ENSKOJEN V.LOPPU
Kommentit (41)
Superhyperjännäääää!!!!!!!!!!Peukutan iha kympillä täällä!!!!Mullahan oli kans kokoajan noin puoltoista viikkooki plussan jälkeen samanlainen olo ku menkat ois,koski ihan samalla tavalla mahaa ja noin tuhat kertaa ehdin jo aatellakki sinä aikana että nyt jos ei loraha ni jo on ihme!!!!!!Mut ei lorahtanu!Huisin jännääää!!!!!Ja tääki sai sillo roskishaamun ja se merkkas plussaa.Joskus ne merkkaa joskus ei.Toivotaan et sulla ois sitä!!!!!!!!!
Voi ei Fio,lohtuhaleja sulle!!!!!!!!!!!!!
Voikaaa hyvin!!!
Heti kun silmät sain auki piti rynnätä tänne kurkkaamaan onko Naksu jo testannut :) Kyllä sä oot sissi, mä olisin testannu jo monta kertaa :) niin heikko luonne olen ...
Mutta parempihan se on odotella hetki, se on totta. Jos vain malttaa. Ja onhan se kiva kun tarjoat meille muillekin jännityksen hetkiä :) kun omassa navassa ei mitään jännitettävää.
t. Afternoon
.. jos nyt murskaan unelmia, mutta sillä samaisella acon10:llä itekki testasin ja puolen tunnin kuluttua siinä oli huijari-roskishaamu... Odottele muutama päivä ihan rauhassa, ja jos ei tätiä kuulu niin sitten testaa.
Mie kyllä luovuin ihanjo toivosta vaikkei tätiä edellenkään kuulu, sillä luultavinta nyt sitten kumminki on ettei koko ovista tapahtunu, vaikka niin luulin.. Ilmeisesti se pieni lämpöjen nousu ei taannu ovista :/
Kiitoksia kaikille lohduista, ihanaa kun on oikeasti tukijoita täällä!
Niin juu Essille onnea plussauksesta jos sen unohdin mainita viimeksi!!
Mutta tässä tätiä odotellessa kp30/??
[color=deeppink]Olin ihan varma, että testaat :) No, hiljaa hyvä tulee! Täällä kanssa peukutetaan ihan täysillä, joten nyt vaan positiivisin mielin odottelet, että se ihka oikea plussa pätkähtää testiin! Noi menkkatuntemukset kuulostaa hyvältä, just sellasia mullakin oli, mutta ne alkoi vasta olisko ollut parin päivän päästä, kun olin plussannut. Eli testipäivänä olin vielä täysin oireeton. Mutta kuten pepsis ja niin monet täällä sanoo, useimmat kai tuntee jonkinlaisia nippailuja jo ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. Montakos päivää sulla on oviksesta nyt? Mulla se apteekin oma näytti selkeän plussan jo sinä päivänä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa, vaikka monet on sanonut, että sillä plussa näkyy aika myöhään. Joten Naksuseni, ihan hurrrrrrrjasti tsemppiä nyt!!!! Toivottavasti saatte miehesi kanssa maailman parhaan uutisen tässä ihan lähipäivinä![/color]
[color=magenta]Ja fio-kulta, oliskohan siellä kanssa uusintatestin paikka??? Sinäkin taisit testata aika aikaisessa vaiheessa, joten toivoa on vielä, jos kerran tätikään ei ole paikalle eksynyt.[/color]
[color=darkorchid]Nyt kaikki Enskat tädinkarkoitustalkoisiin, ei päästetä sitä Naksulle ja fiolle, ja olikos täällä vielä joku uusi Enskakin piinailemassa???!!!! bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd+bd[/color]
-Q-
sinne myös plussasäteitä roppakaupalla!!!
-Q-
Ihan tietoisia ollaan siitä ettei toi välttämättä merkkaa mitään. Niin ja muistelinkin et sä olit sen Aconilla saanu sen roskishaamun.
Mutta hetkinen, nyt multa on menny joku ohi... Mä olin ihan siinä luulossa että täti oli jo sinne tullut. Mikä se sun tilanne oikein onkaan, jos saa kysyä? Mistä tiedät ettet oo raskaana, jos täti ei siellä ole? :/ Sori tyhmyyteni, mut muistin näköjään ihan väärin sun tarinan...
Pepsi-ihanuus!!! Oot kyllä mainio ku noin intoilet mun puolesta!!! Tekee mieli rutistaa sua!!!! :D Sun roskishaamua me tossa miehen kanssa muistetiinkin!!!!! Kiitos tuesta, ja toivotaan että saisin tulla mukaan o-puolelle!!!!!
Afternoon: Hassu toinen ku noin koneelle rynnii!!! ;) Arvaa vaan tekikö mieli testata, mut sit aattelin et se nega ois ihan kauhee saada nyt! Mut täytyy sanoa et mies mut sai pidettyä testaamasta, olin kupla ottassa aamulla ku oottelin et mies herää ja sanoo mielipiteensä testaamisesta. Hyvä vaan että oli sitä mieltä ettei vielä testata! Kiitos piinailutuesta! *rutistaa hellästi*
naksu kp26 ja hermot riekaleina! =)
Heippa!
Taas kehittelen sijaistoimintoja, ettei tarttis tuota raporttia viimeistellä. Puolessa välissä olen kuitenkin, joten eiköhän se tänään valmistu... Ja siis hyvällä mielellä oikeestaan voi täällä aina siloin tällöin poiketa.
Kyläpäs menee nyt jännäks myös Naksulla. Pitkää pinnaa vaan, jospa se viiva sieltä vahvistuis... bdbdbdbdbd
Ja fio, siis jos täti ei oo tullut, niin älä lannistu. Voihan se vielä plussaks muuttua. bdbdbdbdbd sinnekin!
Masu, olittekos te ne, jotka kävi siellä risteilyllä? Jos olitte, niin mitenkäs meni? (Ja jos se et ollut sinä, niin kukas se oli? ü )
Täällä mennään kp17, eikä merkkiäkään oviksesta vieläkään, ei edes hailakkaa viivaa testissä. Tänään tosin en oo vielä testannut. Viime kierrossa ovis oli tosiaan kp19 tietämissä ja testiin tuli niitä hailakoita viivoja jo muutaman päivän ennen sitä. Eli joko tässä kierrossa ei ovulaatiota tule tai sitten kierto sen kuin venyy. *hmmh* Olin jo niin innoissani kun nuo ekat kierrot pysyi ihan kohtuullisina. Mutta saas nähdä taas...
Nyt kuitenkin töiden pariin hetkeks ja sitten ystävien luo vierailulle ja leikkimään 11 kk poitsun kanssa. =)
Lystikästä sunnuntaita kaikille toivottelee, Amy
Oviksesta en oo sata varma millon oli, kp13 oli melko varma ovisplussa ja samana iltana oli hiukan veren sekaista valkovuotoa, rinnat tuli kipeiks kp15, lämmöt nousi vasta kp17. Mutta joskus noilla päivillä. Nyt voi siis tarkemmin ajateltuna olla vasta n. 10 pvää oviksesta. Mut siis tosiaan kuten aiemmin kirjoittelin niin jotenkin luotan noihin omiin tuntoihin enemmän ku lämpöihin.. ja lämmöt voi kai nousta parin päivän viiveelläkin?
Rintojen kipu muuten lähti parissa päivässä, nyt on taas kipeet. Ja vatsa aivan sekaisin, ihan niinku menkkojen alussa! Jaiks!!!!!! En kyllä huoli sitä tätiä enää tänne!!!!!!!
Naksulle hurrrrjan paljon tsemppiä!!bdbdbdbdbdbdbbd :)
Voi vitsi.Ite en kyl malttais varmaan olla testaamatta. Plussapölyä sinne monta kiloa.Jänskättää.++++++++++++++++++++
Fiolle pahoittelut siitä negasta:/ mut eihän toivoa oo vielä menetetty!?
Plussapölyä sinne myös. +++++++++++++++++++++++++++++
Masu ja Amy: Onnea oviksen löytämiseen.
Hoyt: Toivottavasti kaikki on ok ja pääsette sitten kunnolla kuumeilemaan. :)
Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeitä.
Eilen olin kavereitten kans tossa paikallisessa koko illan. Olin selvinpäin ja jaksoin olla pilkkuun asti, oho. Yhden drinksun join. Mut keskiviikkona lähtää luokkakavereiden kans rellestää, ni ei nyt viittiny tuhlata rahoja. Nyt pitäs taas jaksaa ahertaa koulutehtävien kimpussa. Yhtään ei nyt jaksa eikä kiinnosta. Liika tekemistä.
Plussaonnea joka ikiselle enskalle!!!!!! Ootte ihania<3
Fio, niin mikä se sun tilanne on, mäkin ihmettelen?!!?
Terkkuja vanhoille kamuille Q:lle, Pepsikselle, keinuheposelle, Diolle ja Marindalle!! Ja Oonalle tietty:=)
ja ++++++++++++++säteitä kaikille enskoille!!!
t.krapulainen mooli, kp3/26 (21-)
Tuli vaan mieleen että kuinkas herkkä se Apteekin oma raskaustesti onkaan? Ei yhtään tekis mieli testata, muuten vaan kyselen... ;) En nimittäin löydä mistään tietoa sen herkkyydestä... Voi että ku pelottaa, jos se onkin vaan ihan normaali reaktio tossa testissä toi haamu.. Käyn jatkuvasti katsomassa sitä! =)
Terve sullekin taas pitkästä aikaa! Vai on siellä kankkunen?! Olitko oikeen viihteellä vai kalsareiden merkeissäkö vedit lientä?
Moi kaikki!
Onnea siis jo jokin aika sitten plussanneille Essille ja Olivialle! Tekisi mieli jo onnitella myös Naksua! Oon todella todella toiveikkaana sun suhteen. Voisin olla jo varma, että se on oikea plussa. ++++
Omaan napaan: tällaisena hätähousuna testasin pe-iltana ihan harmahtavan hailakan viivan testiin. Se näkyi ehkä vain valossa käännellessä ja väännellessä, mutta jotain siinä näkyi ja mieskin näki sen. Perjantaina oli siis kp 26 eli olin liian aikaisessa ja mulla oli mammaksin 25 yksikköön reagoiva testi. Lauantai-aamuna oli siis pakko testata samanlaisella testillä uudestaan ja siihen tuli jo selvempi viiva testiajan kuluessa. Siis hailakka vaaleanpunainen viiva, mutta se näkyi jo ilman temppuiluja valon kanssa. Eli siis olen ehkäpä kaiketi plussannut!! Olo on vähän oudohko ja koko ajan on sellainen olo, että menkat alkais. Aion kyllä vielä alkuviikosta testata uudestaan, mutta kyllä se viiva siinä testissä on, vaikka haalea onkin.
Siispä Naksu: se apteekin oma reagoi kans 25 yksikköön ja voishan sullakin siinä näkyä jo jotain. Tsempppiä ja kerro heti kun testaat!
Fio, älä menetä vielä toivoasi, jos tätiä ei näy.
Halauksia ja plussapölyä kaikille! Sori omanapaisuus ja huonomuistisuus, mutta oon aika pökerryksissä tästä kaikesta.
Espree
Mahtavaa espree! Kylläpä on ollut haamujen viikonloppu :) Toivotaan että ne vahvistuvat siitä ensi viikon kuluessa. Ei kun uskotaan, ei vain toivota :)
Nyt tämä tyttö lähtee taas urheilusuoritusten pariin.
++++pölyä kaikille !
t. Afternoon
[color=red]Naksu[/color] ja [color=red]Espree[/color] toivottavasti plussanne vahvistuvat!!
Täällä tuhrutus alkanut, joten lokavauvaa ei ole meille tulossa. Nyt vaan tätiä odottelemaan ja uusin toivein uuteen kiertoon. Olisi kyllä ollut hienoa saada plussa, mutta täytyy jaksaa koittaa odottaa =).
Tämä kierto meni kuta kuinki näin:
JOS ovis oli, se oli kp8 ( lämpöjen aavistuksellinen nousu tapahtu pari päivää myöhemmin ja nippailujaki muka oli..)
Sitten ekan testin tehin viime viikon lauantaina jolloin kp oli 22 eli oviksesta oli tuolloin 14 päivää (maltoin olla niinki pitkään testaamatta :)) Ja silloin se roskishaamu tuli..
Seuraavana aamuna tyylipuhdas nega, samoin tiistaina (kp25) nega. Ja sitten luovuin toivosta.
Mutta nyt siis tilanne on ettei tätiä vieläkään näy ei kuulu. Ei edes tunnu siltä. Kai sitä vois testata jos ei tätiä tule, mutta kyllä minusta plussa olis periaatteessa pitäny näkyä jo tuolloin alkuviikosta..
Mutta katsotaan..
Ja Naksulle paljon plussapölyä että plussa nyt tulee!
Kaikille :*
Ootte ihania!
Fio, kp30
Hei kaikille!
Taidan vähitellen alkaa tutustumaan tähän ensikkojen pinoon, vaikkei yritys olekaan ihan vielä alkanut. Olen pinoutunut aiemmin tuolla syystoiveissa, mutta nyt saimme avopuolison kanssa sovittua, että yritys alkaakin jo toukokuussa. Itse yritän ehkä vielä vähän aikaistaa tuota, mutta saa nähdä, suostuuko siippa :)
Olen kesällä 22 vuotta täyttävä opiskelija Helsingistä. Samanikäinen avopuolisoni opiskelee myös, mutta käymme molemmat opiskelujen ohessa töissä. Olemme muuttamassa elokuussa uuteen omistusasuntoon Keravalle, joten siinä vaiheessa olisi vaaville sopivat puitteet kasassa :)
Olen noin vuoden opiskelun päässä alemmasta korkeakoulututkinnosta, ja avopuolisolla menee vielä kolme vuotta valmistumiseen. Hän on onneksi alalla, jolla työllistyminen näyttää varmalta. Se tuo vähän turvaa tulevaisuutta ajatellen. Toki on myönnettävä, että taloudellisesti saattaisi olla parempiakin aikoja vauvasta haaveilulle, mutta minkäs tälle vauvakuumeelle voi!?
Toivottavasti tällainen triplailijakin (toistaiseksi) istuu porukkaanne!
[color=blue]Tervetuloa kandivaihe!!Mukaan mahtuu:) Toivottavasti saat sen siipan pään käännettyä jo aiemmin.
Ja Espreetä varovaisesti jo onnittelen,eiköhän se plussa siitä vahvistu.mahtavaa. :)[/color]
Aivan mahtavaa piinaa Naksu, fio ja espree!!!! Nyt vaan tsempataan kaikille teille omat plussat!
Espreellähän peli näyttäisi olevan jo melko selvä, joten sydämelliset onnittelut!!!
Naksu, sinnittele vielä sen testauksen kanssa, niin saat sitten oikein vahvan tuloksen, kun testaat. R-hormonin määrähän lisääntyy joka toinen päivä.
Ja fio, älä rakas luovu vielä toivosta, jookos?
-Q-
Pitää tuottaa " pettymys" , en siis testannut vielä tänään. Ajateltiin että kun Aconillakin tuli vain roskishaamu (mikäli nyt ees merkkaa mitään) niin ei tänään apteekin omalla vielä näkyis mitään, se on kuitenkin vaan sen 25 yksikköä tunnistava... Mutta kyllä niin vahvasti menkkatunteet jyllää, itse asiassa nyt on jo samanlainen olo ku yleensä ku täti on jo saapunut... Ei auta muuta ku odotella! Kiitos Afternoon, Masu ja kaikki jotka jaksaa mua tsempata ja jänskätä mun kanssa!!!!!!!!