuvaustakin ois ihana opiskella. Mies on automekaanikko

Vierailija
11/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan (mahdollisesti virheellisesti), etteivät ikätoverisi eli pitkäaikaisimmat ystäväsi ole samassa tilanteessa ja elämänvaiheessa. TUntuuko siltä, että yhteisiä asioita ei heidän kanssaan löydy? Oletko yksinäinen?

Vierailija
12/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri kysyy =)

Montako lasta haluaisit vielä lisää?

- MONTA:) Mutta varmaan jää lapsiluku tähän.

Miten vanhempasi suhtautuivat ensimmäiseen raskauteen?

- Jännitti aivan kamalasti kertoa, mutta hyvin ottivat asian. Isä voivotteli;) Äiti kysy olenko edes käynyt neuvolassa;) Kerroin ollessani jo 7.kuulla, ja siitäkös hämmästyivät;)

Itse sain esikoisen 16 vuotiaana ja seuraavan kun olin juuri täyttänyt 19

eli kaksi lasta minulla

- Onnea sinulle hirmuisesti, nuorena jaksaa;) Vaikka ei aina siltä ole tuntunut:)

Vierailija
13/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin töihin ajattelit mennä tai lähdetkö opiskelemaan joskus yli kolmekymppisenä monen lapsen äitinä? Miten ajattelit sen taloudellisesti olevan mahdollista. Päivähoitomaksut, kulut lapsista, asunnosta, koulumatkoista, elämisestä, jos saat jostakin opistoasteen koulutuksesta opintotukea jonkun 200e/kk?

Tai jos et opiskele, kuinka halukas luulet työnantajan olevan palkkaamaa kouluttamattoman, vailla työkokemusta olevan jo vanhemman naisen, jolla on liuta lapsia kotona sairastumassa kaikki vuoronperään?

Vierailija
14/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! =)

22-vuotias - toinen tulossa..

Vierailija
15/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksinäinen?

Oletan (mahdollisesti virheellisesti), etteivät ikätoverisi eli pitkäaikaisimmat ystäväsi ole samassa tilanteessa ja elämänvaiheessa. TUntuuko siltä, että yhteisiä asioita ei heidän kanssaan löydy? Oletko yksinäinen?

- Itseasiassa, minun lähimmät ystäväni ovat myös äitejä. Heistä moni minua vanhempia, mutta myös pidempää tunteneita kouluajoilta. Kun ajattelen, niin minulla ei ole kuin 1 ystävä, jolla ei ole vielä lapsia. Yksinäinen olen siinä mielessä, että haluaisin sellaisen kunnon sydänystävän, jonka kanssa jutella kaikesta ja nähdä usein.. kerhoissa käyn kyllä, joissa käy muitakin joiden kanssa jutustella, mutta pinnallisemmin.

Eikö sua yhtään ahdista oma kouluttamattomuutesi tai se, ettei sinulla ole työkokemusta?

- Kieltämättä kyllä, mutta elämäni kulkee nyt näin. Ja työkokemustakin on vain siivoojana:( Välillä sitä ajattelee, että nyt ois ammatti käyty, jos ei oltas ensin lapsia haluttu. Mutta hetkeäkään en kadu:)

Mihin töihin ajattelit mennä tai lähdetkö opiskelemaan joskus yli kolmekymppisenä monen lapsen äitinä? Miten ajattelit sen taloudellisesti olevan mahdollista. Päivähoitomaksut, kulut lapsista, asunnosta, koulumatkoista, elämisestä, jos saat jostakin opistoasteen koulutuksesta opintotukea jonkun 200e/kk?

- Tuota olen paljon ajatellut, ja siksi ei ainakaan heti olekaan mahdollista lähteä kouluun. yritän ensin löytää jotain työtä itselleni. Siivoojaksi aina pääsee, mutta se ei todellakaan miellytä ajatuksena..

Tai jos et opiskele, kuinka halukas luulet työnantajan olevan palkkaamaa kouluttamattoman, vailla työkokemusta olevan jo vanhemman naisen, jolla on liuta lapsia kotona sairastumassa kaikki vuoronperään?

- Kyllä aina tekevälle työtä löytyy, toivottavasti.. =)

Minusta on ihanaa kuulla että kaikki on mennyt hyvin, vaikutat hyvältä äidiltä vaikka nuori ja kouluttamaton olisitkin..

Tsemppiä!! =)

- Kiitos =) Kaikkea hyvää sinulle=)

Vierailija
16/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kysyttävää:)? mulla on tylsää.. =)

Vierailija
17/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko aina ollut lapsirakas ja halunnut perustaa mahdollisimman nuorena oman perheen?

Vierailija
18/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko naimisissa? entä miehesi ikä?

Vierailija
19/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko haaveesi ollut nuoruudesta lähtien ryhtyä kotiäidiksi?

Siis oletko aina ollut lapsirakas ja halunnut perustaa mahdollisimman nuorena oman perheen?

-Kyllä, olen aina halunnut tulla nuorena äidiksi, tietysti silloin kun elämäni mies löytyy:) Lapsirakas olen ollut aina.

monta lasta?iät?

ootko naimisissa? entä miehesi ikä?

- 4 lasta on, yksi heistä enkelinä. Naimisiin mennään kesällä. Mies on 28v.

Ja koulutus?

-peruskoulun olen käynyt.

Vierailija
20/20 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisenä sait ensimmäisen? entä minkäikäisena yksi kuoli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan