Lapsillani on surkea isä!
Aargh!
Että raivostuttaa lasten isä..Entinen mieheni siis.
Erottiin neljännen lapsemme odotusaikana.Isä ei ole kertaakaan ottanut lapsia luokseen näiden 3vuoden aikana.Ei onnittele syntymäpäivinä ja käy niin harvoin (ehkä kerran kolmessa kuussa) että kuopus ei isäänsä edes tunne.
Harmittaa todella lasten puolesta.
Lapsillani ei ole muita läheisiä ihmisiä kuin minä ja äitini.Isän puolen suku ei ole lasten kanssa missään tekemisissä.
Jos minulle jotain tapahtuisi kauhistuttaa ajatellakkin että joutuisivat mieheni huoltoon,eiväthän nuorimmaiset edes tunne häntä.
Miten voi tuollaista ukkoa edes olla..
Silloin kun harvoin meillä käy,kerkeää hän tuossa parissa tunnissa jo rähjätä ja huutaa lapsilleen.Vonkaa minulta seksiä,käy jääkaapilla ja saattaa jopa nukahtaa sohvalle!!
Onpa kerran tullut kännissä soittelemaan ovikelloa ja ängennyt sisään.Kun en huolinut sänkyyni,sammui hän sohvalle ja aamulla lapset ihmettelivät mitä iskä tuossa nukkuu.Siitä mies meni suihkuun oksentamaan ja lähti sitten menemään..
Joulukin on niin kaupallista juhlaa ettei hänen tarvi lahjoja ostaa.Lupasi joulun jälkeen ostaa lapsille alennuksesta vaatteita,mutta eipä ole näkynyt..
Pistänkö välit poikki kokonaan?
Tuo ukko ei aiheuta kuin itkua ja hammasten kiristystä :(
Kommentit (13)
annatko miehen kohdella lapsia ja itseäs miten hän haluaa.ei lapsille ainakaan mitään iloa ole tuollaisesta isästä enenmmän harmia ja huolta.ja lapset on pääasia ja tärkein asia sinullekin.eipä ne lapset näytä miehellesi mtn.merkitsevän,miksi annat hänen tulla kotiisi nukkumaan jne?
on varmasti vaikeaa mut mietippä sitä että kyllä ne lapset kärsii tuollaisesta.
Rakastavat isäänsä tietysti,mutta itku tulee heille kun iskä käy harvoin ja sittenkin vaan huutaa ja rähisee.
Usein pettyvät,kun lupaukset eivät pidä.
Lasten takia olenkin miehen antanut tulla käymään kun vaan haluaa.
Toisaalta mietin,että onko tuollaisessa yhteydenpidossa mitään järkeä?
Vierailija:
annatko miehen kohdella lapsia ja itseäs miten hän haluaa.ei lapsille ainakaan mitään iloa ole tuollaisesta isästä enenmmän harmia ja huolta.ja lapset on pääasia ja tärkein asia sinullekin.eipä ne lapset näytä miehellesi mtn.merkitsevän,miksi annat hänen tulla kotiisi nukkumaan jne?
on varmasti vaikeaa mut mietippä sitä että kyllä ne lapset kärsii tuollaisesta.
En todellakaan anna kohdella lapsia miten haluaa.
Sen vuoksi erokin tuli,kun en kestänyt ainaista huutoa ja lapsille ilkeilyä.
Enkä anna miehen tulla meille nukkumaan.
Muuta vaihtoehtoa ei ollut kun kännissä ovelle ilmestyi.
Jos olisin yrittänyt häätää ulos,olisi hän nostanut sellaisen metelin että lapset olisivat heräneet ja tietenkin pelänneet..
Kun nukahtaa sohvalle lapsia tavatessaan,kyllä herätän ja sanon että mene sitten kotiisi nukkumaan kun ei lasten kanssa oleminen kiinnosta.
Siis ihanko oikeesti teit noin hirveen ihmisen kanssa NELJÄ lasta?
En usko, että mies on niin kamala kuin väität, tai sitten et kerro miten kamala itse osaat olla. Kyllä siinä miehessä on oltava hyviäkin puolia, kun noin monta lasta olet tehnyt ja sitten vasta eronnut.
Mulla on eksä samanlainen. Yli vuosi ollaan oltu erossa; kaksi kertaa on nähny lapsiaan. Viimesimmästä 8 kk aikaa. Ei soita lapsilleen, ei muista mitenkään synttäreinä tai jouluna, ei pidä yhteyttä muihin kuin MUHUN ja mun sitten pitäis lähetellä sille lapsista valokuvia jne. Ei sitä kiinnosta, enkä mä painosta. Mun nuorimmainen oli vauva kun erottiin, se ei varmasti enää muista isäänsä ja tuskinpa tuo kolmivuotiaskaan enää. Lapset on ihan aina mulla, vapaita hetkiä ei ole kun ei ole ketään joka lapsia joskus hetkeksi ottais. Joten tuttua.. koitahan kestää, ap.
Me saaiin kaksoset ja mies kävi kerran keskolassa hoitamassa lapsia ja päätti sitten ettei jaksakaan hoitaa vauvoja. No, nykyisin minulla on hyvä mies ja lapsilla hyvä isäpuoli.
maailma on täynnä kivoja miehiä, jotka HALUAVAT isäksi!!
Ja sitten naiset sikiää näiden renttujen kanssa!! En tajua!!
NELJÄ lasta, haloo onko valoo??????????
IHAN KAIKEN IHMISTÄ NÄKEMÄTTÄ (kannattaisi hellittää pipoa ja opiskella muitakin värejä kuin mustavalkoisia eikä olla ilkeä ja veemäinen besserwisser heti ensalkuun)
Ex on kenties narsistihäiriöinen?
1. Sinun ei ole mikään pakko päästää miestä asuntoosi. Soita poliisit kun seuraavan kerran näin käy.
2. Koska miehen käytös on mitä on, voisit ottaa yhteyttä lastenvalvojaan vai mikä se titteli olikaan ja vaatia näiden tapausten perusteella että mies saa tavata lapsia vain valvotusti.
Jos mies sammuu sohvallesi, soita poliisit vaikka siinä vaiheessa ajamaan tunkeilija pois. Opettele sanomaan EI jo siinä ulko-ovella.
3. Voisit samalla kysyä löytyisikö sinulle tukisijaisperhettä, jossa lapset voisivat olla viikonlopun kuukaudesta, että sinä voisit joskus huilata ja kerätä voimia.
Sinun kotiisi ei ole oikeutta tunkeutua eikä lapsille saa olla ilkeä. Ja asian korjaamiseen löytyy keinoja. Kaikkea hyvää sinulle.
voisit kenties tehdä kirjallisen " hoitotestamentin" , jossa kerrot kenet haluat nimetä lapsiesi huoltajaksi (äitisi) ja mistä syistä et halua siihen miestäsi missään nimessä ja että lapset on pidettävä yhdessä. Sehän ei ole virallinen paperi, lapsia ei voi Suomessa testamentata, mutta sillä voi olla teidän tapauksessa painavaa merkitystä.
Vierailija:
Siis ihanko oikeesti teit noin hirveen ihmisen kanssa NELJÄ lasta?
En usko, että mies on niin kamala kuin väität, tai sitten et kerro miten kamala itse osaat olla. Kyllä siinä miehessä on oltava hyviäkin puolia, kun noin monta lasta olet tehnyt ja sitten vasta eronnut.
Voin sanoa ettei mies todellakaan noin kamala aina ole ollut.
Alkuvuisina oli todellinen herrasmies ja olimme tosi rakastuneita.
Sitten mies alkoi muuttua aina vaan hermostuneemmaksi ja nyt eron jälkeen ei siis lapset kiinnosta ollenkaan.
Vierailija:
IHAN KAIKEN IHMISTÄ NÄKEMÄTTÄ (kannattaisi hellittää pipoa ja opiskella muitakin värejä kuin mustavalkoisia eikä olla ilkeä ja veemäinen besserwisser heti ensalkuun)Ex on kenties narsistihäiriöinen?
1. Sinun ei ole mikään pakko päästää miestä asuntoosi. Soita poliisit kun seuraavan kerran näin käy.
2. Koska miehen käytös on mitä on, voisit ottaa yhteyttä lastenvalvojaan vai mikä se titteli olikaan ja vaatia näiden tapausten perusteella että mies saa tavata lapsia vain valvotusti.
Jos mies sammuu sohvallesi, soita poliisit vaikka siinä vaiheessa ajamaan tunkeilija pois. Opettele sanomaan EI jo siinä ulko-ovella.
3. Voisit samalla kysyä löytyisikö sinulle tukisijaisperhettä, jossa lapset voisivat olla viikonlopun kuukaudesta, että sinä voisit joskus huilata ja kerätä voimia.
Sinun kotiisi ei ole oikeutta tunkeutua eikä lapsille saa olla ilkeä. Ja asian korjaamiseen löytyy keinoja. Kaikkea hyvää sinulle.
Apua lastenhoitoon en sinänsä tarvitse.Jaksan ihan hyvin yksinkin mutta surettaa lasten puolesta kun heillä ei ole pahemmin turvallisia aikuisia ympärillä.
Olen miehelle jo varoittanut että meinaan soittaa poliisille jos yrittää humalassa meille tulla.
Toivon mukaan on säikähtänyt sen verran ettei enää edes yritä häiriköidä.
Lastenvalvojalle en viitsi vaivautua soittamaan.
Meidän lastenvalvojamme kun sanoi että miehellä on oikeuksia muttei velvollisuuksia!
Eli mies saa tavata lapsiaan jos haluaa,mutta pakottaa ei voida.
Tuota mies sitten jaksaa jankuttaa kun yritän joskus kysyä että tapaisitko lapsiasi.
Uskomatonta mutta totta!
vaan hänen elämänsä vaan menee tuollaista alamäkeä ja käytös on sen mukaista. Teille hän on tuollaisena ihan hyödytön ja pelkäksi harmiksi.
ehkä paras olisi pistää välit poikki, kuullostaa hieman sellaiselta " tekohengitykseltä" . Löydät ajan kanssa ihan kivan miehen. Oma miehesi kuullostaa hiukan samanlaiselta ongelmatapaukselta kuin minun ex.