Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~CLOMISTIT~

04.02.2006 |

Ajattelin laittaa uuden aloituksen kun se edellinen oli jo miltei hautautunut muihin viesteihin ja pinolla alkoi muutenkin olla pituutta melkoisesti. Kiva kun olemme olleet ahkeria :-)

Kirjoitelkaahan taas missä vaiheessa kukin kierrossaan menee. Itselläni ensimmäinen Clomikierto alkaa olla ohi. Nyt on kp 24/28 ja tänään otin viimeisen Terolutin. Nyt ei voi enää muuta kuin odotella tuloksia. Ihan jtp meinigillä ei tämä kierto mennyt. Jossakin vaiheessa iski väsymys ja homma alkoi maistua puulta. Oviksen aikoihin kuitenkin sain tuon miehen kellistettyä, joten luulen, että kaikesta huolimatta kaikki mahdollinen asian eteen on tehty :-)

Ovis oli sitten kp16, ja se oli niin kivulias, että pisti ihan kaksinkerroin kulkemaan. Pelkäsin jo, että molemmat munasarjat räjähtävät saman tien ja kieltämättä mielessä pyörivät kaikki ne kauhujutut mitä täälläkin on Clomeista kirjoitettu. No, hengissä selvittiin, mutta jos tärppi on tullut, on tämä kidutus ollut sen arvoista. Oireita on ihan mielettömästi...mutta katsotaan nyt...

Jeps, nyt lopettelen. Paljon +++++++ säteitä kaikille!

T. Kanelisokeri

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kyllä että tuo ultra ei ole ihan 100%:n varma ja että joskus on raskautunutkin vaikkei ultrassa ole mitään näkynyt.

Mutta en tuohonkaan kovin jaksa uskoa. Pitää vaan vielä jaksaa toivoa tuohon ensi kiertoon kun annostus nousee.

Voi olla kivat oireet ens kierrossa kun nyt jo pukkaa jatkuvasti kuumia aaltoja, huh;

Toki jos ensi kierrossa tapahtuu niin sitten syön vielä sen neljännenkin kierron, mutta jos ei niin sitten luovutan ja jatkan eteenpäin.

Vierailija
22/26 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen surullinen.. mut hei elämä on.. Kp 29 menossa, mutta huomenna kp1 viimeistään, siihen malliin vihloo mahaan että voi elämän kevät. Tää poistuu nyt takavasuriin odottelemaan lisätutkimuksia ja sitä kautta ehkä sitä kääröäkin joku päivä.. *niisk* Onnea vaan kaikki plussanneet ja parempaa onnea ensi kiertoon kaikki muut. Varmaan käyn urkkimassa vielä miten teillä menee.. Toivottavasti näämme joku päivä tuolla odottajien puolella ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja vei viimeisenkin toivonrippeen mennessään...Oviksesta huolimatta tärppiä ei tullut. Osasyynä varmasti juuri ne yövuorot siinä kierron puolivälissä. Ei sittenkään osuttu otolliseen aikaan pupuilemaan.

Nyt vain odotan, että päivät vierivät eteenpäin niin, että saan taas aloittaa Clomit kp5-9 (2. Clomikierto) ja sitten Terot kp15-24 (viimeinen, eli kolmas Terokierto)...Saakohan noita Teroja varten uutta reseptiä gyneltä, vai pitäisikö nyt sitten vain tämän kuurin jälkeen katsoa, miten kierto käyttäytyy? En kestä, mikäli ne taas venyvät yli 50pvn pituisiksi...

Tässä kierrossa olen sentään yöt kotona juuri otolliseen aikaan. Ovulaatiotestejä en aio tällä kertaa tehdä, sillä viimeksikin tunsin oviksen ajankohdan ihan selvästi. Nyt mennään jtp meiningillä ja yritetään olla murehtimatta liikoja.

Viliweeralle pahoittelut ultraustuloksesta. Olen ihan sanaton *halaus*. Voimia tulevaan.

Miten Susa-Juulian kävi, pääsitkö testaamaan, vai yllättikö täti? Entäs -Hanna-, bongasitko sen oviksen ja missä vaiheessa kiertosi on nyt?

Onko tullut plussia muille kuin Severonille ja Artille? Onnea molemmille ihan hirmuisesti!

T. Kanelisokeri kp1/28-30

Vierailija
24/26 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokerille pahoittelun sen pirullisen tädin tulosta. Riittikö sulla annostus kumminkin clomeissa? Otatko montako pilleriä 5-7 kp? Sehän on jo erittäin hyvä, jos munasolu irtoaa, että saa edes mahdollisuuden. Mulla nostetaan ensi kierrossa annosta, koska yksi ei todennäköisesti riittänyt mulle, koska ultran mukaan kummallakin puolella oli yksi isompi munarakkula, mutta ei kumpikaan mikään suuri. Saa nähdä. Nyt sain luvan ottaa teroja, että edes täti tulisi ajallaan. Hoh hoijaa...Kp 19/?.

Omppu

Vierailija
25/26 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuosta annostuksen riittämisestä en tiedä, koska en käynyt ultrassa (lääkäri ei puhunut siitä mitään, antoi vain lääkkeet).

Ovulaation bongasin tekä testillä että kehon tuntemuksin (olin kivusta kaksinkerroin) kp16, mutta pupuiluajoitus ei mennyt ihan nappiin kun osui silloin valvomiset töissä juuri siihen ajankohtaan. Nyt harmittaa ihan täysillä!

Minulla on siis yhden tabletin annostus, johon sain ohjeeksi, että mikäli tässä seuraavassa, eli toisessa Clomiavusteisessa kierrossa ei tule tärppiä, nostetaan sen jälkeen annostus kahteen tablettiin/pv/kp 5-9.

Ensi kierrossa työajatkin ajoittuvat paljon paremmin, kun olen sentään kotona H-hetken tietämissä :-).

Mites teillä muilla, ovatko Clomi-Terolut kierron vuodot olleet niukkia vai runsaita? Minulla on nyt päällä varsinainen Niagara...ja nyt on kp2/28-30.

Vierailija
26/26 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se täti teki kauan tuloaan, perjantaina jo alkoi tuhru ja sunnuntaina iski rytinällä.. joten kyllä kyrsii. niinkuin varmaan suakin. No, minä siirryn odottelemaan kutsua lisätutkimuksiin. Jatkoja ja onnea ensi kiertoon!