Piinailijoita viikonloppuun..
Onko muita, jotka epätoivoisesti etsivät itsestään raskauden oireita?
Mulla nyt kp23/26 ja kourin jälleen rintojani....ja ihan samalta ne tuntuvat kuin aikaisemminkin:) Vatsassa hassu tunne, mutta näinhän on aina ennen menkkoja..Paha olokin on, mutta se nyt johtuu liiasta kahvista, uskoisin..
No, maltti on valttia..Nyt en kyllä rupee tuhlailemaan noita raskaustestejä ennen ensi viikkoa, jos täti ei ehdi aikaisemmin paikalle..Taidampa alkaa siivoilemaan ja käyn kaupassa, saan muuta ajateltavaa.
Viime ja edellisviikko oli sellaista rumbaa töissä, että ei paljon ehtinyt vauvajutut pyörimään päässä, mutta nyt vihdoinkin vapaa viikonloppu ja pää täynnä ajatuksia...perhana...
Pakkasterveisin,
Jumppis
Kommentit (5)
eli malttamattomuus on hirveetä. Mulla kanssa acon10 kaapissa, mutta ei pysty kyllä testaileen..oletetusta oviksesta 11 päivää, joten ei välttämättä vielä mitään näkyiskään. Pettyy vaan turhaan.
Viime raskaushan tuli ihan yllättäen puun takaa (päättyi km:n) ja silloin en edes tajunnut olevani raskaana kuin vasta kp31/26, joten ei tarvinnut piinailla:)
Tsemppiä ja malttia:)
Nyt kauppaan,
Jumppis
Sunnuntaita!
Kp24/26 ja oireet pysyvät kiltisti poissa. Toisaalta hyvä, koska silloin ei ainakaan turhaan pety tädin tullessa.
Eilen pieniä nippailuja oikealla alavatsassa, tänään taas vasemmalla. Yleensä nippuilut enteilevät tädin tuloa, mutta koventuessaan tiedän menkkojen alkavat 24h sisällä...Ruoka myös maistuu, kuten aina ennen punaista yllätystä..
Onpas kylmä! Meillä lämmöt täysillä, mutta vanha puutalo kun on, ikkunat vetää ja lautalattia vetää, joten aika kylmissä sunnuntaitunnelmissa edetään:)
Mites muut piinailijat?
Jumppis
minä sitten kuitenkin menin ja testasin... haamu tuli. En uskalla tuulettaa, koska täti saattaa kuitenkin ensi viikolla yllättää!
+++++ säteitä puhaltelen!!
Siistiä..Varovaisesti onnittelen ja haamun vahvistumista toivoen:)
kp 28/30 tänään ja kovasti jo mietin, että testailenko huomenna... Yksi acon10 tuolla kaapissa kuumottaisi ;). Oletetusta oviksesta on huomenna n.13 päivää ja se tuli käytettyä, mutta... En tiedä!! Joten nyt tarvittaisiin täälläkin tsemppausta siirtää testausta ensi viikkoon ja malttia malttia... =)
Oireita en ole havainnut myöskään, mutta eipä noita ollut kuopuksestakaan. Ihmettelen vain, että mikä nyt riivaa, kun en noissa aiemmissa raskauksissa ollut näin malttamaton!