Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H-kierukka pistettiin ja reilu vuoto jatkuu ja jatkuu.. =(

Vierailija
04.02.2006 |

Moi!

Mulla on siis kierukka poistettu ja siitä lähtien on vuodellut. Ajoittain vuoto on aika reipasta ja hyytymäistä. Nyt 13. päivä jo menossa. Tuntuu, että alkoisi minulle jo riittämään ja naamakin alkaa olla aika kalpea =(

Onko tietoa tai kokemusta milloin vuoto on jatkunut LIIKAA, eli milloin on aika mennä lääkäriin? Että tietäisin rauhassa odotella esim. 3 vk tai 4vk, enkä liian aikaisin hakisi lääkettä. Käsittääkseni kierukan poisto usein aiheuttaa tällaista, että huolissani en varsinaisesti ole. Mutta kai tän JOSKUS pitäis kuitenkin loppua??

Minttu

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis siksi, että sain Diane Novat PCO:n hoitoon. Aloin vuotaa viikon päästä ekan levyn aloituksesta. Ja vuodan runsaasti. Paketti yösiteitä ja paketti tavallisia kestää vajaa kolme päivää.

Joskus olen vuotanu Terolut-kuurin jälkeen 3kk ja 2viikkoa yhteen menoon. Silloin sain Cyklocapronia/Caprilonia mutta niistä ei ollut apua vaan meni itestään ohi.

Tosin mulla hb ei laske alle 120.

Nyt en kyllä tiedä onko kaikki hyytymistekijät ym. kunnossa kun viime yönä oksensin verta n. 20min. Se tosin johtui 10päivää sitten leikatuista nielurisoista.. *karua puuhaa*

Mutta.. Kannattanee soittaa gynelle heti maanantaiaamuna. Ihmiset kun on niin erilaisia. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla