Mun sisuksissa velloo paha olo!!!!!
En tiiä minne purkaisin itteäni ja en muuta paikkaa keksiny, anteeksi!!!
Mutta mua väsyttää niin paljon kahden pienen lapsen kanssa olla kotona. Mua hävettää sanoa näin kun lapseni on mulle eläämääni tärkeämpi asia, mutta kun jotenkin on niin väsynyt, että jokainen lapsen pyyntö tuntuu työltä...
Voinko olla jotenki masentunu....mä en uskalla edes lääkäriin mennä!!!!
Kommentit (3)
Kaikille tulee paha ja väsynyt olo joskus, av-supermammoillekin :-) Emme me ole mitään koneita, jotka jaksavat nakuttaa päivästä toiseen ilman huoltoa ja taukoa. Nyt on aika pyytää apua vaikka ihan suoraan miehelle, äidille, anopille tai jollekin kaverille sanomalla, että tarvitset omaa aikaa ja mielellään säännöllisesti. Tarvitset vaikka harrastuksen, jossa käyt kerran tai kaks viikossa, tai vielä parempi, miehesi voi harrastaa/kyläillä lasten kanssa vaikka kerran viikossa niin, että saat olla yksin kotona vaikka yhden illan viikossa. (Mulle toimi tämä jälkimmäinen paljon paremmin kuin mikään harrastaminen, jota en jaksanut puolikuolleena ajatellakaan.
Jos et uskalla mennä lääkärille (miksi et? Suomalainen en perkele valita-mentaliteetti joutaa joskus romukoppaan) niin ota asia ihan suoraan puheeksi neuvolassa, hekin osaavat auttaa eteenpäin.
Tulee tiuskittua ja oltua erittäin vetämätön ja laiska. Ja tosiaan, lapsen pyynnöt tuntuu joskus siltä, että ei jaksa!!! Jaksan olla paljon pirteämpi äiti kun olen päivän töissä/koulussa.
Joka päivä tulee itkettyä monta kertaa, esikoista oikein käy sääliksi kun hän aina tulee huolestuneena lohduttamaan surullista äitiä.
Lasten kanssa kyllä jaksaisin periaatteessa, mutta olo on niin epätoivoinen, en viihdy yhtään uudella paikkakunnalla, vaikka muutimme tänne jo viime kesänä vaan kaipaan päivittäin takaisin kotiin. Kaikenmaailman " mene sinne ja tänne ja kyllä sieltä löytyy uusia kavereita" jne saa minut aina vain epätoivoisemmaksi.
Lapsiraukat:-(