Joko kaupoissa on mämmiä myytävänä ?
Kysyn, koska Ruunareita oli jo joulukuussa. Onko Kymppimämmiä tarjolla ?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mämmiä on ollut ainakin Prismassa myynnissä jo pitkään. Myös pääsiäissuklaita on jo myynnissä ainakin Prismassa.
Jaa jaa, meilläpäin ei ole Prismaa. Aikaisessa on kaikki, mutta sitten kun etsii jotain sesonkiin sopivaa ei kauppiaalla sitten olekaan tarjontaa.
On ainakin meidän K-Marketissa.
Runebergintorttuja siellä myydään ympäri vuoden.
Varmaan sitäkin on pakastealtaassa ihan ympäri vuoden.
Mämmiä oli jo tammikuussa kaupoissa. Niissä annospurkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitäkin on pakastealtaassa ihan ympäri vuoden.
On vai, harvoin katson pakastealtaaseen, saattaa hyvinkin olla. Jos ne on siellä kylmäaltaassa 6 kk tai kauemmin, ei ne silloin enää kovin hyviä ole. Kotipakastimessakaan kannata jäädyttää marjoja tai muuta liian pitkään, menettävät kuosinsa ja makunsa ja iso hilekerros päällä kertoo sen, että nyt on pakastin ollut loppusijoituspaikkana.
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko mämmiä annospurkeissa, sepä mielenkiintoista, sellainen sopisikin minulle sen ison ropeen sijaan.
Prisman pakastekaapista minä saan Kymppi-mämmiä (joka paras, muuta en söisikään) vuoden ympäri. Mahtava kotivara ja lisäksi terveellinen.
Prismassa on ollut jo kauan mämmiä pakasteena.
Oli jo punalapputarjouksessa mämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Prisman pakastekaapista minä saan Kymppi-mämmiä (joka paras, muuta en söisikään) vuoden ympäri. Mahtava kotivara ja lisäksi terveellinen.
Vaikka on niin hirveästi sokeria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko mämmiä annospurkeissa, sepä mielenkiintoista, sellainen sopisikin minulle sen ison ropeen sijaan.
Joo on sellaisissa matalissa pienissä purkeissa. Siihen vaan kermaa sekaan ja ääntä kohti. Mielestäni se on parempaa kuin pakasteet.
Et sitten itse pääse kauppaan tai voi soittaa ja kysyä tai katsoa netistä?!?
Täältä piti kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on sellaisissa matalissa pienissä purkeissa. Siihen vaan kermaa sekaan ja ääntä kohti. Mielestäni se on parempaa kuin pakasteet.
Kiitos paljon vinkistä, seuraavaksi kyllä yritän löytää näitä annospurkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten itse pääse kauppaan tai voi soittaa ja kysyä tai katsoa netistä?!?
Täältä piti kysyä.
Palstalla kysytään myös, näkyykö jonkun tulehtunut persereikä kommentoijille.
Telegramissa on ympäri vuoden valikoimassa.
Jos ei oo niin voin vääntää. Millä mauall haluat?
Simaakin oli jo tänään, kun kävin.
Mämmiä on ollut ainakin Prismassa myynnissä jo pitkään. Myös pääsiäissuklaita on jo myynnissä ainakin Prismassa.