ENSKOJEN V.LOPPU
Kommentit (41)
Onhan täällä muitakin jo hereillä :O) Huomenta vaan kaikille! Mukava " kuulla" sinusta fio ja kaikki sympatiat tädin vuoksi.. Ensikierrolle parempi onni. Itse olen tikuttanut nyt 5pv ja tänään testi näytti 2 vahvaa viivaa, joten lh- taso ilmeisesti korkeimmillaan?!? Jotenkin hassua kun laskemalla oviksen olisi pitänyt jo olla mutta testi näyttää ihan toista???? Ollaan miehen kanssa pupuiltu kuitenkin tasaiseentahtiin ja usein, ettei nyt siitä ainakaan pitäisi klikata :O) Katsotaan nyt..
Eletään jänniä aikoja kaikki, tuli sitten täti kylään tahi ei.. Uusi pieni ihminen on aina ihana ja ihmeellinen asia ja kaikki mikä siihen liittyy iloneen ja pettymyksineen.
Hurjasti on pakkasta ainakin täällä helsingissä! Mittari kohonnut -20' c!!! Ei paljoa viitsi nenää ulkona näyttää kun pakollisen kauppareissun ajan. Tänään kaverit tulee kylään.. Ajateltiin pikkasen istua iltaan hyvän ruoan ja juoman parissa, ehkä saatetaan lähtä jonnekkin? Kyllä onkin jo sellainen olo, että haluan tuulettumaan.. Tekee pieninä annoksina hyvää!
Kaikille enskoille erittäin paljon plussapölyä ja hyvää viikonloppua!
- JP -
Ihanaa pakkaskeliä taas pukkaa, meillä täällä Pirkanmaalla oli aamusella -24 pakkasta. Nyt alkaa tuo aurinko vähän nostamaan lämpötilaa, mutta edelleen ollaan -20 puolella. Käväisin tuossa pikimmiten tekemässä lumityöt ja hurrr kuinka vilpoisaa oli. Nyt ei muuta kuin villasukat jalkaan ja sisäelämää tämä päivä. :)
Fio: Pahoittelut! :( Jotenkin tasaiseen negailuun on jo vähän tottunut, mutta tuollainen " toivon pilkahdus" ja sitten taas pettymys on aika rankkaa!!! Onko täti jo ilmestynyt vai vieläkö piinailet? (oon ollut taas vähän vähemmällä palstailulla, joten jotain on varmasti taas mennyt ohi...)
Onnea Olivialle ja Essille plussasta!!! Ja Twiggylle viivanvahvistujaistoivotuksia iso kasa! :)
Uusille kuumeiijoille TERVETULOA PORUKKAAN!
Moolille pahoittelut tädistä!!! :( Onpa huono tuuri, että miekkonen on juuri poissa silloin kun sitä eniten tarvittaisiin!
Laralei: Ihanaa, että lääkärikäyntisi meni hyvin ja sait mukavia uutisia!! Toivon, että sinulle tärppää pian!
oon@: hyvä idea toi sun merkkailusi. Itse oon merkkaillut vähän satunnaisemmin noita oletettuja ja tikutettuja oviksia... Pitäisi varmaan ryhdistäytyä asian suhteen. Ei muuta kuin hyvää työpäivää sinulle!
Jessicalle pahoitteluja tädin yllätyshyökkäyksestä!
Afterille pahoittelut ikävistä labratuloksista! Toisaalta hyvä, että tulivat ilmi ja saat lääkityksen, joka toivottavasti auttaa kohti omaa vauvaa!!!
Viiperolle tädinhäätämisvoimia ja ei kun uuteen kiertoon! :)
Masulle pahoittelut niin ikään ja tsemppiä!!!
Pepsikselle terkkuja ja toivotaan, että pahoinvointi alkaisi pian pikkuisen helpottaa!
Pitkästä aikaa täällä, pikaisesti...
Nyt en millään muista mitä kaikille kuuluu, joten älkää pahastuko! Olen kuitenkin pikaisesti lukenu joka päivä pinon...
Mooli: Voi paska! Sulla kyllä tuli tosi ajoissa toi täti, toisaalta hyvä ni ei joudu odotteleen. Itellä melko sama tilanne, tätiä odottelen minä päivänä hyvänsä. Vatsassa oli koko viime yön sellainen tunne, että epäilystäkään ei enää ole! Ja me sentään pupuiltiin joka päivä, et ei hyvältä näytä!!!! Ymmärrän siis v***tuksesi...
Plussanneille onnea!
Fio: voi kökkö miten kävi! Itellä oli viime kierrossa kanssa tollanen toivoa antava, voin kuvitella miten pettynyt olo sulla on! Voimia!
Uusiakin varmasti oli tullut taas joukkoon, tervetuloa!
Sain unen päästä kiinni noin kello viis yöllä, joten voitte kuvitella varmaan miten väsyny oon! Tän kaiken " alakuloisuuden" lisäks sit vielä unettomuuttakin pukkaa, toinen yö jo peräkkäin. Hermoja siis koetellaan, eikä yhtään sen vähemmän mieheni hermoja! ;) Mutta oon tällä viikolla jo saanut lohtulahjoja monta, yhtenä päivänä sain maailman suloisimman nallen, jolla on huppari päällä ja eilen se tuli valtavan tulppaanikimpun ja punkkupullon kanssa kotiin... Aika ihanaa minusta!
No, nyt aamupalan tekoon!
[color=DarkSlateBlue]Täällä menossa rauhallinen aamu: mies on kaverinsa luona ollut saunomassa eilen ja kotiutuu vasta päivällä. Itse kukuin hyvän matkaa tämän päivän puolelle viime yönä ja nyt aamu-unet venyi yli kymmeneen. Ihanaa on kuitenkin ollut lukea lehteä rauhassa ja hörppiä smoothieta ja kahvia... =) Nuo smoothiet tuli tutuiks viime viikonlopun reissulla, kun kummitäti oli saanut uuden hienon tehosekoittimen ja teki niitä meille aamiaiselle. Itse käytin sauvasekoitinta ja heitin joukkoon vaniljajugurttia, banaania, appelsiinimehua ja mansikkaa - ja kylläpäs tuli hyvää. Kokeilkaapa!
Täälläkin pakkanen taas paukkuu yli kahdessakympissä. Mutta päivästä tulossa sen verran kiiruinen, ettei sitä ehdi huomata muuta kuin autoon livahtaessaan. Pitäisi saada opiskelujen loppuprojektin raportti kirjoitettua ja sitten ne kummitytön synttärit ja illalla vielä treenit, joten on hyväkin, että aamun otti ihan rauhassa...
Voi kurjaa, fiorella, että testit sua noin kiusas - voimia sulle jatkaa taas uuteen yritykseen! Ja onhan uus koti aika hyvää lohduketta, tai ainakin vähän pitää ajatuksia muualla.
Jepenillä on menossa jänskät päivät, tapahtuukos se ehkä ihmiselämän kaikkein kriittisin hetki näinä päivinä - eli saakos uusi vauva alkunsa... Peukut pystyssä täällä!
keinuheposelle ja kaikille muillekin oikein aurinkoista päivää ja +++++tuulia!!!!
-Amy-[/color]
Moi Fio, pitkästä aikaa. Pahoittelut ettei sitä toista viivaa sitten tullutkaan :( Se on aina niin kova kolaus. Nimim. kokemusta on. Jepen: onnea ovisplussasta ja tsemppiä vällyjen väliin :)
Larelei: hienoja uutisia sinulle lääkäristä! Kun se on kerran tärpännyt niin varmasti helpommin tärppää uudestaankin. Keinuhepo ja Diotima: kiitos pahoitteluista. Kävin vähän ¿syvällä¿ niiden testien jälkeen ja nenäliina jos toinenkin tuli kulutettua, mutta ei kai sitä pitäisi vielä luovuttaa. Otetaan ne toiset testit kunhan täti tulisi ja sitten vasta surraan jos on suremista. Mies sanoi lohdutukseksi, että niin kauan on toivoa kun ei ole sanottu että ¿mitään ei ole tehtävissä¿.
Naksu: sullahan on ihana mies kun noin lahjoo :) Meillä se ei oikein ymmärrä noiden lahjojen päälle, on niin jalat maassa tyyppi ettei tajua että toinen vois olla innoissaan pikku romantiikasta :)
Twiggy77 ¿ sullahan on jännät paikat. Oletko testannut uudestaan? Pepsille voimia pahoinvoinnin kanssa. Pahoittelut tädistä Hippux ja mooli.
Nukuin tänään kahteentoista. Mahtavaa, suosittelen :) Ehkäpä nyt taas jaksaa odotella sitä tätiä ja uusia testejä.
Viikonloppua enskat
t. Afternoon
Afternoonille suuret pahoittelut!!! Kyllä se siitä!!! *halaa*
Joo, ei toi munkaan mies mikään romantikko oo - tai ei oo aina ollu.. Nyt tän vauvahaaveen myötä siitä on pieni ihme tullut esiin. ;) Kävi just äsken tossa halaamassa ja kuiskasi että " oot urhea tyttö!" =) Testasin nimittäin äsken negan, eli tuntemukset osoittautui oikeiksi. Ja miehen kaveri on täällä kylässä ni pitää olla vaan ku ei mitään... Siitä siis toi urhea! ;) Kyllä on taas pettynyt olo vaikka ois pitäny olla valmistautunu, en tosin tiedä voiko tohon olla valmistautunu... No, näin täällä siis!
...halauksia sinnekin! Ei olisi joskus nuoruuden huumassa uskonut, että se yksi viiva siinä testissä saa ihmisen niin surulliseksi :( Silloin kun joskus testasi niin jännitys oli toiseen suuntaan....
Mutta eikö me taas nousta tästä suosta :) Yhdessä, koko enskaryhmän voimin !
t. A
Isoja halauksia pettyneille ja onnentoivotuksia plussanneille. On tämä niin ihana kanava purkaa sisintään tai kertoa iloistaan. Emme ole kertoneet vauvahaaveiluista kenellekään ja tämä on ainoa paikka missä saan hehkuttaa tai olla hehkuttamatta. En juurikaan tänne kirjoittele, vaikka aktiivisesti luenkin, mutta jo tieto siitä että täällä kuunnellaan helpottaa. Kiitos siitä teille :)
Lauantai on mennyt leppoisasti. Kävin saunassa ja tein ruokaa, mies on töissä iltaan asti. Aamun pakersin koulutehtävien kanssa ja iltapäivän töitä tehdessä. Kp on 13/29 ja pupuiltu on ahkerasti, eihän vara venettä kaada.
Mukavaa viikonloppua kaikille.
Vai tarkottaaks mitään?! Tein siis sen testin yli kaks tuntii sitten. Nyt meinasin näyttää miehelle, salaa sujauttaa testin yhtä viivaa, ja siinä olikin kaks viivaa!!!!!! Haalea, vaalea, mutta ihan selvä viiva! Menkkakivut voimistuu, tuntuu että kohta hulahtaa... Mutta miks siihen tulis ollenkaan viivaa jos ei hormonia ois???? Apua, sekoon kohta!!!! Kyseessä siis Aconin 10, onko kokemuksia??? Nyt kp25...
Olen samaa mieltä Ippuliinin kanssa, että täälä saa purkaa sisintään ja jutskata sellaisista asioista, joita muille ei voi kertoa. Tuntuu, että oma ukkokin on jo näyttänyt kyllästymisen merkkejä, kun en muusta kuin vauva-asioista osaa puhua. Vaikka olenkin ihan uusi jäsen täälä niin silti olette toivottaneet tervetulleiksi.
Vähän meinaa tympäistä, kun olin niin haaveillut, että nyt heti ekalla kierrolla pistetään töpinäksi, mutta mulla onkin lääkärissä kontrollikäynti aiemman sairauden takia ja ajateltiin oottaa sen aikaa, että sielä selviää onko kaikki lopullisesti ok ja vasta sen jälkeen yritetään tosissaan. Taitaa tosin niin käydä, että sen lääkärireissun jälkeen on jo eka ovis mennyt. Tosin kyllähän ne vipeltäjät jonkin aikaa jaksaa elellä ja odotella...No, muutenkin ajateltiin odotella ekat luomut ihan varmuuden vuoksi, että enimmät pillerijäämät hajoaa elimistöstä. Olen sellainen ihminen, että haluan ottaa asiat varman päälle. Silti vaan, kun kuume on niin kova, niin jokainen päivä odottamista on liikaa...
Tuliks se haaleen vaalee viiva siihen aconiin huomattavasti testiajan jälkeen? Aconin ohjeissahan oikein painotetaan että vain max 10 min testin teon jälkeen se on luotettava. En osaa sanoa miten sen jälkeisiin haamuihin pitäis suhtautua.
Mä oon nuo omat plussani testannu acon10:llä (oli pakko testata kahteen kertaan kun tuntui niin uskomattomalta). Molemmilla kerroilla viivat tuli jo testiajan puitteissa.
Nyt sulla onkin sitten vuorostaan jännät paikat... Jos ei tätiä kuulu niin testaa parin päivän päästä uudelleen. Ja ne menkkamaiset kivuthan voi olla alkuraskausoireitakin... Tsemppiä!! bdbdbd
No niinpä niissä sanotaan.. Mut oon ajatellu et se tarkottaa negan suhteen, että plussaviiva voi hävitä testin kuivuessa, joten se ei siinä kohtaa enää ois luotettava. Plussan kohdalla en tiedä. Toivotaan et ois noin ku ite olin ajatellut - yritän varmaan vaan uskotella itelleni et se jotain merkkais!
Juu, toivotaan plussaa sulle!! Pidä täti poissa ja testaa alkuviikosta uusiksi, sullahan oli vielä kp:tkin aika pienet eli jos sitä hormonia siellä jo olis pikkiriikkinen määrä ja se haamu siitä vahvistuis...
Wow Naksu, sullapa meni jännäksi tämä lauantai-ilta!!! Onko lisätestejä kaapissa? Testaa heti aamulla uudestaan (jos saat nukuttua). Olisipa se sittenkin plussaaaaa.....:)
Saunanraikkaana
Afternoon
Minä myös olen Ippuliinin ja hoytin kanssa samaa mieltä että tämä on oikein mainio paikka lueskella ja kirjoitellakin. Mieheni alkoi myös näyttää vähän kyllästymisen merkkeja kun jauhoin aluksi pelkästään sille kuumeilu juttuja. Nytten se jo utelee että mitstäs siellä nyt keskustellaan taitaa sitäkin kuume vaivata vaikka yritääkin harata vastaa ; ) Eikä oikein ole ketään kelle kertoa ja muutenkaan en halua mitään vauvanhankkimis hälyä ympärilleni sillä ainakin anoppini on kuumeillut minunkin puolestani jo monta vuotta =)
Naksulle paljon peukkuja!!
täällä on peukut ja varpaatkin pystyssä että plussa vahvistuisi!!!!!!
Ei oo kokemusta, kun kerran vaan oon ite testannu ja sillonkin puhtaan negan, mutta mutu tuntumalla ajattelisin että ei kai se viiva ihan tyhjästä siihen pamahda, täytyy olla hormoni joka sen siihen tikkuun piirtää. Ei muuta kuin uutta testiä, parin päivän päästä tai vaikka jo huomenna jos et malta oottaa :) Tsemppiä bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
Fio, pahoitteluni... En voi ees kuvitella, varmasti suuri pettymys ja epätoivon tunne... Toivon ja uskon että vielä sen ihan oikean plussan saat!
Hoyt, itse lopetin pillerit joulukuun lopussa, ja niin malttamaton kun olin niin heti lähdettiin täysillä yrittämään. Ekat luomumenkat tuli kuitenkin muutama päivä sitten, ja nyt on lähdetty uuteen yritykseen. Sitähän suositellaan odottamaan ekoja luomumenkkoja, mutta en oo ainakaa koskaa kuullu muuta perustelua kun lasketun ajan tarkempi määrittäminen. Joku tuolla kirjoitti että pillerin jäämät poistuvat elimistöstä viikossa, eli sinä aikana kun muutenkin olisi tauko viikko. Varmaa tietoa toki mulla asiasta ei ole. En siis usko että sikiölle oisi vasta lopetetuista pillereistä haittaa, tokihan asian voi asiantuntijalta varmistaa jos askarruttaa. Joka tapauksessa: tsemppiä yritykseen :)
Kp 6/28-32, täällä aloitellaan pupuiluja uudella innolla :)
Hyvät lauantai-illan jatkot kaikille ensikoille!
Joo, Afternoon, jännäks tosiaan meni! =) Kyllä täytyy sanoa et ei voi muuta ku toivoa, vaikka kuinka yritetään hillitä itteemme! Miehenkin naama meni kyllä niin hymyyn ku sen viivan siinä näki, vaikka se nyt aina yrittää olla itse tyyneys! Yksi apteekin oma ois kaapissa, mutta sillä taitaa olla huomenna liian aikasta testata? Hitsi kun en noita aconeita nyt sitte ostanu enempää!
Viiperon kanssa myös samoilla linjoilla, luulis et siihen tosiaan tarvitaan sitä hormonia jotta viiva tulee, eihän se muuten oo mistään kotoisin! Enkä kyllä koskaan aiemmin oo aconilla siis saanu edes roskishaamua, eka kerta siis!!!!!! Jaiks, jos pari viime yötä on menny valvoessa ni arvatkaas miten käy ensi yön!!!! ;)
Kiitos ihanat ensikot ku jännäätte meidän kanssa, ootte ihania!!!
Voi Naksu, sulla on aika jännät paikat! Kunpa se olisi ihka aito oikea plussa!!! Toivotaan hirveästi sitä! Yritä nukkua edes vähän niin jaksat sitten testailla lisää...
Sulla on muuten ihana mies, kun lahjuksia ostelee ja kuiskailee ihania juttuja. Tuollaista kaipaisin minäkin, mutta kun aina joutuu muutenkin pyytää miestä viereen. Hän kun viettäisi koko elämänsä tietokoneen äärellä. =)
On muuten ollut kamala tarve miehen läheisyyteen. Onko teillä kellään samoja " oireita" ollut? Haluais koko ajan haleja ja läheisyyttä. Se on niin kivaa =)
Aloitin tänään greippimehun juonnin. Se olikin yllättävän hyvää, verrattuna siihen kun ekaa kertaa sitä maistoin. No saa nähdä mitä sanon viikon kuluttua. Ja sitten oviksen jälkeen voisi maistella sitä punkkua. Jos nyt sitä ovista löytää. Ostin tänään Aconin ovistestejä, vaikka ei pitänyt. Toivottavasti se pirun ovis löytyy ja pupuilut osuisi juuuuuuuuri oikeaan aikaan!!!! Mitään muuta en tällä hetkellä toivo!!! Voi olla että se meidän jokapäiväinen pupuilu nyt jää pelkästään sinne oviksen paikkeille, vaikka aluksi suunnitelmat oli toiset....
Hyvää yötä!
+++++
Eihän tällaisen jännitysillan jälkeen malta edes itse nukkua!! Heti uuden testin jälkeen meille kipin kapin kertomaan tulos Naksu :) !!
Masu06: sama vika rahikaisella, mun mies on kans sellainen tietsikkanörtti että oksat pois. Sanonkin usein että se on enemmän naimisissa sen läppärin kanssa kuin mun :), vaikka toisaalta, tässä me istutaan monesti vieretysten koneilla. Minä näillä sivuilla ja se jollain nörtti- tai musiikkisivuilla :) Laatuaikaa nääs :)
t. A
Hui kun tuli typerästi tuo otsikko.. Anteeksi.
Kaikille kaivanneille rutistuksia!!
Niinhän siinä kävi ettei viiva vahvistunut, eli sen kyseisen testin täytyi olla viallinen, ainaki vähäsen.. Ja nyt on ollu koko viikon pieni v....us päällä ja olen surua peitelly näillä meidän muutto touhuilla.. Kyllä itsensä saa pois näistä ajatuksista kun oikein tahtoo.
ESSILLE JA OLIVIALLE OIKEIN PALJON ONNEA!!! Toivotaan että asukki pysyy mukana loppuun asti!
+++Plussapölyä+++