Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekat menkat? kuinka pitkään

03.02.2006 |

Moi

eli keskenmeno (lääkkeelinen) n. 2kk sitten. Menkat alkoivat normaalisti pari viikkoa sitten, mutta eivät loppuneet ... vaan ruskeaa limaista vuotoa + riekaleita on tullut jo n. 2 viikkoa. Sidettä ei tarvitse vaan pikkuhousunsuoja riittää. Kipuja (ei ainakaan suurempia tunnistettavia) ei ole, joskus rankemmin liikkuessa pistää alavatsaan. Miten muilla? Onkohan vuoto normaalia vai pitäisikö käydä tarkistuksessa.

Km;n jälkeen ei muuta tarkistusta kuin hormoni-tarkistus, joka oli hyvin laskussa.

Uutta haluaisi jo yrittää ja ei uskalla ennenkuin vuoto loppunut ... Mies ja minä ollaan jo melko kärsimättömiä ..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia ekoista km:n jälkeisistä menkoista!

Mä sain kans menkat ihan normaalisti 4 viikkoo km:n jälkeen ja ovat melkein samanlaiset kun kuvaamasi. Mulla ei ruskeaa vuotoa ole tullut kuitenkaan juuri mitään mutta silloin tällöin hyvin vähä. Menkat loppui vasta 2 päivää sitten. Mulla on kyllä ultrattu ja tarkistettu muutenkin eikä mitään ollu mihinkään jäänyt.

Silti muakin mietityttää ja epäilys valtaa mielen et uskaltaako jo. Toisaalta mä luotan luontoon ja uskoisin et en raskaaksi tule jos ei kroppa ole siihen valmis. Silti mietityttää... Meillä ei kylläkään ole mitään ehkäisyä käytössä ja halusimme aloittaa yrityksen heti ekojen menkkojen jälkeen.

No täällä kuiteski on kohtalotoveri, joka miettii et uskaltaako tässä jo toivoa:)

Vierailija
2/2 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se tiputtelu vai miten sitä kutsuisikaan loppui sitten lauantaina. Eli kesti yhteensä 2.5viikkoa.

Tosiaankin meilläkin mietitytti, että uskaltaako yrittää, ennenkuin kaikki on taas normalisoitunut. Ja lauantaina sitten päästiin yrittämään, toivottavasti nopeasti tulee tulosta.

" Eka kerta" ei ollut niinkään miellyttävää, kun paikat oli melko kuivat. Ja tunteet oli sen verran pinnassa, että loppujen lopuksi itku tuli, kun kaikki tapahtunut tuli mieleen ... Mutta, mutta näin kai mieli ja kroppa työstää tapahtumaa. Seuraava kerta olikin jo mukavampi ...

Tsemppiä sinulle kohtalotoveri ja muillekin joita asia mietityttää...

Pakkasterveisin Pia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla