kuinka usein hassuttelette ja nauratte miehenne kanssa?
Kommentit (6)
Joskus on tietysti aina joku kiireisempi ja kireämpi päivä, ja aina viikon-parin välein mies haluaa olla päivän yksin, mikä sopii minullekin, joten välillä saattaa aina olla päivä, ettei kuulla toisistamme yhtään mitään, mutta etenkin niiden "oman rauhan päivien" jälkeen hassutellaan ja nauretaan erityisen paljon.
jokapäiväisestä arjesta löytyy jotain mukavaa, jos siis terveys normikondiksessa.
Lisäksi lapsilla on niin hyvät jutut, että niillekin nauretaan paljon yhdessä ja hullutellaan lasten kanssa.
Ihan päivittäin ja useaan otteeseen. Mun mies on varsinainen pelle ja mä jaksan aina nauraa ihan katketakseni sen jutuile. Sekös piristää sitten sen mieltä ;) Se on niin ihana, mun mies siis!
Kaikki nauraa ja hassuttelee päivät pitkät...entäs ap, jos olisit muotoillut kysymyksen toisin - kukaan ei koskaan ikinä milloinkaan hassuttelisi AINAKAAN miehensä kanssa;-)
Vastaus itse kysymykseen: viikottain, välillä koko päivän, toisinaan tuskin ehditään sanoa päivän aikana moi.
Meillä on hirmuisen hyvä vaihe menossa. Mutta on tähän 14:ään vuoteen mahtunut muutakin.