Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotteko enkeileihin...oletteko nähnyt niitä?

Vierailija
03.02.2006 |

Ei sitten mitään vitsejä tänne.Itse en ole ainakaan suoraan nähnyt mutta kerran metsässä näin jotain todella kirkasta mutten uskaltanut katsoa.Saatto tosin olla joku valo vain.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä uskoisi, vaikka näkisinkin.

Vierailija
2/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta henkimaailmaan kaikkinensa, mulle suojelusenkeli on oma henkioppaani, johon olen ollut lapsesta saakka yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla suojelusenkeli?

Vaiko vain niillä, jotka uskovay enkeleihin?

Missä äitinsä polttamien lasten suojelusenkelit olivat? Kahvitauollako?

Vierailija
4/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on suojelusenkeli - joskus kamalat tapahtumat ovat vaan osa sielun oppimista - eivät ole kahvitauolla vaan apuna selviäämään pahasta tai sitten apuna seuravaan elämään

Vierailija
5/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse enkeli.

Vierailija
6/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänkin voi varjella ihmistä vain Jumalan antamissa rajoissa. Kun lapsi on poltettu, enkeli on ollut hänen vierellään antamassa hänelle voimia, rohkeutta ja rauhallisen siirtymän ajasta iäisyyteen.

Ja kuten edellisestä voi päätellä, uskon enkeleihin. Koskaan en ole nähnyt, mutta olen tuntenut enkelin läsnäolon.

Vierailija
7/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä niinsanotut enkelit ovat AINA paikalla, kun jotain EI satu.

Mutta jos joku kuoleekin onnettomuudessa, niin sekö onkin jumalan tahto?

Pliiiiiiis....

Vierailija
8/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä pitäis varmaan kysyä joltain, joka niihin uskoo, kristityltä kenties?

Mun henkioppaani on ikäänkuin tukijani henkimaailman puolelta. Ihan samanlainen sielu kuin kuka tahansa meistä, mutta pidemmälle kehittynyt, eli pystyy oman opiskelunsa ohessa ohjaamaan vähemmän kehittyneitä sieluja.

Ihmisellä on vapaa tahto täällä fyysisessä maailmassa kaiken suhteen, siihen ei henkiopas puutu. Jos ihminen tarvitsee herättelyä tai muistutusta elämässään, henkiopas auttaa siinä.

Ennen syntymäämme tänne, me itse valitsemme vanhempamme ja tulevan elämän tiemme. Itse haluamme tietyt olosuhteet oppiaksemme jotain, mitä haluamme oppia. Tämä ei silti tarkoita sitä, että kaikki olisi ennalta määrätty, vaan meillä on useita mahdollisuuksia elämässämme, niissä olosuhteissa mitkä olemme valinneet.

Joskus valitsemme itsellemme kauheitakin kohtaloita, siihen ei henkiopas vaikuta.

Tämä on tieto, joka minulla on sisimmässäni ja jo lapsena tiesin näistä asioista, eli kukaan ei ole niitä minulle opettanut. Ne vain ovat minussa ja tieto kasvaa koko ajan.

Vähän vaikea selittää näitä...mutta kaikkien korvat avautuvat joskus ja kuulevat totuuden.

t. se, joka kirjoitti jo henkioppaasta, en muista numeroa

Vierailija
9/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen ihminen kuolee silloin, kun hänen aikansa päättyy. Ja tuon ajan päättää Jumala, elämän ja kuoleman Herra.

Vierailija
10/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei ole ruusuilla tanssimista. Siksi kun jotain tapahtuu, on enkeli vierelläsi. Siksi pitää olla kiitollinen elämästä. Kuolemme joka tapauksessa..

Vierailija
11/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole krístitty, mutta minulle suojelusenkeli on sama kuin henkiopas

T se joka puhuu sielun oppimisesta ( en muista nroa )

Vierailija
12/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kuitenkaan nähty oikeasti.

Vierailija
13/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkeli voi auttaa mutta ei muuttaa tapahtumia, eli enkeli on tukena vaikealla hetkellä esim kuoleman lähestyessä,

Vierailija
14/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sanotaan johtuvan siitä, että enkelit tulevat leikkimään nukkuvien vauvojen kanssa. Miten muuten nukkuva vauva osaisi hymyillä?

Vierailija
15/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Sen sanotaan johtuvan siitä, että enkelit tulevat leikkimään nukkuvien vauvojen kanssa. Miten muuten nukkuva vauva osaisi hymyillä?

Vierailija
16/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollenkaan aivosoluja, MITÄ?

Vierailija
17/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai uskon kun uskon jumalaankin. En ole nähnyt enkeliä.

Vierailija
18/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko kaikilla suojelusenkeli?

Vaiko vain niillä, jotka uskovay enkeleihin?

Missä äitinsä polttamien lasten suojelusenkelit olivat? Kahvitauollako?

Vierailija
19/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin maininnut, että minulla on enkelikokemus, mutta en halua antaa sitä täällä reposteltavaksi. Kannattaa uskoa, että vaikeimmallakaan hetkellä ette ole yksin, ja olla siitä kiitollisia, niin siten myös tulette huomaamaan suojelusenkelienne läsnäolon.

Vierailija
20/23 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva välillä hymyilee tyhjälle ilmalle iloisesti kuin näkisi jonkun tutun ja ryömii lähemmäs ja katsoo taas ylös ja hymy kirkastaa kasvot.

Olen miettinyt, että mitähän näkee...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi