+++syysSÄTEIDEN veikeä viikonloppu+++
Kommentit (33)
kp on 21 tai jotain sellaista ja nyt jo neljättä päivää näyttää ovistest plussaa. ja tosi vahvaa sellaista taas tänään, eilen oli jo heikompi mutta tänään taas tosi vahva plussa. Mitä, mitä, mitä? mäen enää tajua.... siis ovista ei oo vielä ees ollut vai. Alkaa jo kyllästyttää.
nyt pitää mennä mutta palailen vähän myöhemmin. Ajattelin vaan kysäistä onko muilla kokemusta samanlaisesta.
kirpeää pakkaspäivää kaikille!
senna
Kyllä mä sittenkin taidan pyörtää päätökseni ja uhmata negaa (tai haamua joka muuttuu menkoiksi ensi viikolla) ja testata huomenna :)! Mä kun onnistuin rikkomaan meitin kuumemittarinkin, niin on joka tapauksessa käytävä apteekissa ens viikolla ja samalla voi sitten ostaa uuden testin, jos aihetta.
Joten Villis, nyt peukut ja varpaat pystyyn!! Ja tietysti myös koskee muita testaajia :)!
himppu *päästään sekaisin*
[color=indianred]Moikkelis kaikille! Jaksettiinkin yöllä pistää jalalla koreasti tuonne kolmeen asti, mieskin oli ihan ok tuulella, mutta kyllä siitä näki että oli tosi pettynyt siihen valmistumisen viivästymiseen. Maanantaina se menee vielä puhumaan opettajalle, jos saisi tehdä sen viimeisen tehtävän ensi viikolla uusiksi ja saisi sitten kuitenkin valmistua tässä kuussa. On vain kuulema melko tiukkapiponen akka, joten katotaan nyt.
Villis ja Himppu hyppäävät sitten huomenna varmaankin sinne plussajunaan, toivotaan!! bdbdbd
Senna, sulla oli eilen hyvä pointti, että tämän koko palstailun ideana on pysyä kasvottomana niin on ehkä helpompi kertoa asioistaan. Luulen, että aika moni on samaa mieltä. Kun verrataan yhteisöön, niin eihän sielläkään ole pakko paljastaa omaa nimeään ja/tai kuvaansa, jos niin sovitaan. Eli ainoaksi eroksi tähän palstaan jäisi se, etteivät ulkopuoliset näkisi kirjoituksia. Ja silloin voisi halutessaan kirjoitella enemmän yks.kohtia jos haluaa. Hmm... *pähkäilee edelleen yhteisöä*
Niin ja Senna niistä ovistikuista, (korjatkaa tietävämmät!) eikö tikuttelu ole tarkoitus lopettaa kun saa ensimmäisen kunnon " plussan" ? Että se ovis tapahtuu pian sen jälkeen. Mutta mitähän ne seuraavat plussat sitten on..? Kertokaapa tikuttelijat Jede, Pyry, Kathy ja ketäs teitä vielä olikaan? Taidan varmaan itsekin tikkuihin joskus joutua turvautumaan ;)
Omasta itsestä vielä sen verran, että eilisissä illanistujaisissa puheet pyörivät aika laillakin näissä perheenperustamisasioissa.. :) Tuttavapari, ns. ikinuoret 33 & 35v. taitavat alkaa pikku hiljaa miettiä perheenlisäystä.. Tuli melkein lipsautettua itsekin, että oishan tuo meilläkin jo ajankohtaista :) No luulen, että se näkyy mun naamasta, että vauvat ne on mielessä :) Mies vain yritti olla niin coolisti, että ei meille vielä mitään lapsia tule.. :)
Nyt aion kuluttaa loppupäivän löhöilyä jatkaen ja illalla sitten saunaan :) Täällä pakkasta on jotain -17 paikkeilla, niin ei tule varmaan uloskaan lähdettyä. Huomenna menemme miehen kanssa kylpylään rentoutumaan :) Harmi, etteivät tee sunnuntaisin hoitoja eivätkä hierontoja, mutta säästyypä siinä muutama euro :)
Sonmoro! Riika ♥
Utelias tuli kyselemään vielä, että miten Olivialla on sujuneet pari ensimmäistä raskauspäivää?? Testasitko eilen vielä uudelleen?? Taidanpa käydä o-puolelta vakoilemassa, olisitko käynyt siellä.. MOiii! R
Onpa säteissä hiljaista tänään. Onko kaikki kuitenkin uskaltatuneet ulos tuolla pakkasella. mekin oltiin tytön kanssa pihalla päivällä jonkin aikaa. Ihana auringon paiste oli, eikä se kylmältä tuntunut kun teki lumitöitä ja juoksenteli ympäriinsä. Laskettiin vähän pulkallakin.
Voi hurjaa, himppu mä jännitän sun puolesta! Ja jos se on haamu niin en usko että se tädiksi muuttuu. tosi jännät paikat...
Riika, aivan niin. " kasvottomuus" täällä tekee helpommaksi kertoa/keskustella asioista avoimemmin ja rehellisemmin. Minä ainakin, valitettavasti, joudun paljon miettimään elämässäni että kenelle kerron, mitä ja kuinka paljon. Täällä on niin ihanan helppo olla kun saa olla ihan oma itsensä.
Äh mua ahdistaa nuo ovis plussat, neljänä päivänä jo! ja kirtokin on jo päivässä 21. argh, huomenna en enäää testaa. Ala odotella tätiä vaikka ens viikon lopulle. Mulla on kyl nää kierrot ihan kummallisia. Pituuskin vaihtelee ihan mielettömästi. No joo, jaksan valittaa tätä vissiin joka kerta.
joo, taisin jo unohtaa että mitä muuta oli asiaa. palailen sitten taas kun muistan.
senna
Riikako se kyseli ensimmäisten raskauspäivien fiiliksiä, joten tässäpä tulee. Te muuten kenelle tällaisen jo odottajan (huikeaa, odottajan tietoinen päivä 3 menossa :) ) fiilikset aiheuttavat ärtymystä/itkua/katkeruutta, niin hypätkää vaan yli!
Testasin siis pe-aamuna vielä uudelleen, ja sieltähän se toinen viiva tuli yhtä napakasti. Joten pakko se on uskoa, vaikka toisaalta ei pitäisi liikoja toiveita vielä herätellä, niin mahdotonta se on ajatuksia estää harhailemasta kesään ja sitten syksyyn.
Laskurin mukaan la olis siis jo 14.9. mutta uskon, että tuo syys-lokakuun vaihde on paljon todellisempi. Eli ainakin 24.9 se varmaan tulee olemaan. Soitin heti perjantaina jo neuvolaankin, kun tosiaan menkoista laskettuna nyt voisi olla menossa jo viikko 9, ja siitähän se taidetaan nyt laskea niin kauan, kunnes ultra toisin todistaa. Tosi ihanan kuuloinen neuvolatäti vastasi, ja sain siis ajan helmikuun vikalle viikolle - sitä odotellessa siis :)
Vaikka mies yritti estellä (oli aika ällikällä lyöty tästä plussasta, ei tajunnut mitä tarkoitin, kun tikkua näytin missä 2 viivaa :) ) oli mun pakko kertoa parhaalle ystävälleni jo uutisesta. Koska jos jotain tapahtuu, niin toisaalta mielestäni on hyvä, että on sittenkin joku jolle siitäkin asiasta kertoa. Tietysti toivotaan ettei niin käy. Mutta yhdessä jo suunnittelimme vaikka mitä, se vasta oli mukavaa. Ei oikein työt maistuneet perjantaina, oli vähän keskittymisvaikeuksia :) Muille emme aio kertoa ennen kuin on jotain konkreettista näytettävää (joko mahaa tai ultrakuvia :) ), mutta saa nyt nähdä kuinka kauan tätä salaisuutta jaksaa pidätellä :)
No, siinäpä mun kuulumiset. Todella huojentunut olo siis, vaikka toisaalta jo jännittää mitä esim. töissä sanovat kun kuulevat (luulen, että on aikamoinen ylläri siellä).
Toivon sydämestäni kaikkea hyvää teille kaikille piinailijoille ja myös " luvan odottajille" (=Riika!! Toivoin niin, että oltais sun kanssa yhtä aikaa plussattu, kun jotenkin alusta saakka koin sut niin samanhenkiseksi, varmaan tästä iästämme johtuen. Toivottavasti muutes miehesi saa uusittua sen tehtävän, jotta saa paperit käteen. Siitähän se sitten varmaan alkaa se uusi vaihe elämässä, eli vauvahaaveet silläkin, *peukut pystyssä että arvaisi oikein*. Mutta ei ne paperit varmaan sitä työnhakua estä, ei ainakaan mulla aikoinaan estänyt!)
Nyt saunaan ja sit maistelemaan uunissa paistuvaa lasagnea :)
[color=Red] -Olivia rv 8+2 (laskurin mukaan) [size=6] ♥
Kiitos kannustuksesta ja tsemppauksesta! Katsotaan meneekö miehen vauvakuumelähetys tällä kertaa perille.. :) Mies oli hieman hämmästyneen näköinen, kun sanoin että sille on yritetty lähetellä vauvakuumesäteitä.. :D Tuumasi, että taitaa olla vahvat sädesuojat päällä kun ei ole vielä perille tulleet :D Eli otti asian ihan silleen lepposasti, eikä heti alkanut pingottamaan :) Kiva oli Olivia lukea noista alkuraskausjutuistasi, ajattele jos olet tosiaankin jo 8.viikolla, saisit niinkuin hypätä niiden ihan ensimmäisten jännitysviikkojen yli! Mutta se selviää sitten aikanaan, nautiskele nyt olostasi!
Nyt siirryn tuonne sohvankulmaan, kohta aletaan kattelemaan joku leffa.
Hyvää illanjatkoa ja öitä! R
Täällä on nyt kotiuduttu mummolareissulta. Tosissaan kylmä päivä ollut ja harmittaa kun ei päässyt pojan kanssa ulkoilemaan. Ja siitähän seuraa sitten se että poika kiipeilee pitkin seiniä *huoh*. Noh, onneksi oli muitakin viihdyttäjiä.
Himppu: *virnistää* Kiva että saan testikaveria huomiselle. Ihan tässä jo jännittää. Tehdäänpä uusinta viime viikonlopulta ja täräytetään pino oikein plussahuuruiseksi! Ja lisää testaajia vaan matkaan mukaan!!! Ja jos se nega jostain syystä tulee, niin eihän menetetä toivoa jos kerta tätiä ei näy, jookos?
Sennan ongelmaan mulla ei ole kokemusta, mutta vinkkinä kokeileppa hakea etsi-toiminnolla lisää tietoa. Musta tuntuu, että tuosta aiheesta on kyllä joskus kirjoiteltu tällä palstalla.
Riikan miehelle lähetän täältä oikein kovasti vauvakuumesäteitä *shiiii*
Toivotaan, että sädesuoja alkaa pian rakoilemaan ja säteily pääse luikertelemaan teidänkin lakanoiden väliin ;)
Olivian raskausfiiliksiä oli kiva lueskella. Kaikkea hyvää odotukseesi. Muista nauttia!
Yhteisöstä sen verran, että mulla ei ole kokemusta vastaavasta, joten vähän huono olen sanomaan. Mä kyllä toisaalta voisin esiintyä ihan " julkisestikin" pienelle porukalle, kun mun elämä on varmaan ihan tavallista lapsiperhearkea. Siitä voisi saada enemmän irti kun näkis muiden kuvia ja vois vaikka ihan aikuisten oikeasti ystävystyä. Ja jos vaikka pelkällä etunimellä/nimimerkillä oltaisiin, niin olisi kuitenkin jotain suojaa ja pehmeämpi lasku. Mutta sopii mulle tämä nykyinenkin systeemi teidän kanssa vallanmainiosti. Mietitään ja maistellaan asiaa nyt ihan rauhassa!
Ai niin, jotain omasta navasta vielä. Nyt on kp 27/28-30 ja oireita ei juurikaan ole, mikä tietysti huolestuttaa. Lämmöt olivat aamulla vielä koholla ja välillä tulee menkkamaisia kolotuksia mutta ei muuta. Joten vaisto sanoo että pitää varautua tädin tuloon, mutta uskoa plussaan. Huomenna selviää - ainakin jotain...
Villis *yllättävän rauhallisena*
Kyllähän minä täällä käyn pitkin iltaa välillä kurkkimassa ;D... palstafriikki!
Villis, oireita... enpä tiedä sitten onko tällä raskauden kanssa mitään tekoa, mutta parisen viikkoa on olleet sormet ja jalkaterät ihan jäässä!! Oikeastaan aika inhottava " vaiva" . Ehkäpä tuota alamahaa vähän toisinaan vihlasee *toivoo* ;)... Lämmöt on olleet koholla, mutta minä onneton menin rikkomaan kuumemittarin tänään, joten en pääse maanantaina mittaileen josko ois laskussa! Yleensä lämmöt on laskussa päivää ennen tätiä... No, toivottavasti huominen toisi jotain kivaa tullessaan, ettei tarvitsisi lämpöjä enää miettiäkään =)! Huimausta on ollut myös, mutta sekin voi olla osa tätä pientä nuhaa...
Mutta tosiaan, aamusella pissimään tikkuun ja eikä lannistuta jos nega tulee :)! +++++++++++++++++ !!!! *toivoo taas*
HIMPULLE JA VILLISEEPRALLE PLUSSASÄTEITÄ LÄHETTELEN!!
*peukut ja isovarpaat pystyssä*
-Olivia (joka on ollut illan pienessä paniikissa, kun tuli vähän verta tuossa saunajumpan jälkeen *pelokkaana seuraa tilannetta*)
HAAMU!!! :))
Ei tarvinnut edes tihrustaa, ihan selvä haamu. Tietysti viiva on hailakka, kun tänään on vasta kp 29/30. Joten, ellei täti laukkaa tänne ensi viikolla, teen uuden testin loppuviikolla.
=D
himppu *varovaisen onnellisena*
Villis... joko??
Siksi näin pikaisesti vaan pinoon, kun mies on koiran kanssa ulkona, en halua vielä sillekään puhua ;)
HIMPPU, ihana uutinen näin aamutuimaan! Onnea kovasti haamusta, nyt vaan odottamaan loppu viikkoa ja sen vahvistumista!!! =0) Ihanaa kun näitä plussia ropisee näin reippaasti! Onnekasta masun kasvatteluaikaa sinulle ja miehellesi!!! (itse sain lokakuussa kp28/28 haamun ja 31/28 näkyi jo vahva viiva!) Tervetuloa tuonne odotuspuolelle, sielläkin alkaa porukka kirjoitella jo kivasti!
RIIKA, toivottavasti se miehesi siitä alkaa pehmetä vauva ajatukselle pikku hiljaa. Aikoinani omakin mieheni oli tosi paljon vauvaa vastaan, mutta pitkä aikainen pehmittely auttoi ja se että pistin hänet koville. Toivon todella että nyt keväällä pääset kuumeilemaan kunnolla, kun teillä vauvatouhu on alkanut täysillä yrityksen suhteen. Ja toivotaan että miehesi saa uusia sen tentin, että valmistuminen ei sen takia siiryisi kun se noin pienestä on kiinni. Halauksia ja lämpimiä ajatuksia teidän suunnallesi!!!
VILLIS, täällä jännätään testin tulosta!
Täällä päänsäryn kourissa, kun nukuin niin vähän. Pojalla mieletön yskä ja se piti hereillä. Pakko ottaa päikkärit, että iltaan asti jaksaa. Itsellä myös mieletön nuha ja tietty tässä vapailla sairastellaan. Oon ollut vähän huolissani, kun vauva on niin vähän liikkunut. No oon lohduttautunut, että on niin pieni ja voi olla sellasessa asennossa, että liikkeet ei niin tunnu. Huokaus... aina joku stressaa.....
Pakkasterkuin,
Kidelma rv 17 ja risat
Kyllä se haamukin on plussa!! Onnea ihän älyttömästi testikaverille!!!
Täällä testattiin kans ja jiihaaa..... aivan, täälläkin sitten aloitellaan kasvattamaan lokavauvaa! Mulle tuli mielestäni ihan selkeä plussa acon 10:llä, vaikka ei se ihan yhtä vahva ollut kuin kontrolliviiva. Vahvempi kuitenkin kuin haamu.
Palailen illemmalla tai jossain vaiheessa. Nyt on niin hässäkkää.
Villis *onnesta soikeena*
Valtavasti ONNEA Villis =D !!!
Onpa TODELLA UPEE jutttu!!
lokamasua vaan kasvattelemaan ;)! IHANAA!!
Mukavaa raskausaikaa!
On tämä vaan selvästi PLUSSAKUU!!
Täällä kp 1/26-28, joten toivottavasti pääsen plussakuussa vielä siirtymään odotuspuolelle.
Ihana kun meitä lokamasujen kasvattelijoita tulee aina vain lisää!!!! :) Tulkaahan nyt sitten loputkin tuonne odottajien puolelle!
Siis täähän on ihan mahtava kuukausi, teistäkin molemmat plussasi. Uskomattoman ihanaa!! Täytyy nyt kyllä todeta vielä kerran, että taitaa tosiaan aika monella meistä olla näitä aikoja takana ainakin se parin kuukauden yritys, joten siksihän tää räjähdysmäinen plussa-aalto varmaan iski. Eli te vielä plussaamattomat, älkää masentuko, nyt on todella hyvä imu päällä, joten seuraavasta kerrasta tekin mukaan vaan imuun :)
Tervetuloa odotuspuolelle masua kasvattelemaan!!
- 22 astetta ja ei mitään mahiksia mennä ulkoilemaan saati laittaa poikaa nukkumaan pihalle. Taidamme lähteä tästä vielä mummilaan, niin saapi poika nukkua päikkärit automatkalla.
Palailen katsomaan kuulumisianne illalla.
Villis kp 27/28-30