Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronpa teille perheemme kuulumisia. Soitin miehelleni vähän aika sitten ja hän kertoi...

Vierailija
03.02.2006 |

tuovansa pitsaa mukanaan, kun tulee töistä. Kommentoikaa hei meidän tilannetta! Onks tää hyvä vai paha? Onko muilla vastaavanlaista tilannetta tai kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies lähti just hakemaan pitsaa. Mä jäin tänne kotiin itkemään...

Vierailija
2/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajat takaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sit mietin jättäsinkö mieheni vai jatkasko? Ei edes tiedä hyvää pitsamestaa :(

Vierailija
4/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että tuohon tilanteeseen tarvitaan kaksi; toinen pyytää pitsaa ja toinen tuo. Tsemppiä! Keskustelu auttaa. Jos sinua yhtään lohduttaa niin minäkin pyysin äsken miestäni tuomaan pitsaa tullessaan. Mieheni tulee tosin kuntosalilta, joten meillä ei ihan sama tilanne.

Vierailija
5/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan skitso ukko.

-3-

Vierailija
6/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en ymmärrä nelosen viestiä. Tuot lapsille ruuaksi munää? Miehesi antaa munää? Pitsassa on munaä?

Vierailija
7/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miestäni tuomaan mulle kaksi siideriä! Tsemppiä teille.

Vierailija
8/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä huolesi:( Useimmiten kaikki on kuitenkin loppujen lopulta ok. Työkaverin naapurin serkun mies oli lopulta tuonut perhepizzan;-) Arvaa, oliko emäntä jo ollut kasseja pakkaamassa;-)

Vierailija
9/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä niin vaikeaa tämä parisuhde! Toinen tekee vain tuollaisia vastuuttomia päätöksiä!

Vierailija
10/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin suorat sanat, että tunkekoon pitsat ahteriinsa. Mä olen aina sanonut pitäväni enemmän kiinalaisesta.

Luojan kiitos mun mies ei ikinä tuo mitään, eikä tosiaankaan käy kuntosalilla!

Vierailija
11/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin meillä. Mies tuli tänään kotiin aikaisemmin kuin normaalisti ja vei minut kebabille!!!

Voitko kuvitella kuinka järkyttynyt olin. Ensin en tajunnut sanoa mitään muuta kuin kiitos, senkin myyjälle. Kun tulimme kotiin meni mies nukkumaan sen jälkeen...

Nyt vasta alan tajuta mitä on tapahtunut. En viitsi kertoa tuttuille koska kaiken sen jälkeen hän toi minulle vielä kaljan kun pyysin.

No pitkä avioliitto kai on yksi syy miksi tähän on tultu, vaikka olen kyllä kuullut että joissakin suhteissa tälläistä on ollut jo alussakin, ei onneksi meillä.

Vierailija
12/12 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten on vielä niin vaikee keskustella asioista.

Mä ehdotan seuraavaa: molemmat laitatte paperille eri ruokia mistä pidätte ja mitkä teidän mielestä sopii mihinkin päivään. Sitten kumpikin saa rauhassa lukee toisen listan ja sit keskustelette asiat halki ihan kunnolla. MLL:lta saa hyviä lastenvahteja niin saatte ihan kahden yrittää vielä pelastaa parisuhdetta.