Vanessa-Odessa ja Alissa?
Miksei se voi olla Alisa? Tai Alissa on just erikoisuuden eikun samaisuuden tavoittelua. Ihan Nico-Mico-tasoa. =))))))))
Kommentit (12)
Paavo ja Päivi Lipposenkin lasten nimet ovat samanpäätteisiä: Cecilia, Emilia ja Sofia.
Cecilian sukunimi vaihdettiin pian Paavon ja Päivin avioliiton jälkeen Lipposeksi. Mm. Cecilian isältä ei kysytty mitään asiasta ja hän oli mm. iltapäivälehdissä kritisoimassa asiaa.
jolloin isän kritisoinnit ei paljon auta. Jos on yhteishuoltajuus niin sukunimeä ei saa mennä omin luvin muuttamaan.
Niinkuin Elissakin. Mm. Alvar Aallon toinen vaimo oli nimeltään Elissa.
Isä on jäänyt aivan sivuun. Lasten nimet voivat olla keskenään samantyylisiä, mutta minusta ei ole oikein laittaa samantapaisia nimiä kuin toisella vanhemmista.
Mutta pääasia, että ovat itse tyytyväisiä ratkaisuunsa.
Isän puolelta tulee sukunimi.Siinä on isälle ihan tarpeeks. Siks mun mielestä äiti saa päättää etunimet!!!!!!
Onhan se voinut olla isä, joka on kovin ihanstunut lasten äitiin ja hänen nimeensä ;))))))))
Näin muistelisin ainakin...
Ja onhan se kiva, että perheen naisväellä on samantyyppiset nimet. Jos he saavat vielä lapsen ja se on poika, niin voihan olla, että se vuorostaan mukailee Jarin nimeä.
Sitäpaitsi. Vanessa, Odessa ja Alissa ovat mun mielestä kaikki kauniita nimiä. Etenkin tuo Alissa on tosi kaunis! Ja Odessasta mulla tulee mieleen oodi.
musta etunimi saa olla lähellä äitiä koska isältä tulee yleensä se sukunimi..siks vastaus tarkoitettu kybälle t nro 12
Odessaa en taas ymmärrä ollenkaan. Onneksi sukunimi ei sentään ole mikään Mäkinen tms.
niin varmasti kun äidillä ja siskolla on -ssa-loppuiset nimet niin nimi Alisa vääntyisi Alissa-muotoon ihmisten suussa.