Ero ja vanhempien vastuun jakaminen
Suututtaa tää eroaminen niinkin tyhmän asian takia, kun se että nyt mies pääsee kuin koira veräjästä lasten kanssa olosta. Itse olen hyvin perhekeskeinen tyyppi ja tykkään tehdä lasten kanssa kaikkea. Perheen kasassa ollessa miestä ei lasten kanssa olo kiinnostanut eikä muutenkaan ollut osallistuva perheen isä. Tosin teki melko paljon töitä, mutta olen kuullut kerrottavan että jotkut muutkin työtätekevät panostavat perheen yhteiseen aikaan ja ihan vapaaehtoisesti.
Nyt kun ollaan erottu, mua ottaa pattiin se, että se sai ikään kuin uuden elämän vapauksineen. Lapset on sen luona n. 4 pv/kk. Itse saan suunnittella koko tulevaisuuteni lasten kautta. Tosin en kyllä ilman heitä pystyisi elämäänkään. Mutta että toiselle jää vastuu ja toinen saa vapauden, typerää....
Ja yllätyksiä voi tapahtua koska vain. Oma exäni oli monta vuotta samanlainen kunnes yhtäkkiä ääni kellossa muuttui ja nyt on täysipainoisesti lasten elämässä mukana, soittelee ja näkee heitä viikottain. Joskus ovat monta viikonloppua peräkkäin isällään.