Lue keskustelun säännöt.
Tunnetko yhtään homoa tai lesboa?
04.02.2006 |
millaisia ovat? Pitävätkö stereotypit paikkansa?
Itse tunnen yhden lesbon ja yhden homon. Nainen on melko miesmäinen ei käytä meikkiä jne... mies taas on pikkuisen naismainen, mutta ei välttämättä huomaisi että hän on homo jos ei tietäsi.
Molemmat aivan ihania ja hauskoja suvaitsevaisia ja huumorintajuisia ihmisiä!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen pelannut jalkapalloa 20 vuotta ja kyllä sinne joukkoon mahtunut aika monta lesboa. Kaikki mukavia naisia ja hyviä futaajia. Ei erityisen miesmäisiä yhtä lukuunottamatta.
Tässä taannoin sain melkoisen ryöpyn niskaan liittyen hedelmöityshoitolakiin eräältä lesbolta. Huhhuh... jäi sellainen olo, että vain ja ainoastaan lesbotovat oikeassa hedelmöityshoitolain suhteen ja kaikki muut väärässä. Erehdyin kysymään keskustelumme lomassa, että eiö se tunnun nurinkuriselta, että miesparit voisivat hommata lapsen, kun eivät siihen luonnollisinkaan keinoin pysty... auts. Väärä kysymys.
Jokaisella kuulemma on oikeus lapseen, oli mies tai nainen ja oli parisuhteessa kenen kanssa vaan. No, minun mielestä se ei niin ole. Kenelläkään ei ole mitään oikeutta lapseen, jokaiselle lapsi on taivaan lahja, onni joka on suotu. Mutta eipä tämä nainen perustelujani kuunnellut, ei antanut edes puhua. Lopulta huusi minulle pää punaisena, että olen homoja pelkäävä huora.
Niin tai näin.. miksi vain lesboilla tai homoilla olisi oikeus mielipiteisiinsä?
Että sellasta. :)