Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****NELIAPILOIDEN VIIKONLOPPU****

03.02.2006 |

Perjantain myötä positiiviseen viikonlopun tunnelmaan!

Lähden aamukahvilleni...piti vain KÄYDÄ täällä :)

Kuulumisiin!

toivoopi k@isa-78

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tämä elämä jälleen voittamaan eilisen murheen jälkeen. Onhan tässä vielä pettynyt jne. ja täti tuo aina tullessaan " mukavia" lisäoireita; mahakipua, päänsärkyä ym. Mutta hammasta purren mennään etiäpäin!! Eilen purin pahimmat kiukkuni ulkona lumitöitä tehden. Ja sitä lunta oli... Meillä käy naapurin mies auraamassa traktorilla lumet, mutta meikäläinen kolasi eilen kiukulla. Sain purettua pahaa oloa " turvallisin keinoin" ja mietittyä omiani ihan rauhassa. Mies muutaman kerran huusi, että antaa naapurin aurata, mutta taisi ymmärtää sitten, että haluan olla hiukan omissa oloissani.

Mies oli ymmärtäväinen tädin tuloa kohtaan, olin sille jo aiemmin sanonut, että ei välttämättä heti tärppää pillereiden takia. Osaavat nuo miehet ajatella enemmän järjellä, meikäläinen ainakin antautuu usein tunteiden vietäväksi... Sanoi, että ei lannistuta vaan yritetään uudelleen.

On toisaalta inhottava valittaa ensimmäisestä tädin tulosta, kun täälläkin on porukkaa, joilla on montakin yrityskiertoa takanapäin. Itsellä kun on vasta eka yrityskierto takana... Toivon, teille kaikille tasapuolisesti plussaonnea!!!

Kun tämä vauvakuume on korkeissa lukemissa, on vaikea olla onnellinen kavereiden odotuksesta. Kaksi mun kaveria odottaa lasta, la. molemmilla heinäkuussa. Älkää ymmärtäkö väärin, olen totta kai iloinen ja onnellinen heidän puolestaan, mutta tuntuu vaan niin vaikealta jakaa sitä onnea heidän kanssaan, kun haluaisi itsekin olla raskaana. Taisin kyllä nyt kirjoittaa niin epäselvästi, että en tiedä ymmärsikö kukaan... :) On mulla kavereilla monillakin lapsia, mutta niiden raskauksien aikana ei ole tuntunut tältä, koska oma vauvakuume ei ole ollut akuutti silloin. Meidän kaveripiirissä on vasta viime vuosina ' herätty' lastentekoon. Meillä oli jo kaikki kolme lasta ennenkuin ensimmäinen kaveripariskunta ilmoitti perheenlisäyksestä.

Juu, ei tässä muuta tällä erää, jatketaan harjoituksia... :) ja näkymisiin/lukemisiin!!!

-emma kp2/30-

Vierailija
2/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika pyrähdys minunkin osalta. Kohta pitäisi lähteä tuonne pakkasees ulkoilemaan. Ei kai siellä pitkään viihdy, mutta pitää vähän mennä tuulettumaan.

Luntakin on tullut mukavasti ja on niin kaunista :)

Toivottavasti tänään olisi onni suopea Neliapiloille. Tulkaahan kertomaan kuulumisia, kun kiireiltänne ehditte :)

Helmiini kp9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin nitkauttamaan selkäni tuossa eilen aamulla, joten ennestään jo vaivannut iskiashermo äityi oikein makeaksi. Hiukankin pidempään jos istuu paikallaan, niin jopa vihlasee ihan kiitettävästi.

Tuossa selailin vanhoja pinoja ja tuli ilmi sellainenkin juttu, että jollain oli Aconin testi näyttänyt negaa ja kuitenkin toisella Surestep (?) oli olut selvä plussa??? Lueskelin niitä Aconin ohjeita ja löysin sieltä säilytyslämpötiloista ohjeen +2- ? asteessa. Meillähän tietysti tuo postilaatikko on ulkona ja testit olivat olleet siellä useita tunteja pakkasessa ennen kuin toin ne sieltä sisälle. Ajattelin tässä vaan toiveikkaana, kun ei niitä menkkoja vieläkään kuulu... Jotain epämääräistä ruskeaa tuhrua tuli muutama tippa tässä eilen, mutta tätiä ei vaan tule. Taidan varmuudeksi vielä ajaa apteekin kautta töistä päästessäni. Onko ehdotuksia hyväksi havaitusta merkistä testeissä???

Ja sitten tunnustus.. kävin eilen shoppailemassa esikoiselle toppavaatteita ensi talveksi ja eksyin vauvanvaatteita hipelöimään. Ostin sellaisen ihanan vaaleanpunaisen samettisen toppahaalarin/pussin kokoa 50/56.... kun oli niin edullinen, suorastaan ilmainen... että sellainen olisi sitten odottamassa..(Ei ollut neutraaleja värejä eikä vaaleansinistä, joten tuo oli otettava ehdottomasti) En uskaltanut tuota miehellekään tunnustaa ja otan sen vasta sitten esille, jos plussaa paukahtaa. Muussa tapauksessa joku tuttavapiirin mahdoisista tulevista prinsessoista saa ihastuttavan lahjan.

Töihin olisi ryhdyttävä, haaveiluttaa...

T. Riin@ kp 34?/28-? (olen jo laskuissani sekaisin...)

Vierailija
4/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas nyt kymmeneltä ruuhkaa neliapiloissa!!

Juu luin Riin@ saman jutun ja sitt toi säilytyshomma on aika kumma. Kiva lähetellä talvipakkasissa postissa noin herkkiä testejä... Käypä ihmeessä apteekin kautta jos saisit vihdoin jotain selvyyttää tilanteeseen. Mahdollisuudet vielä ++++++!!!!!

Emma, mulla on ollu kanssa sama homma kaveripiirissä. Meillä jo 3 lasta, kun kaverit vasta aloitteli vauvan teossa. Ymmärrän kyllä, että sua harmittaa täti. Sille ei kai voi mitään. Mutta kun toivon mukaan + sitten saadaan itse kukin, arvostaa sitä odottelun jälkeen paljon enemmän. Itsekin ajattelin, että 4. tuleepi yhtä helposti kuin 3 ekaa. Toisesta kierrosta ollu jo raskaana. Tulin nytkin 2. kierrosta raskaaksi, mutta päätyi sitten km. Arvostan nyt vauva-ajatusta vähän erilailla nöyränä.

Sitten ihana juttu; Mieheni (joka lämmennyt asiaan pikku hiljaa) alkaa olla jo innokkaampi minua!!!! Kyseli heti aamulla, flunssasta jo voiton puolella olevana, että eikö pitäisi jo alkaa hommiin??? Koskakohan päästään sitten sukua järkyttämään jne. Tosi ihanaa, kun on molemmilla into kova! Olenkin itse vähän sekaisin kierrosta, mutta tänään näyttää täti lähteneen... kun on " jo" vissiin kp 8, niin pitäähän sitä rueta jo varmistelemaan, ettei vaan mene tilaisuus ohi =) Ollaanko siis vähän yli-innostuneita? No hyvähän se on ottaa omasta innostuksesta kaikki irti!!!!!!!

Nyt kotihommiin.......

Vierailija
5/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mieli jo valoisampi! sellasta se on tämä elämä, kaksi askelta eteenpäin ja yksi taakse.

Toivottavasti eilen en pahasti järkyttänyt teitä noilla omilla murheillani!!

Ihana auringon paiste ulkona ja pakkasta ties kuinka paljon. Kohta pääsenkin töistä.... siivoamaan....

Mukavaan viikonloppua kaikille!!!!!

Vierailija
6/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että alkaa Emmalla jo parempi fiilis nostaa päätään. Odotusta odottavan aika on pitkä :), kerta jo odottavankin aika sitä on! Täällä kun vielä odotetaan että päästään odottamaan sitä odotusta (...) niin on ihana lukea että muilla jo kierrot pyörii, ainakin jotenkuten!

Riin@, tuohan kuulostaa lupaavalta ;), mikäs sen ihanampi yllätys kun jo olisi valmiiksi ajatellut ettei ole raskaana ja sitten olisikin vain syy testissä... Olipa sekavasti kirjoitettu! Mutta täällä on peukut pystyssä, että testaisit plussaa! Mie oon kaikki plussat testannu Clear Bluella, ja jos olen ollut epävarma niin olen tyytynyt Apteekin Omaan (?!)... Tosin en ole noihin testeihin sen paremmin todellakaan perehtynyt, että mikä olis herkempi ja mikä taas ei =)

Itse kyllä menisin kotiin apteekin kautta!! (hiukan hymyilyttää tuo ostoksesi... pyörittelin nimittäin ale-korissa vaaleansinistä bodya, jonka ostinkin...mikäli ei ikinä tarvita, onpahan nukelle...)

Ei se auta, lelut on raivattava ja päiväkahvikin maistuisi :)

Palaan linjoille myöhemmin...

-K-

Vierailija
7/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Olikin tullut uusi viesti...)

todella kiva, että on jo parempi olla! Kai sitä välillä saatta haavat aueta, mutta toivottavasti aika parantaa ne! *hali*

Jaksele!!!

Vierailija
8/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riin@71 tulehan hetki kertomaan testailut.

Mä oon kans sillä clear bluella( vai miten se kirjotettiinkaan) testaillu kaikki plussani. Ja kaikki sinä päivänä kun kuukautisten olis pitäny alkaa. Tytöistä tuli selkeet viivat ja pojasta hyvin haalee. Mutta kaikista on selvää saanu ja tuossahan nuo " viivat" viipottavat ja riehuvat :)

Ai kamala kun alko jännittää!!!

Nyt en kiireiltäni ehdi enempää " turisemaan" . Käyn yhtenään vikuilemassa, mitä pinossa tapahtuu :)

Mukava huomata, että monella on jo mieli nousu suuntainen. Niin ne päivät on erillaisia.

Vierailija
9/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalle täti pahoittelut. Kyllä mäkin petyin kun täti tuli, vaikka kierukka otettiin pois kierron puolivälissä ja olis ovis jo voinut olla menyt ohikin. Ja meillä kanssa nyt menossa toinen yrityskierto!

Mä oon nyt tänään ja eilen koittanut siivoilla ja järjestellä ja pitää paikat siistinä. Noh, paremmalta näyttää, mutta en mä sitten oo ehtinytkän yhtään istahtaa ja taikka puuhailla lasten kanssa (paitsi ulkoilla) Hitsi kun tiskikonekkin on poissa ja käsin pitää tiskata, kauheesti vie sekin aikaa kun tiskiä tulee koko ajan!

Mulla on sellainen mökötys olo, kun miehen kanssa vähän ollaan sen menoista riidelty, harmittaa tuo lurjus!!

nyt äkkiä kattoon asuntomarkkinoita..moi.

Vierailija
10/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppaa unohtumaan aina kirjoittaessa että mitäs sitä pitikään...

Siis, tänään makasin selällään ja painelin puolihuolimattomasti vatsaani. Mulla oli oikeanpuoleinen munasarja kipeänä, eli olis varmaan ovis tulossa. (vauvasivujen ovulaatiokalenterin mukaan minun nykyisellä kierrolla pitäis olla sunnuntaina) Kyllä taas ainakin näin vähän <---> harmittaa se etteivät saaneet tuota kierukkaa pihalle... Taitaa mennä tämä kierto hukkaan (vaikka tuskin tulisinkaan heti suoraan raskaaksi, mutta jossittelua pitää harrastaa...) :/

Mutta perjantain kunniaksi pupuiluinto kattoon ja plussasäteitä kaikille!!

Tässäpä kaikki tällä erää - muistaakseni =)

Vierailija
11/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä tästä -se mikä ei tapa, vahvistaa- (vai miten se menikään...). Olen tänään käynyt ostoksilla ja ostanut vessaan uudet korit. Nyt on hyllyt ojennuksessa, pitkään olen niitä haaveillut ja katsellut, mutta ei oo mittoja ollut mukana. Tänään kävin tiimarissa ja siellä oli pajukoreja alessa ja mitatkin olin ottanut mukaan, joten ostettua tuli ja halvalla sai... :) Mutta on nyt siistimmät hyllyt (avo sellaiset). Siivosin muutenkin koko vessan, joten on mukavampi siellä istuskella, varsinkin nyt kun tätin aikana tuntuu saavan ravata siellä alvariinsa... ;o

Yritin tuossa yllättää miehen kun ei ole kotona. Meillä olis projektina lakata kattopanelit, ajattelin aloittaa jo, mutta-mutta... en saa lakkapurkkia auki... Ihan tosi, en tiiä kuinka se niin tiukassa on... Oon yrittynyt jos jonkinlaisilla työkaluilla, mutta kiinni on ja pysyy... Hieman avuton olo... :)) No, tulipahan oiva hetki vierailla täällä ja katsoa onko muita linjoilla.

-emma-

Vierailija
12/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuin sainkin sen purkin aukaistua... :))) Lapsetkin rupes ihmettelemään, että eks sää äiti ihan oikeesti saa sitä auki?? Pitäiskö oottaa iskää??? Just joo... täydellä vimmalla sen sitten sain auki, apuna naula ja kaksi haavaa kädessä... tekevälle sattuu!! Mut nyt lakkaileen. Tuun myöhemmin vilaseen mikä tilanne täällä on, viimeistään huomenna,jos oikein innostun lakkaileen.. se on moro!

-emma-

Vierailija
13/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa niin tutulta, ei meilläkään lapset ikinä suostu uskomaan, että äiti jotain osais =)

Joskus tosin allekirjoittaneen onkin parempi odottaa sitä kaksilahkeista ennen kuin teen jotain peruuttamatonta...

Ei ole totta :/, kuopus tuli syliin ja on vaipassa päivän kolmannet kakat. Aaargh. Tavallaan tekeen kerran päivässä, joskus jättää päivän väliinkin... Yök mikä haju, on pakko mennä!

*nenäänsä pidellen* -K@isa-

Vierailija
14/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tuo teidän ihan oikea talvi. Meillä sataa vettä kuin Esterin p:stä, ja kaikkialla on mutaa ja kuraa ja ankeaa... yök.

Olettekos siivoilleet? Mulla on kaikki edelleen suunnittelutasolla, sen verran olen saanut aikaiseksi, että kirjoitin piiiitkän listan hommista, joita pitäisi tehdä. Tänään piti aloittaa oikein tomera siivous, mutta kaverin lapset tuli hoitoon, joten se siitä. Ehkä huomenna ...

Mulla on alavatsa aivan hellänä, voisikohan johtua oviksesta tai liian ahkerasta ..hmm.. liikunnasta? Nyt on kyllä ollut ihme kramppeja jo muutamana iltana. Ehkä sitä vaan rekisteröi kaikki nippailut ihan eri lailla.

Kukas se just kertoili, että mies on niin innolla mukana? (Voi itku tätä vanhuuden höperyyttä, kun en kahta sekuntia kauempaa muista nikkejä...) Mä ihan pelkään, että mieheni tulee pettymään rajusti jos/kun täti tulee... Se ei ole koskaan ennen ollut tämmöinen, tai ehkei se ennen osannut näyttää tunteitaan samalla tavalla. Kyllähän se sanoi, että voi hyvinkin mennä tosi kauan, ennenkuin plussaa tulee JOS sitä enää edes tulee, mutta minkäs sitä toiveilleen ja tunteilleen mahtaa?!

Äh,. nyt tulee niin sekavaa tekstiä, kun nää lapset on koko ajan kysymässä jotain (ettäs kehtaavatkin häiritä äitiä, joka yrittää tehdä " töitä" koneella!), taidan lopettaa tähän paikkaan, ja palailen astiaan myöhemmin.

Terkuin, Chicky kp 15 / 30

Vierailija
15/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti....

Chicky; tuosta liikunnasta tuli mieleen..... Äsken saunassa harmittelin, että kun ei pääse lenkille tällasella pakkasella(-23C), niin mies sanoi, että no kantsii siitäkin eestä harrastaa hyötyliikuntaa tuolla makkarin puolella =) Mikäpäs siinä...

Mukavia jumppahetkiä vaan kaikille!

Minnilotta kp 16

Vierailija
16/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkaa kivasti kovalla pakkasella. Huomenna pitäisi mennä siis moottorikelkkakisoihin ja lapset saa topata oikein kunnolla. Onneksi on sisällä olo mahdollista aina välillä.

Teille kaikille on tapahtunut yhtä sun toista tässä viikkojen kuluessa. Tsemppiä itsekullekkin. Lueskelen lähes päivittäin, mutta kirjoittaminen jää harvemmaksi. Kuume nimittäin nousee hirmuisesti kun vain ajattelenkaan näitä meidän kaikkien lapsi haaveita. Yritän edelleen pysyä hissukseen kesään saakka ja ehkä sitten aloitan taas kirjoittelemaan. Minusta vain tuntuu, että teillä taitaa tärpätä ennen sitä ja sitten tällä palstalla on uudet tuttavuudet.

Siivousinto oli taas huipussaan. Mulla se johtuu näistä pakkasista. Mun on pakko saada petivaatteet ja matot ulos. Pakko vain ottaa noi matot sisälle kun naapurin kissat käy pissimässä jos on yön yli sielllä. (ei mitään kissoja vastaan, mutta pikku harmeja kun tekevät yöllisillä reissuillaan.... yks telttakin sai osansa viime kesänä, ARG!)

Tuli tosta naapurista mieleen Emman lakkapurkki. Nauraa kikatin kun ajattelin viime kesää kun huusin naapurin isännälle, että et viittis auttaa naista hädässä ja avata tämä purnukka. Onneks sai sekin vääntää sitä ihan tosissaan auki. Ollaan vuosi asuttu ok- talossa ja vieläkin on paljon keskeneräisiä hommia. Jos ens kesänä sais voiman päälle ja maalailis eteistä ja terassin lautoja!(Toiveajattelua) Pitää vain ottaa tämä rakentaminen sellasena elämän pituisena projektina vastaan. Just kun saa jostain kohtaan valmista, aloitetaan peruskorjaus toisesta päästä. Pihakin on laittamatta. Minä kun en ole mikään viherpeukalo: kukkapenkissä kasvaa metrin heinä. Eli puskia vain ja puita niin hyvä tulee. Tontilla on mökki, jossa olimme asuneet jo 7 vuotta. Minkäkokoisia teidän talonne/asuntonne ovat? Toiveita isomaan/ " sopu sijaa antaa" , rakennusvaiheessa? Ajattelin vaan, kun toi mies aina ihmettelee tota lapsenlisäys vimmaa, kun meillä ei ole kuin 3 kammaria koko talossa. Mun mielestä kaikille ei tarttis olla omaa huonetta.

Mut näin tälläkertaa, täytyy mennä pötkölleen, että jaksaa huomenna kannustaa ukkokultaa!

Vierailija
17/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on taas sievässä paketissa. Kohta kai sitä joutaa unille lähteä. Sitähän ei tiedä, mitä kivaa ukolla on mielessä, kun yhtenään kyöhnää :)

Huomenna ajattelin leipoa sämpylöitä. Teki jo niin kamalasti nyt illalla mieli, mutta maltoin mieleni. Jos nyt olisin tehnyt, ei aamulla olisi montaa enään ollu jäljellä. Vesikielellä mietin lämpösiä sämpylöitä, hipaisu margariinia ja vielä muutama siivu juustoa. Oi voi...

Äkkiä asiasta toiseen...

Ihana innokkaita remontoijia täällä. Meillä on melko uusi talo, eikä ihan kamalasti remontoitavaa ole. Makuuhuoneita on ajateltu vähän uudistaa. Vaihtaa väriä seiniin tai jotain.

Smurffikos se kyseli asunnon kokoa? meillä on 4 makuuhuonetta. Nyt on jokaiselle huoneet, mutta mielestäni vahemmälläkin pärjää oikein hyvin. Nyt kun lapset on vielä meillä pieniä, eivät kaipaile omia huoneita. Vasta kun kouluaika on, niin läksyjen teko rauhaa tarvii. Sillon olenkin ajatellut pyhittää yhden huoneen leikki-/lastenhuoneeksi. Vanhimmalle ainakin aluksi oma huone, jos edes yksin vielä haluaa olla. Pienimmät voi olla sitten yhdessä huoneessa. En ole paljon asiaa jaksanut pohtia, kun sen sitten näkee, miten huoneet jakautuu. Niin kuin tosiaan sanotaan " sopu sijaa antaa" ...vai kuinkas se menikään...

Joko Riin@ oot töistä kotiutunu ja testannut???

Tulethan meille kertomaan :)

Vierailija
18/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti ehti ensin. Testin tosin kävin ostamassa, mutta tuollahan se sitten odottaa. Isännälläkin oli vähän sellainen haikea ilme, kun ilmoitin vessareissun jälkeen, että nyt meni kuppi nurin (kuukuppi...)..

No, kp siis nyt 1/28-34 ja ei kun uuteen yritykseen. Kiitokset Helmiini peukutuksesta ja joku muukin taisi olla hengessä mukana, pahus tätä mun harvaa päätäni. Mies ihmettelee näitä mun lappuja, joissa lukee jonkun nimimerkki ja joitain muistisanoja, että en unohda kelle piti vastata ja mitä.

Kaisa kyseli talon koosta. Me rakennettiin hetkinen, kohta 5 vuotta sitten talo ja silloin suunniteltiin, että 3 lasta ja kaikille omat makkarit, joten meillä on siis 4 makuuhuonetta. Kuopuksen huone on kaikkein suurin, joten sinne olisi tarkoitus myös laittaa tämä yrityksen alla oleva tenavakin. Vanhemmat lapset saa pitää huoneensa itsellään. Mulla on kyllä tuon käyttöullakon suhteen suunnitelmia, mutta sitä en tiedä toteutuuko ne koskaan.

Pihan suhteen meillä on vähän asiat rempallaan, piha odottaa tekijäänsä. Suunnitelmissa olisi sellainen mahdollisimman helppohoitoinen piha, marjapensaita, omenapuita muutama ja joitain kukkivia pensaita. Itseni tuntien en jaksa tonkia pihalla. Innostun kyllä, mutta projektit tuppaa jäämään kesken.

Mun on jo useamman päivän ajan tehnyt mieli alkaa leipoa jotain, mutta olen toistaiseksi hillinnyt itseni. Olisi ihan kiva saada muutama kilo pois, joten vedän appelsiineja naamaani ja himoitsen kaikkea makeaa. Viikonloppuna täytyy kyllä tehdä joko Runebergin torttuja tai laskiaispullia.

Koira vinkuu iltapissille, pakko mennä ennenkuin tekee lattialle.

Hyvää yötä!

T. Riina

Vierailija
19/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ennättää näköjään tänne kuumeilemaan vaan viikonloppuisin, kun arjet yhtä tohinaa aamusta iltaan sekä töissä että kotona.. ;0)

Juups, täällä on mielialat aika kohdillaan.:0) Kp 25/30-39 menossa ja kunnon ovislimat ja ovis bongattu muutama päivä sitten ja vaikkei niistä Siinä mielessä hyötyä, niin iloa kuitenkin, kun kertonevat, että kroppa alkaa olla joulukuisen keskenmenon jäljiltä kunnossa. Ja tänään jätettiin sitten eka kertaa ehkäisykin taas pois (kun ovis ohi, halutitin odotata kahdet menkat ennen uutta yritystä) eli ensi kierrosta aletaan toivoa Neiti Nelosta oikein urakalla.

Minä ajattelin kanssa tyttöjen kanssa leipoa huomenna sekä pullaa että sämpylöitä, kun ulos ei taideta tareta, kun pakkasta -25.. Tai taitaa mein isosiskot (5v. ja 3v.) ängetä hetkeksi aamupäivästä ulos, heitä ei " pikkupakkaset" pelota..

Vaan touhukasta viikonloppua kaikille!

Vierailija
20/51 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pysyä possa pinosta, kun ei oo mitään kiireellistäkään tekemistä. Muut nukkuu ja tämä mamma kukkuu :)

Riin@lle hali. Harmi kun täti tuli. Olis voinu jättää tulematta. Nyt täytyy tehdä stoppi sen muijan touhuihin. Aletaan kapinaan tätiä vastaan :(

Eli ei muuta ku äkkiä iltajumpalle peiton alle :)

Mukava kuulla Mittumaari, että sinnekin aurinko pilkistää :)

Ymmärsinkö oikein Riin@, että sulla on sellanen kuukautiskuppi (tätinappari kai joltain nimeltä)? Ootko ollu tyytyväinen? Onko kellään muulla sellaisesta kokemuksia? Olen hiukan sellaista miettinyt, mutta miettimis asteella yhä olen. Eikös ne oo aika kalliitakin?

Kauniita unia Neliapilat ja pupuiluintoa :)