Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettääkö mies?

04.02.2006 |

Epäilen kovasti, että mieheni pettää. Jotain on ihan varmasti menossa. Nainen on samassa työpaikassa. Meillä 14 yhteistä vuotta, kaksi lasta ( 6 ja 9v). Koitan kovasti ottaa asioista selvää. Naisen nimi, puhelin ja osoite on tiedossa. Mieheni on tällä hetkellä lomaristeilyllä miespuolisen ??? työkaverinsa kanssa. Olen alentunut tutkimaan mieheni kännykkää. Epäilen , että suhde?? alkanut pikkujouluissa. Pitäisi varmaan jutella miehen kanssa, mutta en oikein uskalla, yritän vielä varmistella tietoja enkä kehtaa sanoa, että olen lukenut tekstiviestejä. Yritän jatkaa tutkimuksia.

Auttakaa miten kännykällä voi soittaa niin, ettei oma eli soittajan numero tule näkyviin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kioskilta saa jotain sellaisia pre paid -liittymiä joissa ei välttämättä näy soittajan nro? ei kannata kuitenkaan alkaa häiriköimään puhelimella...Mielestäni kännykkää tms voi tutkia, aika ihmeellistä jos puolisolla on jotain sellaisia salaisuuksia joita ei saisi nähdä, vaikka lain mukaan se kai on luvatonta. Eipä tuo asia taida muuten selvitä kuin suoraan kysymällä, ota asia puheeksi miehen kanssa, kyllähän sitä nyt omalta mieheltä uskaltaa asioita kysyä.

Vierailija
2/7 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimen asetuksista pitäis löytyä kohta josta saa laitettua oman numeron pois näkyvistä... eli silloin soitat toiselle tuntemattomana numerona.

Koita saada myös asia puhuttua miehesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim. #31#040 6060600.

Vierailija
4/7 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta viattomastakin tapahtumasta, jos ne ovat irroitettuna yhteyksistään, voi tehdä vääriä johtopäätöksiä. Jos tekstareita on sinkoillut, ne voivat olla myös työasioita, eivätkä tarkoita mitään suhteeseen viittaavaa, ovat vaan esim. työn sujuvuuden kannalta joutuneet tekemään enemmän töitä yhdessä tms. Väärä syyttely voi myös johtaa kannaltasi vääriin tuloksiin.

Ehkä kannattaisi otta rauhallisesti ja pähkäillä, kuinka hyvin tunnet miehesi, olette eläneet jo pitkään yhdessä, ja tunnet hänen ajatusmaailmansa, sopiiko tämä kuvio vain pettämiseen vai voiko olla takana vain normaalia asioiden hoitoa ja kollega sattuu vain olemaan vastakkaista sukupuolta. Kannattaisiko puhua ensin miehesi kanssa, vailla syyttelyä, niin saat selkeämmän kuvan, mikä on homman nimi? Jos kyseessä olisi normaali työasioiden hoito yms. voit soitteluilla myös hankaloittaa miehesi työntekoa ja voit itse myös näyttäytyä työkavereiden silmissä hieman omistushaluiselta tai hassulta.

On kyllä todella vaikea sanoa näin viestien perusteella yhtään mitään, mutta toivon kovasti, että löydät hyvän ratkaisun ongelman selvittämiseen!

Vierailija
5/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Samassa työpaikassa on nainen

2. Mies on jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa risteilyllä

...perusteella olettaisin, että ei hyvältä näytä.

Ja ensimmäinen neuvoni ei todellakaan ole yksityisetsivän palkkaaminen, vaan ehkä auttaisi jos puhuisit miehesi kanssa. On raastavaa kuulla omaa vaimoa huolestuttaneesta asiasta tyyliin " olen nyt jutellut kahdeksan kaverini kanssa, ja ajattelin kertoa sinullekin" .

Itselläni on kollegana nainen, jonka kanssa olen alusta asti tullut toimeen parhaiten tässä työyhteisössä. Eikä se ole tietääkseni kotosalla mitään kännykkäsurffauksia aiheuttanut, vaikka yhteydessä ollaan vapaa-ajallakin.

Tosin, nykyään tämä nainen on miehensä kanssa hyviä ystäviämme.

Avoimuus kunniaan, PUOLIN JOS TOISINKIN.

Vierailija
6/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Samassa työpaikassa on nainen

2. Mies on jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa risteilyllä

...perusteella olettaisin, että ei hyvältä näytä.

Ja ensimmäinen neuvoni ei todellakaan ole yksityisetsivän palkkaaminen, vaan ehkä auttaisi jos puhuisit miehesi kanssa. On raastavaa kuulla omaa vaimoa huolestuttaneesta asiasta tyyliin " olen nyt jutellut kahdeksan kaverini kanssa, ja ajattelin kertoa sinullekin" .

Itselläni on kollegana nainen, jonka kanssa olen alusta asti tullut toimeen parhaiten tässä työyhteisössä. Eikä se ole tietääkseni kotosalla mitään kännykkäsurffauksia aiheuttanut, vaikka yhteydessä ollaan vapaa-ajallakin.

Tosin, nykyään tämä nainen on miehensä kanssa hyviä ystäviämme.

Avoimuus kunniaan, PUOLIN JOS TOISINKIN.

Vierailija
7/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kertoa että olet lukenut kännyä, niin ei ihme jos pettää... No ei vaiskaan, eihän nää asiat mitään helppoja ole. Jospa puhuisit miehesi kanssa, kerro että olet huolissasi etkä haluaisi erota, siis tarkoitan että älä ala syytellä vaan kerro omista tunteistasi. Onko hänellä taipumusta valehdella sinulle vai onko sinusta tullut mustasukkainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi